Ei jumankauta. Mun kuppikoko onkin sitten nähtävästi J
Se kuppi olisi mulle sopiva hatuksi ja näyttää koomisen suurelta ja se on mulle ihan sopiva😐 Ei helvetti.
Kommentit (94)
Mulla toinen tissi a ja toinen aa. Huokaus....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvin tyytyväinen upeisiin, yhä pulleisiin ja kiinteisiin rintoihini, jotka sopivat pitkään ja raamikkaaseen vartalooni. Ei ole selkävaivoja tai muutakaan, ja ihmiset osaavat katsoa kasvoihini keskustellessaan kanssani. Kaksi Primadonnan liivimallia sopii minulle täydellisesti, mutta koska suomalaisissa liikkeissä ei minun kokoani ole, ostan liivini brittiläisestä verkkokaupasta.
Olen joskus vertaillut UK- ja EU-kokoja, mutta en ole uskonut silmiäni. Brittikoko 85I on meikäläisittäin... iik!
Tiedän kyllä, että palstan kirjoittamattomien sääntöjen mukaan ei saa kysellä, miksi saa alapeukkuja, mutta minä kysyn nyt: mitä alapeukuttamista tässä oikein on? Ettekö usko, mitä sanon, vai ettekö pidä siinä, mitä sanon?
Nro 29
Ei kukaan sitten selitä, vaikka alapeukkuja tulee lisää. Teen siis tulkinnan tämän ja monen muun aihetta koskevan ketjun pohjalta:
- olette kateellisia siitä, että jollakulla on kauniit, suuret rinnat
- olette kiukuissanne siitä, että hän pitää kauniista, suurista rinnoistaan
- olette harmissanne siitä, että näistä kauniista, suurista rinnoista ei ole mitään ruumiillista tai henkistä haittaa
Kuinka on, osuiko omalle kohdalle yksi syy vai peräti jokainen? :)
Nro 29
Näin "täydellissuuririntaisena" voin sanoa, että se johtuu asenteestasi, jolla kerrot, että sinä olet täydellinen. Kukaan ei ole täydellinen.. Omakehu ei ole kaunista vaan se haisee.
Selitä selitä. Minä sain alapeukkuja tuohon ensimmäiseen kirjoitukseeni, jossa ei ole näkyvissä minkäänlaista asennetta tai kehua - paitsi jos pelkkä koko katsotaan kehumiseksi. Tämä toinen kommentti onkin sitten nimenomaan tehty ärsyttämään, joten kävelit nätisti ansaan, hölmö. :)
Nro 29
"Minä olen hyvin tyytyväinen upeisiin, yhä pulleisiin ja kiinteisiin rintoihini, jotka sopivat pitkään ja raamikkaaseen vartalooni. Ei ole selkävaivoja tai muutakaan, ja ihmiset osaavat katsoa kasvoihini keskustellessaan kanssani."
Jos et ymmärrä tuon olevan omakehua niin voit keskittyä tarkastelemaan ihan omaa hölmöyttäsi... Ihminen voi olla sekä isorintainen, että kohtelias, vaikka se ei sinulta näytä onnistuvan. Ehkä tissi-itsetuntosi on tuhonnut muut osiot aivoistasi?
Ahaa, omasta vartalostaan pitävän ihmisen mielipidettä siis pidetään omakehuna? Olen kyllä ennenkin huomannut, että pienirintaiset saavat kehua omaa varustustaan aivan vapaasti, mutta jos suuremmilla rinnoilla siunattu sanoo omistaan mitään positiivista, alkaa kauhea itku. Tiedän kyllä, mikä mekanismi siellä taustalla on. Ja tiedät muuten sinäkin.
Sinä et sitten huomaa mitää eroa siinä jos tavallinen palkansaaja kehuu nätisti siustamaansa yksiötä verrattuna siihen että miljonääri kehuskelee perimällään miljoonalukaalilla?
Hyvät käytöstavat ja korrektius kaunistavat.
Miten tulitkin verranneeksi suuria, kauniita rintoja miljonäärin miljoonalukaaliin? Huomasitko, että tulit sanoneeksi aika rumasti pienemmistä?
Nro 29
No näinhän se asia on, sitä mieltähän sinä itsekin olet? Kuten sanoin, miljonäärin on kohteliasta pitää itsetyytyväisyytensä kurissa, jottei antaisi itsestään kohtuuttoman ylimielistä kuvaa. Minä, joka tein tuon miljonäärivertauksen, olen siis eri henkilö kuin tuo, jonka kanssa aiemmin kinasit. Ja pienirintainen. Toivottavasti tuntuu joka päivä hyvältä kun voit tisseinesi kokea olevasi naisena jonkun muun yläpuolella.
Minä en ymmärrä yhtään tätä naisten keskinäistä kiistaa mitä tulee tissien kokoon... Kaikki tissit ovat koosta riippumatta tasan yhtä arvokkaita <3
Kaunis harhaluulo. Missäköhän todellisuudessa sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kuppikoko oli 75 D. Keho muuttui ja painoa tuli lisää, käytin pitkään liian pieniä liivejä, kun en halunnut nähdä oman kehon muutosta.
Hassua oli myös, että mielsin itselleni pienet tai keskikokoiset rinnat. Kun keskustelin tästä erään miehen kanssa, hän tokaisi:" Sori, mutta sulla ei todellakaan ole mitkään pienet rinnat." Omasta mielestäni parhaimman kokoiset rinnat kun ovat käteen sopivat, pienet ja kiinteät.
En ymmärrä, miksi joku haluaisi J-kupin lollottimet. Isoista rinnoista tulee selkävaivoja, ja urheileminen ei varmasti ole mukavaa. Pystyykö sitä nukkumaan edes mahallaan?
Kuka nukkuu mahallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kuppikoko oli 75 D. Keho muuttui ja painoa tuli lisää, käytin pitkään liian pieniä liivejä, kun en halunnut nähdä oman kehon muutosta.
Hassua oli myös, että mielsin itselleni pienet tai keskikokoiset rinnat. Kun keskustelin tästä erään miehen kanssa, hän tokaisi:" Sori, mutta sulla ei todellakaan ole mitkään pienet rinnat." Omasta mielestäni parhaimman kokoiset rinnat kun ovat käteen sopivat, pienet ja kiinteät.
En ymmärrä, miksi joku haluaisi J-kupin lollottimet. Isoista rinnoista tulee selkävaivoja, ja urheileminen ei varmasti ole mukavaa. Pystyykö sitä nukkumaan edes mahallaan?
Kuka nukkuu mahallaan?
Varmasti moni. Haluatko nimiä?
Vierailija kirjoitti:
Te arvon naiset joilla kuppikoko J tai muuten extraisot luomurinnat, mikä on teidän BMI? Kiinnostaisi kuulla painoja pituuksineen, oletteko muutes sopusuhtaisia
Painolla ei ole lähes mitään tekemistä, koska jos luomu rinnat ovat suuret, yleensä niissä on paljon rintakudosta. Se tarkoittaa, että jos laihtuu tai lihoo, rinnanympäryksen ja kupin suhde pysyy melko samana.
Monilla iso kuppikoko perustuu myös siihen että selkä on normaalia kapeampi. Varsinkin kylkiluiden leveys ja asento vaikuttaa.
Mä käytin a-kuppia, mutta kävin Changessa mittauttamassa ja heidän liiveissä mulla oli 5 cm pienempi ympärys ja G-kuppi. Change käyttää kuitenkin ylisuurta kuppimitoitusta, joten keskimäärin mulla on oikeasti D-kuppi. aika suuri harppaus silti.
Rakastan itse kauniita alusvaatteita. Lähes jokakokoiselle löytyy nättejä liivejä ja muita. Ei kannata katsella muiden rintoja vaan löytää kivoimmat liviit itselleen ja juhlistaa itseään sellaisena kuin on.
https://change.com/fi/bra-guide
Nää Changen koot on niin... no en tiedä mitä, mutta jos sanoisin vaikka deitilleni, että mulla on 80G, niin odottaisi varmasti jotain isompaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Nää Changen koot on niin... no en tiedä mitä, mutta jos sanoisin vaikka deitilleni, että mulla on 80G, niin odottaisi varmasti jotain isompaa 😃
Changen koot poikkeavat muiden valmistajien kokotaulukoista aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä vaikuttaisi olevan englantilainen kokostandardi, tai oma variantti siitä. Se on eri kuin meidän käyttämä EU-standardi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä vaikuttaisi olevan englantilainen kokostandardi, tai oma variantti siitä. Se on eri kuin meidän käyttämä EU-standardi.
Enpä usko. Yritys on tanskalainen. Eivätkä käytä brittiläistä kokonumerointia, jossa selänympärys on tuumamitoissa ja kuppikoot menevät A B C D DD E F FF G GG H jne... Ainoastaan DD taitaa löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Yritys on tanskalainen. Eivätkä käytä brittiläistä kokonumerointia, jossa selänympärys on tuumamitoissa ja kuppikoot menevät A B C D DD E F FF G GG H jne... Ainoastaan DD taitaa löytyä.
Juu mutta senttimittojen mukaan jos mennään niin changen kuppikoot on lähempänä uk kuin eu kokoja. Esim heillä näyttää tulevan 14cm mittaerolla rinnanalus ja -päällysmitassa kuppikooksi DD. EU koossa se olisi vasta B kuppi. UK mitoituksessa 14cm on noin 5.5 tuumaa, ja se olisi DD:n ja E:n välissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko noin isot tissit kärsineet jonkin hormonihoidon?
Kuinka isoksi luulet koon 70j rinnan olevan?
Mulla taas päinvastoin. Koin epämukaviksi ne liivit, jotka mulle mittojen mukaan valittiin. Palasin mukavaan markettien "väärään kokoon", mutta mukautin sitä hiukan isommaksi.
Ennen käytin tyyliin 80C, mulle mitattiin 75DD tai E. Se oli ihan liian ahdistava. Painoin tuolloin 20kg enemmän. Marketista valitsen nykyään 75D.