Olen ennustanut jo 3 parisuhde eroa..
Eli itse olen nuori parikymppinen mies ja nämä ihmiset ovat kaikki ikäisiäni.
Ovat olleet avoliitossa ja minä olen ennustanut näiden jokaisen eron etukäteen.
Nimittäin näissä kaikissa tämä pariskunnan nainen on katsellut minua "sillä silmällä".
Tosiaankaan mitään ei ole tapahtunut eikä ketään ole petetty eikä meistä erojen jälkeenkään ole tullut ainakaan vielä toistaiseksi mitään...
Kuitenkin olen huomannut, että suhteen aikana nämä naiset ovat olleet minusta kiinnostuneita.
Sen kyllä erottaa tavallisesta katseesta ja olemuksesta.
Olen näistä jokaisen kohdalla ajatellut, että tuo suhde ei kestä loppuelämää ja niin on käynyt.
Kommentit (18)
Ajatella voit ihan mitä haluat, muista ettei kaikkea kannata sitten ääneen sanoa.
Selvin merkki on epäkunnioittava käytös kumppania kohtaan, myös ne pienet teot. Kuten satuttaa tarkoituksella jos on tilaisuus, haluaa nolata muiden edessä, aggressiivinen käytös...
No onko ap hyvä mieli? Olet pistänyt näiden neitokaisten päät pyörryksiin ja suhde on ruvennut takkuilemaan. Taidat olla varsinainen ihmissuhteiden myrkyttäjä
Suurin osa parikymppisistä pariskunnista eroaa. Joten ei se nyt niin suuri ihme ole. Siinä vaiheessa nyt vaan etsii vielä itseäänkin, ei sitä oikein tiedä kenen kanssa olisi.
Omasi, siskosi ja äitisi. Mitäpä tuollaisella kehumaan.
Heh. Parikymppinen mies et ainakaan ole. :D
Vierailija kirjoitti:
No mitä enustamisen lahjoja tuossa tarvitaan?
Jos naiset kiinnostuvat toisista miehistä niin aika selväähän se on, että ks. Kumppani ei välttämättä olekkaan oikea...
Tosiasiassahan sä et välttämättä tiedä syytä miksi suhde on päättynyt.
Vai ovatko he kaikki ilmoittaneet että ihastuminen sinuun on saanut heidät eroamaan?
Aloituksessa ei otettu kantaa eron syihin, todettiin vain että tietty asia indikoi eroa.
Ap vaikuttaa poikkeuksellisen pohdislelevalta tyypiltä. Ottaen huomioon, että olet kuitenkin nuoripoika. Valtaosalla nuorilla miehillä ei taida päänsisällä muuta liikkua, kuin moottorit, naiset, raha ja biletys.
Ei ihme, että tuommoinen vetoaa naisiin. Se varmasti näkyy jolloin tavalla sinusta ulospäin vaikka et ehkä sitä tieten tahtoen esiin toisikaan..
Jos lentokoneesta hypätessä sinulle ilmoitettaisiin, että varjosi ei aukea 70% todennäköisyydellä, hyppäisitkö?
No et.
Miksi sitten menet naimisiin?
Se on hyvä kysymys.
Sehän käy helposti, kun ennustaa vaan kaikkien parien eroavan, niin aika moni osuu oikeaankin, varsinkin parikymppisten "harjoitteluparisuhteissa", joiden ei ole alun perinkään tarkoitus kestää koko loppuelämää.
Mutta oletko osannut ennustaa eron ajankohdan? Se on jo astetta haastavampi temppu.
Eipä tuossa mitään ennustamisen lahjoja tarvita. Aika tyhmä saa olla, jos luulee, että nykyisin solmitut parisuhteet ylipäätään kestävät loppuelämän. Varsinkaan parikymppisillä, heillä parin vuoden suhde on jo pitkä, ja vanhemmillakin yli 5 vuotta on nykyisin jo pitkä suhde. Kaikki katselevat ympärilleen, joten ihan ketkä tahansa voivat erota tuosta vain vaikka muiden silmiin kaikki näyttäisi täydelliseltä. On yhteinen talo, lapset ja eläimet, ja sitten yhtäkkiä ero.
Eipä siinä tarvitse mitään osata ennustaa :D
Toki parikymppinen aloittaja ei tuota tiedä, kun hänenkin mielestään kaksi vuotta kestänyt suhde on jo kestänyt puoli elämää :D
No mitä enustamisen lahjoja tuossa tarvitaan?
Jos naiset kiinnostuvat toisista miehistä niin aika selväähän se on, että ks. Kumppani ei välttämättä olekkaan oikea...
Tosiasiassahan sä et välttämättä tiedä syytä miksi suhde on päättynyt.
Vai ovatko he kaikki ilmoittaneet että ihastuminen sinuun on saanut heidät eroamaan?