Mies lupasi viedä minut syömään syntymäpäivän kunniaksi ja lupasi, että saan valita jonkun lahjan..
Mies lupasi, että vie mut syömään syntymäpäiväni kunniaksi ja lupasi, että saan valita itselleni lahjan. Mies kuitenkin ilmoitti tänään, että peruu lupauksensa.
Olin pettynyt, koska itselläni on heikko taloudellinen tilanne ja olisi ollut kiva edes syntymäpäivänä saada jotain kivaa piristystä.
Sanoin asiasta miehelle, mutta mies vain tiuskaisi , että ” lupailin aivan liikaa” .
Mielipiteitä?
Kommentit (17)
Pyydä sitä tekemään sinulle ruokaa itse. Tulee halvemmaksi kuin ravintolassa käyminen, mutta vaatii erilaista paneutumista, mikä taas kertoo siitä, että mies joutuu oikeasti näkemään vaivaa, kun budjettikin on tiukilla. Miten näinkin yksinkertaisen asian hoidosta puuttuu kokonaan luovuus? Ei se hinta vaan ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä tekemään sinulle ruokaa itse. Tulee halvemmaksi kuin ravintolassa käyminen, mutta vaatii erilaista paneutumista, mikä taas kertoo siitä, että mies joutuu oikeasti näkemään vaivaa, kun budjettikin on tiukilla. Miten näinkin yksinkertaisen asian hoidosta puuttuu kokonaan luovuus? Ei se hinta vaan ajatus.
Ehdotin jo, mutta mies tiuskaisi, että ei varmasti tee!
Ap
Jos ei osaa tai viitsi kokata, mikä on aina huonompi juttu ja antaa vaikutelman välinpitämättömyydestä, niin tekee sitten jotain niin yksinkertaista, minkä hölmömpikin kaveri taitaa, vaikka mansikkakakun. Jos sekin on liikaa vaadittu, ostaa valmiin. Ajatushan se on kaikkein tärkein.
Tyypillistä. Vain kassien tyhjennys ja hyväksikäyttö kiinnostaa.
Onko tää uusi miesystävä vai jo pidempään sulla pyörinyt?
Itse en tuollaista katselisi.
Mikä ihme nykyään naisia vaivaa, kun kaikenlainen pissipäinen käytös hyväksytään siltä ihmiseltä jonka pitäisi rakastaa,kunnioittaa ja arvostaa sinua? Kasvattakaa herranjestas itsetunto jo. Paskassa suhteessa ei ole pakko olla
Miksi se sulle asiasta tiuskii? itehän lupaili mahdottomia. Sun pitäisi tiuskia sille.
Paljon onnea!!!
Jos olette vielä yhdessä miehen synttärien aikaan, niin nythän sinulla on miehelle lahja valmiiksi mietitty. Tulee vielä halvaksikin.
Exä teki aikoinaan niinkin romanttisen eleen syntymäpäivänäni, että oli käynyt ostamassa Viennetta-jäätelökakun ja tökännyt siihen palamaan kaksi kynttilää :D Vaatimaton teko, mutta muisti kuitenkin ja toi hyvän mielen!
Taas?
Miten näitä samoja trolleja tulee kuukauden välein palstalle? Onko trollisammio tyhjä, ettei vaan enää löydy uutta kirjoitettavaa ja vanhoilla mennään?
Toki on tyhmää luvata mitään etukäteen, mutta anna miehelle mahdollisuus hyvittää pettymys. Järkevä tapaus keksii tavan.
Sama provo ollut täällä aiemminkin...huoh.
Aika tyhmästi tehty.