Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adlibriksen pitkät toimitusajat

Vierailija
15.06.2019 |

Mielestäni kirjojen toimitusajat pidentyneet, vai onko vain mulla huono tuuri?
Tilasin luettavaa mökkilomalle, mutta taitavat tulla vasta kun loma ohi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein pitkiä.

Vierailija
2/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni yli kolme viikkoa, vaikka luvattiin, että paketti lähtee noin 5-7 arkipäivän kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepsis, ja adlibriksestä ei myöskään saa niitä peruutettua vaikka näkee että tilausaika venyy niin pitkälle ettei tarvitse enää. Tämä johtuu siitä, että asiakaspalvelusta viesteihin ei vastata. Esim. Tilausta ei ole lähetetty 2 viikon kuluessa -> laitan viestin jossa haluan perua tilauksen. Ei vastata, vastaus tulee 2 viikon kuluttua ”valitettavasti ei voi enää perua kun tilaus on jo lähetettty”. No niin varmaan on, kun kestää 2 viikkoa lukea asiakkaan meilit/reagoida niihin...

Bookysta olen tilannut, ja siellä asiakaspalvelu toimii aivan pro! Viesteihin vastataan yleensä samana päivänä, ja ilmoittavat jos tuote viivästyy, on mahdollista peruuttaa tällöin tilaus jne. Plus, on suomalainen yritys! Itse en enää laita pennosiani adlibrikseen.

Vierailija
4/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuolta tilaisi kuin niitä kirjoja joita ei löydy muualta suurinpiirtein samalla hinnalla, ja vain silloin kun ei ole kiire. Näiden kriteerien puitteissa on ollut loistava paikka tilailla.

Viimeksi tilasin englanninkielisiä kirjoja joita olin löytänyt vain huonokuntoisena kirpparilta ja kirpparihinta sama kuin adlibriksen hinnat uunituoreista kirjoista. Toki joutui odottelemaan n. kuukauden mutta tähän olin varautunutkin.

Vierailija
5/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tilasin vaihteeksi amazonista itse ja oli jo seuraavana päivänä ovella kirjat. On se ihme, että toisesta maasta tulee nopeampaa kuin Suomesta.

Vierailija
6/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tilasin vaihteeksi amazonista itse ja oli jo seuraavana päivänä ovella kirjat. On se ihme, että toisesta maasta tulee nopeampaa kuin Suomesta.

+ unohdin mainita että oli reilusti halvempia vieläpä. Amazon on tulevaisuus.

Vierailija
7/7 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne perua kun klikkaa seurantaa. Sieltä löytyy nappi josta perua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme