Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut kahteen mieheen... Vinkkejä?

Vierailija
16.06.2019 |

Elikkäs. Minulla on ollut juttua yhden ehkä maailman ihanimman miehen kanssa. Mutta sitten hän tavallaan ghostasi (koska oli tavatessamme juuri eronnut eikä ollut valmis uuteen suhteeseen). Olemme olleet yhteyksissä tämän jälkeen, eli hän ei ole kadonnut, vastaa aina viesteihin ym ja hän antaa ymmärtää että kiinnostaa, mutta mitään hän ei tee. En jaksa enempää selittää, mutta juttumme on tavallaan jäänyt kesken, ja hän antaa signaaleja että kiinnostaa, mutta mitään ei tapahdu. Ehdottaa itse oma-aloitteisesti tapaamista, mutta viestiä ei häneltä kuulu ym. Todella paha mieli tästä jutusta. Samaan aikaan olen äärettömän ihastunut edelleen.

No. Olen ehkä hieman ihastunut yhteen toiseen mieheen työpaikallani. Pitkään olin jumissa tuossa ekassa miehessä, elätellen toivoa. Nyt olen havahtunut siihen, että en voi elää odottaen ja avannut sydäntäni muille mahdollisille kumppaniehdokkaille. Olen siis vähän ihastunut yhteen työpaikkani mieheen. Minulla on ristiriitainen tunne tästä, koska:

1) jos tuo ensimmäinen mies sitten ottaisikin yhteyttä, valitsisin hyvin todennäköisesti mieluummin hänet. en halua satuttaa ketään niin kuin minua on satutettu.
2) toisaalta "pelottaa" ajatus siitä, että jos ihastuisinkin kunnolla tähän jälkimmäiseen mieheen. Ja kaikki unelmat tuosta ekasta unelmieni miehestä katoaa kuin tuhka tuuleen. koska hän on täydellinen kaikkea mitä olen halunnut (lukuun ottamatta tuota hänen käytöstään, kun on tavallaan ghostannut...)

Tiedän, että täytyisi vaan elää päivä kerrallaan liikaa miettimättä, ja antaa asioiden tapahtua...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita aina älykkääämpi.

Vierailija
2/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ja hiiri leikki alkakoon. Älä sitten valita kun tuhlaat vuosia elämästäsi näiden kahden välillä pomppien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lukenut mutta pane kumpaakin.

Vierailija
4/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa ja hiiri leikki alkakoon. Älä sitten valita kun tuhlaat vuosia elämästäsi näiden kahden välillä pomppien.

En vain pääse tuosta ekasta miehestä yli, ellei hän oikeasti ilmaise minulle että meistä ei voi tulla koskaan mitään. Tai ainakaan vielä en ole päässyt. Ja tuntuu vähän väärältä deittailla muita... Toisaalta minun täytyy antaa muillekin mahdollisuus. En edes vielä tunne kunnolla tuota toista miestä.

ap

Vierailija
5/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro enemmän näistä mieheistä lähinnä yleisiä tietoja fysiika ja ikä jne

Vierailija
7/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita aina älykkääämpi.

Niin kannattaisikin, mutta naiset valitsee aika stereotyyppisellä tavalla komeamman.

Vierailija
8/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kummalla on enemmän tatskoi.

Vierailija
9/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies numero 1 tuskin on kovin hullaantunut sinuun jos tietää, että olet valmis parisuhteeseen, mutta mitään aloitetta ei sieltä suunnalta kuulu. Jos olet valmis kokeilemaan onnistuuko järkiliitto, niin tee itse selvä aloite. Olette tunteneet jo sen verran pitkään, että voit suoraan kysyä missä mennään, mikä tää meidän juttu on ja voidaanko alkaa seurustelemaan.

Muussa tapauksessa kehoitan unohtamaa mies numero 1:n ja hieromaan lähempää tuttavuutta työpaikan miehen kanssa.

Vierailija
10/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kolmas mies, on enemmän valinnanvaraa.

Vierailija
11/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Älä aloita lausetta sanalla Elikkäs.

Vierailija
12/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kolmen kimppaa

Vierailija
13/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies numero 1 tuskin on kovin hullaantunut sinuun jos tietää, että olet valmis parisuhteeseen, mutta mitään aloitetta ei sieltä suunnalta kuulu. Jos olet valmis kokeilemaan onnistuuko järkiliitto, niin tee itse selvä aloite. Olette tunteneet jo sen verran pitkään, että voit suoraan kysyä missä mennään, mikä tää meidän juttu on ja voidaanko alkaa seurustelemaan.

Muussa tapauksessa kehoitan unohtamaa mies numero 1:n ja hieromaan lähempää tuttavuutta työpaikan miehen kanssa.

Näin se menee. Eka mies ei ole oikeasti kiinnostunut oikeasti sinusta. Kukaan mies, joka on kiinnostunut ei ghostaa tuollaista naista.

Vierailija
14/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa sängyssä molemmat ennen päätöstä.

Vierailija
15/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BINGO BINGO! Arvasin että tää on "kiltti"miehen provo.

Vierailija
16/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
17/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 1:

28v. 180cm HARTEIKAS, huhhuh miten komea hän on! <333 Jykevärakenteinen. Iso *yrpä. Hyvässä työssä, reilusti parempi palkka kuin minulla. Normaalipainoinen.

Mies 2: 

30v. Uskoisin että noin 173-175cm. Samantasoisessa työssä kuin minä, suht sama palkka kuin minulla. Normaalipainoinen.

:'( Tuntuu raa'alta ja julmalta vertailla heitä näin, pelkkien numeroiden valossa. Mies 1:sen tunnen. Mies 2:sta en tunne kovin hyvin. Luonteita en siksi voi kovin hyvin vielä vertailla.

ap

Vierailija
18/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 1:

28v. 180cm HARTEIKAS, huhhuh miten komea hän on! <333 Jykevärakenteinen. Iso *yrpä. Hyvässä työssä, reilusti parempi palkka kuin minulla. Normaalipainoinen.

Mies 2: 

30v. Uskoisin että noin 173-175cm. Samantasoisessa työssä kuin minä, suht sama palkka kuin minulla. Normaalipainoinen.

:'( Tuntuu raa'alta ja julmalta vertailla heitä näin, pelkkien numeroiden valossa. Mies 1:sen tunnen. Mies 2:sta en tunne kovin hyvin. Luonteita en siksi voi kovin hyvin vielä vertailla.

ap

Ota se mies 2 ja pikkuhiljaa rupeat tykkäämään siitä enemmän. Jos 1:stä kiinnostaa niin se osoittaa sen sitten kun olet jonkun muun kanssa. Mut sitten sulle käy niin, että jätät kakkosen ykkösen takia ja sitten ykkönen dumppaa sinut, jäät ilman kumpaakaan lopulta.

Vierailija
19/19 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 1:

Mies 2: 

ap

173-175 cm? 😂😂😂 onko sinulla joku kääpiöfetissi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi