Haistelen salaa vaimoni alushousuja
En tiedä miksi, mutta se kiihottaa minua valtavasti. Joskus jos olen yksin kotona, r u nkkaan ja laukean niihin. Muita, joilla sama fetissi?
Kommentit (23)
Minun alkkarit olisi varmaan pettymys koska tuosuvat enemmän pyykinpesuaineelta kuin naiselta ;)
Toivottavasti laitat alushoisut pesuun sen jälkeen eikä takas kaappiin, ettei tule kuun parin päästä ihmeteltävää.
Mä sormetan itseäni mieheni alkkarit päässäni, etumuksen kohta kasvoillani.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti laitat alushoisut pesuun sen jälkeen eikä takas kaappiin, ettei tule kuun parin päästä ihmeteltävää.
Yöööök.... ☹️ miksi avasin tämän ketjun, miksi?
Minäkin, en tosin salaa. Vaimo ei ymmärrä.
Olet yksinäinen pervo äijä etkä haistele mitään vaimosi pikkuhousuja, koska sinulla ei sitä vaimoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöööök.... ☹️ miksi avasin tämän ketjun, miksi?
Koska olet piilopervo.
Mun mies nuuhkaisee ihan mitään salailematta
Vierailija kirjoitti:
Nuoletko hillojäljetkin?
Hillojäljet parhaat aistielämykset. Naisen tuoksua parhaimmillaan. Kyllä silloin tuntee elävänsä.
Exä pölli pikkareitani ja tivasi miksi pesin niitä ennen pyykinpesukoneeseen laittamista...
Ihan mielenkiinnosta, mikä niissä kiihottaa? Kun eihän se "tuoksu" mikään ihana ole, enemmänkin tyyliä hikiset sukat, siis tuollainen paha haju eikä mikään miellyttävä kukkaistuoksu. Parhaimmillaan vielä törkeät valkovuotojarrujäljet niissä pöksyissä, siis hyi.
Joo. Yhden kerran uskaltauduin ottamaan ns. hajut naisten käytetyistä stringeistä. Pyykkikori vessassa oli liian houkutteleva joten tilaisuutta ei voinut jättää käyttämättä. Nenääni ei kutkutellut mikään hienostunut eleganttinen tuoksahdus vaan kokemus katkesi kuin rekan yliajamana. Monilta fantasioilta katkesivat siivet sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mikä niissä kiihottaa? Kun eihän se "tuoksu" mikään ihana ole, enemmänkin tyyliä hikiset sukat, siis tuollainen paha haju eikä mikään miellyttävä kukkaistuoksu. Parhaimmillaan vielä törkeät valkovuotojarrujäljet niissä pöksyissä, siis hyi.
Se on se p i llun tuoksu, joka jää niihin ja kiihottaa. Lisäksi on ihanaa ajatella samalla vaimoa ne päällä, pitsiset ovat seksikkäimmät. Milloinkohan olen taas seuraavan kerran yksin kotona...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se p i llun tuoksu, joka jää niihin ja kiihottaa. Lisäksi on ihanaa ajatella samalla vaimoa ne päällä, pitsiset ovat seksikkäimmät. Milloinkohan olen taas seuraavan kerran yksin kotona...
Noh, vaimosi on ilmeisesti onnekas tuoksuvine värkkeineen. Bi-naisena voin sanoa, että suurimman osan värkit ei kyllä todellakaan tuoksu, ei ehkä haise jos ennen seksiä on putsattu, mutta voi veikkoset ei kyllä todellakaan tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ovat kiimaisia elukoita. Tarkoitin hyvällä tuon elukan.
No mun pikkareita ei tarvisi nuuskia edes salaa. Ihanaa olisi.
Kyllä kiimaiset pikkarit tuoksuu ihanalta niin kuin kiimainen, terve p*llukin. Itse sekä haistelen pikkareitani nautinnolla että maistelen omaa p*lluani. Etenkin orkun jälkeen niin taivas miten herkullinen se on!
Vaikea käsittää, miten joku voi verrata pikkarien ihania aromeja hikisiin sukkiin? Eihän niissä ole mitään yhteistä!
Ei kai kukaan haluaisi nuolla, jos elämys olisi tuollainen?
N50+ kirjoitti:
No mun pikkareita ei tarvisi nuuskia edes salaa. Ihanaa olisi.
Kyllä kiimaiset pikkarit tuoksuu ihanalta niin kuin kiimainen, terve p*llukin. Itse sekä haistelen pikkareitani nautinnolla että maistelen omaa p*lluani. Etenkin orkun jälkeen niin taivas miten herkullinen se on!
Vaikea käsittää, miten joku voi verrata pikkarien ihania aromeja hikisiin sukkiin? Eihän niissä ole mitään yhteistä!
Ei kai kukaan haluaisi nuolla, jos elämys olisi tuollainen?
Pelkkä viestisi sai jo k u llin sykkimään... ;) Saisinko joskus lainata sun kiimaisia pikkareita?
Jos on pakko haistella niin miksi ette haistele niitä silloin kun ne on vaimojenne jalassa? Nuolkaa vaikka niin saattaisi vaimonne jopa tykätä.
Paras tapa tietää miltä itse haisee/tuoksuu on haistaa alushousuja.