Miten mies suhtautuu siihen, jos saa tietää, ettei ole naiselleen se paras
vaihtoehto petipuuhissa?
Että on ollut joku taitavampi tai muuten ominaisuuksiltaan ns. parempi.
Kommentit (56)
Jokainen vastaa omista orkuistaan. Miehet saavatkin halutessaan lukea joka päivä juttuja lehdessä, kuinka se koko naisen nautinto onkin naisen pään sisuksista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivon, että mies voisi kysyä mistä nainen nauttii ja mitä haluaa. Opetella asioita, mitä nainen tarvitsee. Ehkä olla se paras.
Olipa typerä neuvo "olla paras" olemalla naisen kanssa, jolla ei ole ollut muita miehiä. Menin neitsyenä naimisiin ja tiesin koko ajan, että haluaisin aivan erilaista seksiä ja enemmän. Eli mies oli myös huonoin. 🙄
Jep. Ihan naurettava ajatus, ettei ihminen tietäisi, minkälaista ja kuinka paljon seksiä haluaa, vaikka hänellä olisi ollut vain yksi partneri. Ei ole vaikea tuntea, ettei seksi toimi.
Mutta entäpä jos ei ole ollut partnereita ollenkaan...?
No se on kai toisen ketjun aihe. Mutta kyllä mulla oli ainakin aika selvä käsitys, mitä juttuja halusin kokeilla ekan seksipartnerin kanssa ja minkälainen tyyli mua seksissä kiinnostaa.
No mutta eikös täällä ole miehet sanoneet, että miehet tyytyy itsekin aina vaan johonkin naiseen, joten mitäs väliä jos se on sitten noinkin päin, että nainen tyytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivon, että mies voisi kysyä mistä nainen nauttii ja mitä haluaa. Opetella asioita, mitä nainen tarvitsee. Ehkä olla se paras.
Olipa typerä neuvo "olla paras" olemalla naisen kanssa, jolla ei ole ollut muita miehiä. Menin neitsyenä naimisiin ja tiesin koko ajan, että haluaisin aivan erilaista seksiä ja enemmän. Eli mies oli myös huonoin. 🙄
Jep. Ihan naurettava ajatus, ettei ihminen tietäisi, minkälaista ja kuinka paljon seksiä haluaa, vaikka hänellä olisi ollut vain yksi partneri. Ei ole vaikea tuntea, ettei seksi toimi.
Mutta entäpä jos ei ole ollut partnereita ollenkaan...?
No se on kai toisen ketjun aihe. Mutta kyllä mulla oli ainakin aika selvä käsitys, mitä juttuja halusin kokeilla ekan seksipartnerin kanssa ja minkälainen tyyli mua seksissä kiinnostaa.
Jep, tosin ei voi varmasti tietää tykkääkö niistä kuitenkaan ennen kuin kokeilee. Mutta joo, sen verran meni aiheen ohi ettei tästä sen enempää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköistähän tuo on. Keskivertonaisella on ollut kymmenkunta kumppania, joista iso osa on valittu pelkillä seksikriteereillä (yhden yön jutut). Hyvin epäuskottavaa, että vakimies sattuisi olemaan parempi kuin nuo kaikki muut.
😂 Kuinka se yhden yön juttu valitaan niin että olisi poikkeuksellisen hyvä sängyssä? Mistä sen tietää etukäteen?
Jos se mies kiihottaa jo baarin puolella, niin on aika hyvät lähtökohdat tuottaa ikimuistoinen yö.
No eihän se kerro yhtään mitään sänkytaidoista, vaikka kuinka lupaavalta vaikuttaisi etukäteen.
niin kuka ne taidot puntaroi, onko se nainen kuin nainen aina se seksin ylipapitar joka tietää ja osaa kaiken. yhtä hyvin hän voi olla väärässä. ihmetyttää (joku sana) miksi se menee aina näin. otat tuolta jokun kainaloon ja viet kämpille ja panet ni se kertoo että kun oot surkea.
Vierailija kirjoitti:
niin kuka ne taidot puntaroi, onko se nainen kuin nainen aina se seksin ylipapitar joka tietää ja osaa kaiken. yhtä hyvin hän voi olla väärässä. ihmetyttää (joku sana) miksi se menee aina näin. otat tuolta jokun kainaloon ja viet kämpille ja panet ni se kertoo että kun oot surkea.
Tuo sama onnistuu kyllä miehiltäkin (eri asia sanotaanko se päin naamaa vai käydäänkö ko keskustelu selän takana jätkäporukalla). Mutta sukupuolineutraalimmin katsottuna on kai vain toisilleen seksuaalisesti sopimattomia ihmisiä, tai vaihtoehtoisesti ei ole kerrottu mitä halutaan. Se surkea on jonkun muun mielestä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys sängyssä ja huono seksi ovat usein juuri ne syyt miksi seksielämä hiipuu naisen puolelta. Tälläkin palstalla on lukemattomia aloituksia aiheesta. Ei kukaan nainen halua olla miehen kanssa jota ei yhtään kiinnosta tämän nautinto eikä kukaan jaksa loputtomasti toimia toisen p_anoalustana. Koko seksin pointti on että molemmat nauttii ja molemmilla on kivaa. Ei toisen nautinto sulje pois omaa nautintoa.
Itse aiheeseen: miten sen voi määrittää kuka on "paras"? Seksi eri ihmisten kanssa ja eri tilanteissa on todella erilaista eikä erilainen välttämättä tarkoita huonompaa. Saman ihmisen kanssa voi olla hyvää ja huonoa seksiä. Seksi on taito jota voi harjoitella ja siinä kehittyy kun avoimin mielin tehdään toisen kanssa kokeiluja ja opetellaan kommunikoimaan.
Ainoa järkevä kommentti koko ketjussa.
Voi olla ihan fyysisiä ominaisuuksia ja ulottuvuuksia, joita ei voi opetella, vaikka haluaisi.
Toki siihen lisäksi muutakin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumppani ole välttämättä se, joka on ollut paras sängyssä.
Nainen on voinut esim. saada paremmin jonkun toisen kanssa.
Ap
Minulla on ollut paremmin varustettuja kumppaneita kuin puolisoni. Minulla on ollut kumppaneita, jotka ovat osanneet paremmin hoidella minut suullaan. Mutta kuvitteletko oikeasti, että muistelen heitä tai vertailen nykyiseeni??? Nykyinen puolisoni on komein tietämäni mies. Hän on myös haluttavin tietämäni mies, olen koko ajan hänen ihollaan. Jos ne eksät olisivat olleet haluttavampia, en kai minä heistä olisi eronnut! Mutta kun se munan koko ei ole ratkaiseva ja suutaidot voi korvata sormitaidoilla.
Entisistä miesystävistä mustasukkainen mies on todella epäkiihottava eikä edes kypsä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orkuistaan. Miehet saavatkin halutessaan lukea joka päivä juttuja lehdessä, kuinka se koko naisen nautinto onkin naisen pään sisuksista kiinni.
Siinä vaiheessa kun oma puolisoni ajattelee noin, niin meidän seksimme tulee olemaan sitä, että kumpikin hoitelee itse itsensä tahoillaan. En osaa kuvitella tilannetta, jossa odottaisin miehen antavan minulle tarjoamatta itse mitään hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään oikeaa kokemusta tilanteesta?
Ap
No mulla on sen verran kokemusta, että olen naimisissa miehen kanssa, joka ei ole paras rakastajani joka minulla on ollut. En tätä ole miehelleni kuitenkaan sanonut, koska asialla ei ole minusta merkitystä enkä halua loukata rakastamaani ihmistä. En tiedä miltä hänestä tuntuisi kuulla sellaista, mutta tiedän ettei itsestäni tuntuisi kivalta, vaikka tietenkin ymmärtäisin sen jo sitä kautta että itse koen samoin. En vaan keksi miksi tällaista pitäisi toiselle sanoa, kun sekä seksielämä että muukin on kuitenkin kaikin puolin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainenhan ne taidot, tai itse puhuisin pikemminkin seksuaalisesta yhteensopimisesta, itse määrittelee. Joku joka ei ole minulle paras voi olla sitä jollekulle toiselle. Ja vaikka oma kumppani ei olisi paras, ei se todellakaan välttämättä tarkoita sitä että hän olisi surkea. Vai eikö sinulla ole ollut naisia, joista jotkut ovat sinusta olleet parempia sängyssä kuin toiset?
Mitä välii niin kauan kun antaa tyhjentää pallit eikä nalkuta.
Mun mielestä tämä on hyvä vastaus. Jos parisuhde riittää itselle niin hyvä. Jos se ei riitä toiselle, on sen toisen vastuulla ottaa asia esille ja yhdessä miettiä miten parantaa. Jos parantaminen ei onnistu (ja itse on edelleen ihan tyytyväinen), niin kyllä se on sen toisen oma päätös jääkö vai lähteekö. En minä ainakaan ota vastuuta siitä jos puolisoni on tyytymätön, muttei saa suutaan auki tai lähdettyä. Hän on aikuinen ihminen ja täysin kykenevä tekemään omat valintansa.