Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumankauta. Mun kuppikoko onkin sitten nähtävästi J

Vierailija
16.06.2019 |

Se kuppi olisi mulle sopiva hatuksi ja näyttää koomisen suurelta ja se on mulle ihan sopiva😐 Ei helvetti.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista paras mittari mun mielestäni on jos miehet katselee rintojani, silloin kuppikoko on sopiva.

Olen hylännyt kaikki ne miestarjokkaat, jotka ovat katselleet rintojani, eivätkä silmiini.

Vierailija
22/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kuppikoko oli 75 D. Keho muuttui ja painoa tuli lisää, käytin pitkään liian pieniä liivejä, kun en halunnut nähdä oman kehon muutosta. 

Hassua oli myös, että mielsin itselleni pienet tai keskikokoiset rinnat. Kun keskustelin tästä erään miehen kanssa, hän tokaisi:" Sori, mutta sulla ei todellakaan ole mitkään pienet rinnat."  Omasta mielestäni parhaimman kokoiset rinnat kun ovat käteen sopivat, pienet ja kiinteät.

En ymmärrä, miksi joku haluaisi J-kupin lollottimet. Isoista rinnoista tulee selkävaivoja, ja urheileminen ei varmasti ole mukavaa. Pystyykö sitä nukkumaan edes mahallaan?

En ymmärrä miksi kysytään miksi kukaan haluaisi X-koon rinnat ja samalla unohtaa kuinka pahalta tuo lausahdus luomurintaisesta tuntuu :,(

Onko sinulla siis pienet vai isot rinnat? Kysymys oli, miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaisi isot rinnat? Siitä kun on terveyshaittoja lähinnä. Tulee selkävaivoja ja liikkuminen ja nukkuminen tietyissä asennoissa on hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päätit sitten tulla tänne lesoilemaan kuppikoollasi?

Vierailija
24/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kuppikoko oli 75 D. Keho muuttui ja painoa tuli lisää, käytin pitkään liian pieniä liivejä, kun en halunnut nähdä oman kehon muutosta. 

Hassua oli myös, että mielsin itselleni pienet tai keskikokoiset rinnat. Kun keskustelin tästä erään miehen kanssa, hän tokaisi:" Sori, mutta sulla ei todellakaan ole mitkään pienet rinnat."  Omasta mielestäni parhaimman kokoiset rinnat kun ovat käteen sopivat, pienet ja kiinteät.

En ymmärrä, miksi joku haluaisi J-kupin lollottimet. Isoista rinnoista tulee selkävaivoja, ja urheileminen ei varmasti ole mukavaa. Pystyykö sitä nukkumaan edes mahallaan?

En ymmärrä miksi kysytään miksi kukaan haluaisi X-koon rinnat ja samalla unohtaa kuinka pahalta tuo lausahdus luomurintaisesta tuntuu :,(

Onko sinulla siis pienet vai isot rinnat? Kysymys oli, miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaisi isot rinnat? Siitä kun on terveyshaittoja lähinnä. Tulee selkävaivoja ja liikkuminen ja nukkuminen tietyissä asennoissa on hankalaa.

Isot ja niin, en todellakaan isorintaisena haluaisi kuulla, että KUKAAN EI HALUA isoja rintoja... Minkäpä sille mahtaa, että on isot tullut.

Vierailija
25/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää.

T: TiSSiMies

Opettele sinä rintojen ja ihmisen ero.

Vierailija
26/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa sopivat liivit, älkää tuijottako mikä kuppikoko on. Ei se ole mikään vakio, vaihtelee eri malleissa ja merkeissä. Esim. Changen liivien koot on ihan erilaisia kuin yleensä muilla merkeillä.

Vierailija
27/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin tyytyväinen upeisiin, yhä pulleisiin ja kiinteisiin rintoihini, jotka sopivat pitkään ja raamikkaaseen vartalooni. Ei ole selkävaivoja tai muutakaan, ja ihmiset osaavat katsoa kasvoihini keskustellessaan kanssani. Kaksi Primadonnan liivimallia sopii minulle täydellisesti, mutta koska suomalaisissa liikkeissä ei minun kokoani ole, ostan liivini brittiläisestä verkkokaupasta.

Olen joskus vertaillut UK- ja EU-kokoja, mutta en ole uskonut silmiäni. Brittikoko 85I on meikäläisittäin... iik!

Vierailija
28/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Itse menen terveys edellä. Rakasteleminenkin on kivempaa, kun rinnat eivät ole tiellä.

Vierailija
29/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot ja niin, en todellakaan isorintaisena haluaisi kuulla, että KUKAAN EI HALUA isoja rintoja... Minkäpä sille mahtaa, että on isot tullut.

No varmaan itsekin tiedät, että väite, että kukaan ei haluaisi isoja rintoja, pidä alkuunkaan paikkaansa. Isoja tissejä hehkutetaan ja kuolataan miesten toimesta joka paikassa ja kymmenet- ellei sadatuhannet naiset ympäri maailman leikkuuttavat tissinsä isommaksi.

Mutta te isotissiset olettekin sellaisia, että pillastutte aina silmittömästi jos löytyy YKSIKIN ihminen, johon hinkulanne ei tee lähtemätöntä vaikutusta.

Vierailija
30/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tää kuppikoko on jännä juttu! vaihtelee myös paljon liivimallelilta. sama kuin farkkujen koko eri puljuissa. Jossain kaupassa koko S on senteiltä sama kuin toisessa koko L ! siis jos housut laittaisi vierekkäin niin ne on saman kokoiset vaikka toisessa on täysin eri kokolappu. Sama liiveissä.

Mulla on niinkin iso variaatio liiveissä kuin 70/75 F - I. Ja jännää on et pidin pitkää rintojani melko pieninä, suht tavallisen kokoisina. Silti istuvat liivit on oltava useimmiten 70G kokoa.

Mieskään ei uskonut et mun rinnat on niin suuret oikeasti ennekuin näytin sille rintsikat ja näki sen kokolapun. Mussutti vaan siltikin jotakn et jos on ihan tikkulaiha ja on D nii se on valtava. No sanoin että ne koot muuttuu suhteessa ympärysmittaan mut toki kehon mittasuhteet vaikuttaa siihe miten suurelta mikäkin kehon osa näyttää. Silti se D kuppi ympäryksellä 60 on paljon pienempi kuin ympäryksellä 80 vaikka. Monet eivät naisistakaan sitä tiedä. Ihmettelen miksi tästä ei puhuta enemmän?

Se yleinen olettamus etyä D on valtava koko hämää monia. Loppupelissä C ja D on oikeesti melko pieni rinta, sellainen normaalikoko. Ja lisäksi rintsikat on kehittyneet ja koot muuttuneet aikojen saatossa. ehkä ennen vanhaan se D olikin suuren suuri.

Vierailija
31/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat on kuin lasten kengät eli järkyttävän moni käyttää liian pieniä tai muuten väärän kokoisia. Ei minua ainakaan kukaan opettanut mittaamaan tai käyttänyt erikoisliikkeessä mitattavana. Sitten vaan sokkona joku koko, jonka olettaa tiedon murusten perusteleella olevan ok päälle ja ilman mitään ohjeita arviointi, sopiiko. Jos ei putoa päältä ja menee kiinni niin olettaa hyväksi. Miksei tästä puhuta vaikka kouluissa samalla, kun kuukautisista ja ehkäisystä? Oikea rintaliivikoko on aika oleellinen päivittäisen hyvinvoinnin kannalta. Pistävät kaarituet, niskavaivat jne. ei ole pikkujuttu joka päiväisenä riesana.

Se koko muuten vaihtelee ainakin painon muuttuessa ja raskauden/imetyksen myötä puhumattakaan valmistajien välisistä eroista. Luulisin painovoiman tekevän osansa myös. Eli älkää tuudittautuko nykyiseen kokoon.

Vierailija
32/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttiksenä tämä keskustelu kiihottaa valtavasti. Kysehän on kuitenkin vain kirjaimista.

Vierailija
33/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo tää kuppikoko on jännä juttu! vaihtelee myös paljon liivimallelilta. sama kuin farkkujen koko eri puljuissa. Jossain kaupassa koko S on senteiltä sama kuin toisessa koko L ! siis jos housut laittaisi vierekkäin niin ne on saman kokoiset vaikka toisessa on täysin eri kokolappu. Sama liiveissä.

Mulla on niinkin iso variaatio liiveissä kuin 70/75 F - I. Ja jännää on et pidin pitkää rintojani melko pieninä, suht tavallisen kokoisina. Silti istuvat liivit on oltava useimmiten 70G kokoa.

Mieskään ei uskonut et mun rinnat on niin suuret oikeasti ennekuin näytin sille rintsikat ja näki sen kokolapun. Mussutti vaan siltikin jotakn et jos on ihan tikkulaiha ja on D nii se on valtava. No sanoin että ne koot muuttuu suhteessa ympärysmittaan mut toki kehon mittasuhteet vaikuttaa siihe miten suurelta mikäkin kehon osa näyttää. Silti se D kuppi ympäryksellä 60 on paljon pienempi kuin ympäryksellä 80 vaikka. Monet eivät naisistakaan sitä tiedä. Ihmettelen miksi tästä ei puhuta enemmän?

Se yleinen olettamus etyä D on valtava koko hämää monia. Loppupelissä C ja D on oikeesti melko pieni rinta, sellainen normaalikoko. Ja lisäksi rintsikat on kehittyneet ja koot muuttuneet aikojen saatossa. ehkä ennen vanhaan se D olikin suuren suuri.

Naisten rintojen keskikoko on kasvanut e-pillerien syönnin myötä. Juomavedessäkin on jäänteitä e-pillereistä + kaikista muista hormoneista. Aikaisemmin D oli isohko kuppi, nyt C ja D on tavallisin.

Vierailija
34/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvin tyytyväinen upeisiin, yhä pulleisiin ja kiinteisiin rintoihini, jotka sopivat pitkään ja raamikkaaseen vartalooni. Ei ole selkävaivoja tai muutakaan, ja ihmiset osaavat katsoa kasvoihini keskustellessaan kanssani. Kaksi Primadonnan liivimallia sopii minulle täydellisesti, mutta koska suomalaisissa liikkeissä ei minun kokoani ole, ostan liivini brittiläisestä verkkokaupasta.

Olen joskus vertaillut UK- ja EU-kokoja, mutta en ole uskonut silmiäni. Brittikoko 85I on meikäläisittäin... iik!

Tiedän kyllä, että palstan kirjoittamattomien sääntöjen mukaan ei saa kysellä, miksi saa alapeukkuja, mutta minä kysyn nyt: mitä alapeukuttamista tässä oikein on? Ettekö usko, mitä sanon, vai ettekö pidä siinä, mitä sanon?

Nro 29

Vierailija
35/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä viittaatko nyt minuun, eli aloittajaan, mitta en minä näitä ole HALUNNUT vaan ne ovat ihan itsestään tuohon rintaan kasvaneet. Eikä nämä ole todellakaan niin isot että ei nukkuminen onnistuisi missä asennossa vaan eikä selkävaivojakaan ole koskaan ollut.

Joo, en itsekään ensin uskonut tuota kuppikokoa kun ei näiden tissien koko ole luokkaa jalkapallo, isohkot toki mutta ei mitkään irvokkaan isot. Kuppikoot on merkillinen asia.

Ap

Vierailija
36/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoolla päteminen on merkillinen asia.

Vierailija
37/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia mielensäpahoittajia sitä onkin😄

Vierailija
38/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa aina ympärysmitta kun puhutte kuppikoosta. Se kirjain itsessään ei kerro mitään. 70H eri tilavuus kuin 90H.

Vierailija
39/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa aina ympärysmitta kun puhutte kuppikoosta. Se kirjain itsessään ei kerro mitään. 70H eri tilavuus kuin 90H.

No nää on 70J. Ap

Vierailija
40/94 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia mielensäpahoittajia sitä onkin😄

Kaikenlaisia huomion kerjääjiä sitä onkin 😚