Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku muu töissä jouluaattona ja ylipäätään joulukuussa?

Vierailija
27.11.2023 |

Miten on?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskaveri on jouluaaton töissä.

Itse en ole, teen töitä pelkästän virka-aikaan arkipäivisin. Välipäivät "kesälomalla".

Vierailija
2/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeiset 6 joulua töissä tai päivystysvuorossa koska olen sinkku ja perheelliset haluaa viettää joulua. Olen auraajana kunnan hommissa. Jos sataa lunta niin tunnin varoitus ajalla minun pitää lähtee töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21.12 viimeinen työpäivä. Sitten on lomaa 8.1. 2024 asti meidän perheellä.

Vierailija
4/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen puolen pitkät lomat on kivoja. Olen virkavapaalla eli palkallisella kuntoutuksella joulukuun ekan viikon. Joululoman aloitan 20.12 ja palaan töihin 8.1.2024. Talviloman pidän pääsiäisen molemmin puolin eli kaksi viikkoa, kesällä olin 5 viikkoa lomalla.

Vierailija
5/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jouluaattona ja joulupäivänä teho-osastolla aamuvuorossa. 

Vierailija
6/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun 22. päivään asti töissä, välipäivät vuosilomalla. 

Vierailija
7/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osa-aikainen 0-sopimuksella eli toivottavasti olen joulukuussa töissä. Joulunpyhinä en ole koska pomo pitää firmansa toiminnassa arki ma-pe.

Vierailija
8/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen puolen pitkät lomat on kivoja. Olen virkavapaalla eli palkallisella kuntoutuksella joulukuun ekan viikon. Joululoman aloitan 20.12 ja palaan töihin 8.1.2024. Talviloman pidän pääsiäisen molemmin puolin eli kaksi viikkoa, kesällä olin 5 viikkoa lomalla.

Vaikea ymmärtää miten verorahoilla kustannetulla julkisella puolella on reilusti pidemmät lomat kuin yksityisellä puolella. Kesäloma on neljä ma-pe jaksoa ja talviloma yksi ma-pe jaksoa.

Vierailija
9/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vko 52 joulupäivät arkipyhinä ja välipäivät palkattomalla. Vähän ihmettelen kysymystä... onko joulukuussa ylipäätään joku töissä?? Varmaan aika moni.

Vierailija
10/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Juuri sekunti sitten maksoin vanhan luottokortin tyhjäksi, 3842€. Koska uusi plattari tuli. En todellakaan ole töissä jouluaattona, enkä sitä seuraavalla viikolla. Pidän pienen miniloman, Suomessa ihan toki. Töihin paluu sitten uuden vuoden jälkeen.

Vierailija
11/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä kaupassa joka on auki joka päivä klo 6-23. Nämä aukiolot on siis myös jouluna. Olen jo monta vuotta ilmoittautunut vapaaehtoiseksi jouluaaton iltavuoroon koska mua ei lapsettomana haittaa olla silloin töissä. Vietän sitten joulua puolisoni kanssa joulupäivänä, hänellä on aina jouluaatto ja pyhät vapaata. Jouluaattoilta on kaupassa mukava: ihmiset ovat enimmäkseen hyvällä mielellä eikä illalla ole enää paljoa asiakkaita muutenkaan. Joulupäivä sen sijaan on vähemmän kiva työpäivä kaupassa: asiakkaita on paljon ja he ovat kiukkuisia koska haluaisivat vaihtaa joululahjaksi saadun liian pienen/liian ison/väärän mallisen/väärän värisen/muuten vain huonon tuotteen ja suuttuvat sitten kun vaihtoa ei voi tehdä ilman kuittia tai tuotteesta ei ole jäljellä enää sitä väriä/kokoa jonka he haluaisivat. Senpä takia on ihana olla vapaalla joulupäivänä ja viettää joulua silloin, kuten muuten tekee suurin osa maailman joulua viettävistä ihmisistä :)

Vierailija
12/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään joulukuussa, mitä ihmettä?! Kyllä tämä köyhä joutuu menemään töihin ylipäätään joulukuusa.

Vierailija
13/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaattona ois pari keikkaa, muuten vapaata. T: Joulupukki

Vierailija
14/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkalaisena voin valita, milloin menen töihin. Alustavasti suunnitteilla on aatonaatto ja tapaninpäivä.

Vierailija
15/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää miten verorahoilla kustannetulla julkisella puolella on reilusti pidemmät lomat kuin yksityisellä puolella. Kesäloma on neljä ma-pe jaksoa ja talviloma yksi ma-pe jaksoa.

Se on monta kertaa todettu, että julkisen puolen pitkillä lomilla on kompensoitu matalempaa palkkatasoa. Pitkiin lomiin tarvitsee vähintään 15 vuotta työuraa julkisella puolella.

Olen julkisella puolella töissä, mutta en ole koskaan ollut joulun välipäiviä lomalla. Aina töissä.

Vierailija
16/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole. Aiemmassa työpaikassa olin yhden joulunajan aamuvuorossa. Oli ihan jäätävän tylsää. Lomalle jään 20.12 ja vuoden vaihteen jälkeen takaisin töihin.

Vierailija
17/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään töissä joulukuussa ? Taitaa olla suurin osa palkansaajista ja suurin osa jopa johtotasolla. Sairaaloissa, poliisissa, palokunnassa, hätäkeskuksessa, useimmissa voimaloissa ja tehtaista jne on ihmisiä joulunakin töissä, siis ihan palkasaajia.

Vierailija
18/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun olen, mutten itsenäisyyspäivää, jouluaattoa enkä joulupäiviä.

T. Kääntäjä

Vierailija
19/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siihen sanotte että työttömille ei kerry lomapäiviä eikä ne saa lomarahaa? Työtön ei voi olla koskaan lomalla.

Vierailija
20/32 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päättänyt viellä.

Teen keikkahommia pääasiallisena työnä. Ja niitä riittää hoitoalalla.  Otan vuoron kun haluan ja vapaata kun haluan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan