Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mahamakkaran pois...

Vierailija
16.06.2019 |

Moikka, olisko kellään mitään vinkkivitosia miten ruokavaliolla ja mahdollisimman pienellä/nopealla liikunnalla saisi mahamakkaraa edes vähän pienennettyä?

Synnytyksestä on 2kk aikaa ja yksinhuoltajana ei ole aikaa salille 6 kertaa viikossa... Voiko ruokavaliolla ja esim kävelylenkeillä saada mitään aikuiseksi? Onko mitään hyviä kotona tehtäviä jumppia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaiseksi *

Vierailija
2/7 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh, tehokas eikä tarvitse liikkuu yhtään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä oli juttua muutama päivä sitten, että painavan hulavanteen pyöritys saattoi kaventaa vyötäröä jopa 8cm kuudessa viikossa ja ihan vaan 13 minsaa päivässä pyörittämällä sitä vannetta.

Vierailija
4/7 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen mitään nopeaa vippaskeinoa ole olemassa. muutenhan kenelläkään ei olis vatsamakkaroita jos se olisi niin helppoa!

nyt malttia ja pitkäjänteisyyttä. rasvaa ei voi saada lähtemään vain tietystä paikasta. raskauden jälkeen mahalla kestää muutenkin enemmän aikaa palautua.

ainoa nopea konsti on rasvaimu tai muu leikkaus. Muussa tapauksessa voit koittaa vain liikkua ja syödä terveellisesti ja samalla kun muukin rasvaprosentti kutistuu, toivoa että rasva lähtisi myös vatsasta.Valitettavasti se vatsarasvahan lähtee vasta viimeisenä...

Vierailija
5/7 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa mahamakkara pois.

Vierailija
6/7 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vhh

Vierailija
7/7 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk? Se on todella lyhyt aika, elimistösi parantuminen on vielä kesken eikä esimerkiksi raskasta liikuntaa tai vatsalihasharjoitteita vielä suositella. Eikö jälkitarkastuskin ole vasta 3 kk synnytyksestä?

Olen itse synnyttänyt kahdesti, molemmilla kerroilla raskauskilot lähtivät hiljakseen noin puolen vuoden aikana. Minulla imetyksen aiheuttama energiantarve en lisäys hoiti asian itsestään. Jos et imetä, voit ehkä parin kuukauden päästä alkaa laskea kaloreita ja hiljakseen pudottaa painoa, mutta älä missään tapauksessa ala revitellä salilla 2 kk synnytyksestä, aiheutat pahimmillaan vatsalihasten erkauman!

Suosittelen itse raskauden jälkeistä fysioterapiaa jossa annetaan kunnon jumppaohjeet lantionpohjan ja vatsalihasten kuntouttamiseen. Valitettavasti Suomessa sitä ei tarjota synnyttäneille automaattisesti, toisin kuin esim. Ranskassa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi