Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies suhtautuu siihen, jos saa tietää, ettei ole naiselleen se paras

Vierailija
15.06.2019 |

vaihtoehto petipuuhissa?

Että on ollut joku taitavampi tai muuten ominaisuuksiltaan ns. parempi.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan loukkaisi rakastamaansa ihmistä sanomalla jotain tuollaista?

Vierailija
2/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuta mihinkään suuntaan. Itse miehenä olen kiinnostunut ensisijaisesti siitä, että seksi on minulle riittävän hyvää, säännöllistä ja monipuolista. Koetan toki olla hyvä rakastaja, mutta se on täysin kumppanin oma päätös, ovatko minun tarjoamani asiat riittävästi hänelle.

Vierailija
4/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liikuta mihinkään suuntaan. Itse miehenä olen kiinnostunut ensisijaisesti siitä, että seksi on minulle riittävän hyvää, säännöllistä ja monipuolista. Koetan toki olla hyvä rakastaja, mutta se on täysin kumppanin oma päätös, ovatko minun tarjoamani asiat riittävästi hänelle.

Lisäys: kun lakkaa ripustamasta omanarvontuntoaan toisen ihmisen varaan, parisuhteista tulee valtavasti helpompia.

Vierailija
5/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinustajien meilestä sinun pitäisi olla epävarma ja kriiseillä asiasta.

Vierailija
6/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi kertoa mistä syystä kumppanille pitäisi mennä tuollaista tilittämään. Mitä hän siitä hyötyisi, entä kaveri.

Mielessään voi laittaa partnerinsa paremmuusjärjestykseen mutta listan julki mölöttäminen on totista typeryyttä.

Vierailija
7/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: kun lakkaa ripustamasta omanarvontuntoaan toisen ihmisen varaan, parisuhteista tulee valtavasti helpompia.

Entäs jos hyvyys, säännöllisyys ja/tai monipuolisuus alkaa kärsiä kun et ole kumppanille yhtä hyvä kuin joku muu? Ei tunnepuolen ongelmaa hankkia uutta tai toista lisäksi?

Vierailija
8/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus ei ole rehellinen, jos kyseessä on parisuhde, eikä vain vaihtuva kumppani.

Vierailija
9/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumppani ole välttämättä se, joka on ollut paras sängyssä.

Nainen on voinut esim. saada paremmin jonkun toisen kanssa.

Ap

Vierailija
10/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos hyvyys, säännöllisyys ja/tai monipuolisuus alkaa kärsiä kun et ole kumppanille yhtä hyvä kuin joku muu? Ei tunnepuolen ongelmaa hankkia uutta tai toista lisäksi?

Kuten edellä sanoin, olen kiinnostunut ensisijaisesti siitä, että seksi on minun mielestäni riittävän hyvää, enkä ota niin paineita muusta. Jos seksi ei ole minulle riittävän hyvää, ja asian korjaaminen ei tunnu onnistuvan kohtuullisesti yhdessä ponnistelemalla, sitten on edessä todennäköisesti parisuhteen päättäminen. Myös suhteen avaaminen voisi tulla kyseeseen minun puolestani, mutta missään tapauksessa en tule jäämään (suljettuun) suhteeseen, joka ei vastaa tarpeisiini. Toivon, ettei kumppaninikaan jää, mutta se on tosiaan hänen päätöksensä.

Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö suhteen päättämistä tästä syystä olisi hyvin surullista. Olen varma, että se olisi. Mutta ei elämässä ja parisuhteissa pärjää, jos keskittyy vain välttelemään ikäviä tunteita. Jokaisen täytyy toimia niin kuin parhaaksi näkee, omien arvojensa mukaan, vaikka se tuottaisikin välillä surua ja pettymyksiä.

Vierailija
11/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköistähän tuo on. Keskivertonaisella on ollut kymmenkunta kumppania, joista iso osa on valittu pelkillä seksikriteereillä (yhden yön jutut). Hyvin epäuskottavaa, että vakimies sattuisi olemaan parempi kuin nuo kaikki muut.

Vierailija
12/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus ei ole rehellinen, jos kyseessä on parisuhde, eikä vain vaihtuva kumppani.

Totta kai se on rehellinen. Mikä motivaatio minulla olisi valehdella anonyyminä netissä?

Vierailija
13/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulen, että seksi on sellaisen ihmisen kanssa parasta, jota aidosti rakastaa ja joka rakastaa ja haluaa sinun parastasi. Silloin voi myös kertoa omista toiveistaan. En minä ainakaan muuten seurustelisi kuin rakastuneena. Minusta pahempi ongelma on, jos mies ei osaa suudella. Sen onneksi saa nopeammin selville.

Vierailija
14/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköistähän tuo on. Keskivertonaisella on ollut kymmenkunta kumppania, joista iso osa on valittu pelkillä seksikriteereillä (yhden yön jutut). Hyvin epäuskottavaa, että vakimies sattuisi olemaan parempi kuin nuo kaikki muut.

😂 Kuinka se yhden yön juttu valitaan niin että olisi poikkeuksellisen hyvä sängyssä? Mistä sen tietää etukäteen?

Vierailija
15/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle on tärkeää olla naisensa paras seksikumppani, on syytä etsiä nainen, jolla on vähän tai ei ollenkaan kumppaneita, eikä varsinkaan pelkkiä seksisuhteita.

Vierailija
16/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä sanalla: huonosti.

Vierailija
17/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Kuinka se yhden yön juttu valitaan niin että olisi poikkeuksellisen hyvä sängyssä? Mistä sen tietää etukäteen?

Jos se mies kiihottaa jo baarin puolella, niin on aika hyvät lähtökohdat tuottaa ikimuistoinen yö.

Vierailija
18/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas luulen, että seksi on sellaisen ihmisen kanssa parasta, jota aidosti rakastaa ja joka rakastaa ja haluaa sinun parastasi. Silloin voi myös kertoa omista toiveistaan.

Tuo on minusta aika minimitaso antoisalle seksielämälle. Mutta senkin jälkeen voi käydä niin, että kun molemmat ovat kertoneet avoimesti omista toiveistaan, nämä toiveet eivät sovikaan yhteen. Kaikki ihmiset eivät ole keskenään seksuaalisesti yhteensopivia, vaikka kuinka olisi hyvää tahtoa ja joustamista puolin ja toisin. Siinä kohtaa voi tulla tällaisia pohdintoja kuin aloittajalla.

Vierailija
19/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä, että ihmiset eivät lopeta parisuhteita huonon seksin vuoksi, vai mikä tuossa oli sinusta epäuskottavaa?

Vierailija
20/56 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävien ongelmien päivä palstalla. No, kaikki elämäänsä tyytyväiset ovat kai viettämässä viikonloppua. Huom. minäkin täällä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän