Taas tuli eduskuntaan huonokuntoista väkeä, kun 200m matkaakin pitää kulkea taksilla.
'Ei yhtään turhaa taksimatkaa'
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/52459385-9080-4cbc-9f9e-44a39de89…
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Eikös niissä taksimatkoissa ole edellytyksenä, että taksilla voi mennä, jos julkiset ei kulje? Ja eikö hallituspuolueiden pitänyt näyttää esimerkkiä miten kuljetaan julkisilla? Ja nyt taksilla ajelevat etupäässä hallituspuolueiden edustajat. 🤔
Meinaatko et pitäis hikisen tavisrahvaan sekaan alentua? Herranjestas! Eihän sellanen käy!
Vierailija kirjoitti:
Pyrkikää eduskuntaan, jos tulette valituksi, saatte samat edut.
Kymmeniä viestejä turhasta asiasta, aina ollut valtion palvelijoilla tietyt työsuhde-edut.
Moni näidenkin viestien lähettäjä saa valtiolta etuja, tekemättä yhtään mitään.
On asuntotukia, työttömyystukea, on toimeentulotukea ja mitä kaikkia niitä onkaan.Nyt suu kiinni, surkeat kateelliset. Siivotkaa juhannukseksi ja nauttikaa kesästä.
EI mua kiinnosta niiden edut, vaan mua v#tuttaa kun minun autoilu on aivan h#lvetillinen ongelma, mutta itse heitä ei kiinnosta ottaa osaa näihin v#tun ilmastotalkoisiin. Tunkekoot ne talkoot p#rseeseensä jos eivät edes itse viitsi tehdä mitään asioiden eteen.
Nousee pissi-päähän näillä maailaisilla, eivät ole oikein mieltäneet että Stadissa ministerit ja presidentitkin on ’rahvaan’ joukossa sporassa, kuntosaleilla, juoksulenkeillä, ruokakaupoissa...
Ja kuka hitto nyt täällä edes jotain landen kansanedustajaa tunnistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on naurettavaa. Jokaisen pitäisi pystyä kävelemään alle 500m matka pisteestä a pisteeseen b.
Jollei pysty, niin joku apuväline kuten rollaattori tai pyörätuoli olisi hyvä pistää hankintaan.
Eikös kansanedustajat saa hsl:n vuosikortin työsuhde-etuna? Stadissa voi julkisillakin liikkua hyvin klo 6-22 välillä. Taksi alle sitten, kun on kiire Brysselin koneeseen valiokuntatyön viivästymisen vuoksi.
No yks selitys oli ainakin se, että "olen tullut tänne tekemään töitä enkä kävelemään"
Onhan niillä selitykset, sillähän ne on tuonne päässeetkin!