Kolme kriteeriäni kumppanin valinnassa joista en jousta
1. Naisen on oltava mukava
2. Nainen tykkää ottaa suikeroon
3. Naisen on oltava sen näköinen, että ilkeän kulkea käsi kädessä. Tämän kriteerin suuri osa naisista täyttäisi, koska en ole nirso.
Mitkä ovat sinun ehdottomat kriteerisi kumppanin valinnassa?
Kommentit (6)
1. Miehen on oltava mukava.
2. Mies jaksaa ottaa suihin kauan että ehdin tulla.
3. Mies on hyvännäköinen, että kehtaa kulkea kaupungilla.
4. Mies tienaa omat rahansa, eikä käytä niitä kaljoitteluun.
N.
Ihan ok juttuja. Mukavuus on tietenkin yksi pääasia, mutta myös se, että toinen pitää seksistä. Ulkonäköasia on myös tärkeä, vaikka kuka mitä sanoisi. Jos ihminen ei miellytä ulkonäöltään, niin ei sellaista edes vilkaise.
Tosin olen joutunut laajentamaan aika paljon tuota miellyttävä ulkonäkö -kohtaani, sillä olen asiakaspalvelussa töissä ja siellä eteeni tulee vaikka minkä näköistä miestä. Kun muutaman kerran juttelee jonkun ei niin omaa silmää miellyttävän, mutta todella mukavan miehen kanssa, niin hänen ulkonäkönsä onkin muuttunut silmissäni ihan hyväksi.
N35
Ulkonäkö on (ainakin minulle) ollut aina toissijainen asia. Olen elämäni varrella tavannut hyvä näköisiä / kauniita ihmisiä jotka ovat ilkeitä, häijyjä ja omahyväisiä ja pinnallisia.
Tärkeintä on luotettavuus, mielen tasaisuus, empaattisuus, omillaan toimeentuleminen ja usko huomiseen.
Hyi yäk tuota suuhunottoasiaa. Miten ihmeessä joku voi haluta nuoleskella toisen kusipaikkoja, niin nainen taikka mies.
Nuo on kyllä hyvät. Mitäpä tuohon lisäämään.