Vihainen ex-työpaikalle vaikka jättänyt sen vuosia sitten taakse?
Paskat pomot, kusinen työilmapiiri. Vaikuttamismahdollisuudet nolla. Totaalista paskaa. Pulju jätetty taakse vuosia sitten mutta edelleen meininki puskee uniin ja pilaa hyvin alkaneen päivän tai illan. Voiko tämä jatkua loputtomiin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vaikka tappiin asti, jos vatvot ja vatuloit sitä kokoajan!
Totta, olisi kovin helppoa vain pudottaa raivo ja avata ol... teenpä tämän. AP.
PTSD. Sulla on täytynyt olla tosi kamala kokemus, jos sitä jää tuollaiset traumat. Sun pitäisi varmaan purkaa niitä ihan terapeutilla. Ei niiden muistikuvien nyt vielä vuosien jälkeen uniin pitäisi tulla.
Mulla oli itsellä ihan narsisti esimies. Mulla on mennyt vuosi jo uudessa työssä alkaa nukkua yöni, ja uskoa että kenelläkään ei ole mulle ansoja, eikä sielä puhuta koko ajan selän takana.
Anna anteeksi ja päästä irti. Se ei ollut sen arvoista että edelleen käyttäisit arvokasta aikaasi ja energiaasi siihen. Se oli vain paskaa, sinä et ole paskaa. Jollei onnistu kannattaa maksaa muutama kerta terapiakäyntejä. Saat paremman loppuelämän. Tsemppiä!
Mä en ole varmaan vielä kunnolla herännyt... Luin että vihainen ex oli tullut työpaikalle (ilmeisesti mesoamaan jostain) vaikka ap on jättänyt sen vuosia sitten. :D
Joo sama mulla. Vitsit kun pääsisi lataamaan ihan suoraan mitä ajattelen niistä säälittävistä narsistipomoista, jotka simputtivat ja lääppivät ihan mielivaltaisesti. Luulivat vielä olevansa isojakin kihoja.
Olen kykyään erittäin korkeassa virassa itse, olisi unelmien täyttymys joskus päästä maksamaan potut pottuina. Harmittaa kun olin niin naiivi että pelkäsin saavani potkut ja urakehityksen stoppaavan siihen. Tai että saisin huonon työtodistuksen sieltä lähtiessäni. Niinpä purin hammasta ja mielistelin, ja sainkin kyllä tosi hyvän todistuksen sieltä. Mutta jälkikäteen ajateltuna olisin kyllä selvinnyt ilman sitäkin.
No joo. Nyt on yli 5v. aikaa, kun sieltä lähdin ja minulla on jo vuosia ollut uusi, hyvä työpaikka. Enää viha ei ole hallitseva tunne, mutta joskus silti tekisi mieli ladata suorat sanat vasten ex-pomojen naamaa.
Kyllä kiukuttaa edelleen säheltävät siivouspomot...kuten se, joka ei antanut työvuorolistaa, hoki että "päivä kerrallaan", siinä ei voinut mitään suunnitella, oma elämä sakkasi kokonaan...aina piti ilmaiseksi päivystää, jos tulee joku typerä tunnin keikka. Palkat jatkuvasti väärin. Ei olisi pitänyt alistua tuohon pas-kaan.
Nyt kyllä miettisin että mitä on mielenterveydessä vialla kun et osaa päästää irti menneistä.
Kyllä se varmaan voi, jos et saa käsiteltyä ja tavallaan päästyä sopuun niiden asioiden kanssa pääsi sisällä, mitä siellä tapahtui. Mä en nyt tiedä, onko sinulla mahdollisuutta tai onko se edes järkevää päästä purkamaan asioita sinne niiden ihmisten kanssa (epäilen kyllä), mutta ehkä tarvitset avuksesi jonkun täysin ulkopuolisen ihmisen, joka voi kuunnella sinua, käydä läpi kiukkusi aiheet ja auttaa sinua päästämään niistä irti. Onhan tuo vähän huolestuttavaa, jos asiat yhä vaan kaivelevat - se ei vaikuta mitenkään siihen entiseen työpaikkaasi, mutta sinua se syö rotan lailla.
Mullakin kaiveli pitkään mutta sitten se lafka meni konkurssiin niin helpotti. Ja kaikki työkaveritkin on jo melkein eläkkeellä. Myös se pomo joka ei kirjoittanut meikäläisen työtodistukseen niitä työtehtäviä mitä halusin. Ehkä jonain päivänä voin lukea lehdestä hänen kuolinilmoituksensa ❤️.
No joo noin sitä käy jos ei oo muuta elämää. Toki varmaan oli paska duunimesta mutta on sun elämänhallintakin paskaa.
Haha itsepä elämäsi pilaat roikkumassa menneissä. Ne jotka jatkaa eteenpäin pärjää.
Tottakai vaikka tappiin asti, jos vatvot ja vatuloit sitä kokoajan!