Kuka muu katsoo Handmaid’s Talen kolmatta kautta?
Kommentit (19)
Täällä! Kirjankin olen lukenut.
Toivon hartaasti, että tämä jää viimeiseksi kaudeksi ja saisi arvoisensa lopun. En tykkää, jos sarja pitkittyy liikaa, laatu huononee kausien edetessä. On kyllä tähän mennessä ollut tyylikäs sarja.
Kolmas kausi on alkanut hyvin, neljännen jakson loppu jätti aika hyytävän olon...
Eikös se kirja kattanut vain ykköskauden tapahtumat?
Ja siis en ole lukenut ja katsoin itse vain ykköskauden. Onko laatu pysynyt yhtä hyvänä?
Toivon myös etteivät pitkitä liikaa, nyt aletaan olla jo siinä vaiheessa että pitää jotain radikaalia asioiden etenemistä tapahtua, siis Gileadin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Toivon hartaasti, että tämä jää viimeiseksi kaudeksi ja saisi arvoisensa lopun. En tykkää, jos sarja pitkittyy liikaa, laatu huononee kausien edetessä. On kyllä tähän mennessä ollut tyylikäs sarja.
Kolmas kausi on alkanut hyvin, neljännen jakson loppu jätti aika hyytävän olon...
Eroaako kirja paljonkin sarjasta?
Piditkö kirjaa hyvänä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikös se kirja kattanut vain ykköskauden tapahtumat?
Ja siis en ole lukenut ja katsoin itse vain ykköskauden. Onko laatu pysynyt yhtä hyvänä?
Mielestäni kakkosen osalta laatu on pysynyt. Kolmosesta en vielä osaa oikein sanoa.
Ap
En ole vielä ehtinyt aloittamaan, mutta täällä yksi sarjaa seuraava! :)
Vierailija kirjoitti:
Sori kakkoskausi vasta menossa.
Mutta näin kil**imiehen näkökulmasta Gilead vaikuttaa upealta yhteiskunnalta. Onneksi meidänkin yhteiskuntamme on menossa sitä kohti kovaa vauhtia.
Eli on ok että jos joskus saisit naiselta suuhoitoa niin sinulta amputoidaan toinen käsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta näin kil**imiehen näkökulmasta Gilead vaikuttaa upealta yhteiskunnalta. Onneksi meidänkin yhteiskuntamme on menossa sitä kohti kovaa vauhtia.
Eli on ok että jos joskus saisit naiselta suuhoitoa niin sinulta amputoidaan toinen käsi?
Noh...joskus täytyy tehdä uhrauksia.
En ole vielä ehtinyt katsomaan uutta kautta mutta aion kyllä katsoa. Kirjan olen lukenut silloin kun se ilmestyi ja uudelleen viime vuonna. Toivon ettei sarjaa venytetä liian pitkälle, kirjassahan tarina päättyi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piditkö kirjaa hyvänä?
Ap
Ei eroa, pidän kirjaa hyvänä. Karmiva mutta hyvä, kuten sarjakin.
Kakkoskausi oli ihan syvältä.
Kolmonen alkoi ainakin hyvin.
Kirjaa en ole lukenut. Ostettu tosin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piditkö kirjaa hyvänä?
Ap
Ei eroa, pidän kirjaa hyvänä. Karmiva mutta hyvä, kuten sarjakin.
Pitänee etsiä käsiin tuo kirja.
Ap
Vain ykköskausi perustui kirjaan. Loput on tekijöiden omaa tulkintaa. Tiesittekö, että Elisabeth Moss eli pääosanäyttelijä ja jossain vaiheessa ainakin myös tuottaja on skientologi. Täyshihhuli siis itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa ollut enemmänkin kyse siitä, että komentaja oli irstaillut orjattaren kanssa vaimon tietämättä? Siksi käsi lähti.
Kakkoskausi lähenee loppua ja kohta pääsee kolmosen kimppuun. Olen nauttinut suunnattomasti niistä miekkarikohtauksista joissa turhautuneet sate.enkaarife.ministit eivät pääse diplomaattista koskemattomuutta nauttivien malliyhteiskunnan edustajien kimppuun.
Ihan jännittää miten malliyhteiskunnalle käy.
Nostetaan ketjua... En ole ap, mutta kuitenkin.
Katson kolmoskautta ja kyllä se minusta on tähän astisista huonoin, junnaa jotenkin paikallaan ja alkaa jo tympiä kun lähes joka jakso loppuu lähikuvaan Elisabeth Mossin tympiintyneestä naamasta suupielet alaspäin ja silmät täynnä uhmaa. Toki katsojana olen edelleen hänen puolellaan, mutta liika on liikaa. Se alkaa myös olla jo hieman epäuskottavaa, miten hän pystyy koko ajan luistelemaan rangaistuksilta, vaikka on rikkonut Gileadin sääntäjä vaikka miten paljon. Toivottavasti kausi tosiaan loppuu tähän, hieno sarja kuitenkin.
Mitä toivotte juonelta? Kaikki varmaan tietty toivovat Gileadin tuhoa ja että paha saisi kutakuinkin palkkansa. Ja että June saa pelastettua Hannahin ja pääsevät Nicolen ja Luken luo. MUTTA toivon kuitenkin tosi tosi paljon, ettei Nickiä unohdeta juonenkäänteissä. Tai ehkä Nick kuolee, jotta June välttyy ristiriidoilta. Olemmehan nähneet, että myös Junen ja Nickin välillä on rakkautta.
Eikö kukaan?