Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistelen salaa vaimoni alushousuja

Vierailija
14.06.2019 |

En tiedä miksi, mutta se kiihottaa minua valtavasti. Joskus jos olen yksin kotona, r u nkkaan ja laukean niihin. Muita, joilla sama fetissi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa tietää miltä itse haisee/tuoksuu on haistaa alushousuja. 

Vierailija
2/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun alkkarit olisi varmaan pettymys koska tuosuvat enemmän pyykinpesuaineelta kuin naiselta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoletko hillojäljetkin?

Vierailija
4/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti laitat alushoisut pesuun sen jälkeen eikä takas kaappiin, ettei tule kuun parin päästä ihmeteltävää.

Vierailija
5/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sormetan itseäni mieheni alkkarit päässäni, etumuksen kohta kasvoillani.

Vierailija
6/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti laitat alushoisut pesuun sen jälkeen eikä takas kaappiin, ettei tule kuun parin päästä ihmeteltävää.

Yöööök.... ☹️ miksi avasin tämän ketjun, miksi?

Vierailija
7/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, en tosin salaa. Vaimo ei ymmärrä.

Vierailija
8/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinäinen pervo äijä etkä haistele mitään vaimosi pikkuhousuja, koska sinulla ei sitä vaimoa ole. 

Vierailija
9/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöööök.... ☹️ miksi avasin tämän ketjun, miksi?

Koska olet piilopervo.

Vierailija
10/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nuuhkaisee ihan mitään salailematta

Vierailija
11/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoletko hillojäljetkin?

Hillojäljet parhaat aistielämykset. Naisen tuoksua parhaimmillaan. Kyllä silloin tuntee elävänsä.

Vierailija
12/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä pölli pikkareitani ja tivasi miksi pesin niitä ennen pyykinpesukoneeseen laittamista...

Vierailija
13/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mikä niissä kiihottaa? Kun eihän se "tuoksu" mikään ihana ole, enemmänkin tyyliä hikiset sukat, siis tuollainen paha haju eikä mikään miellyttävä kukkaistuoksu. Parhaimmillaan vielä törkeät valkovuotojarrujäljet niissä pöksyissä, siis hyi. 

Vierailija
14/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yhden kerran uskaltauduin ottamaan ns. hajut naisten käytetyistä stringeistä. Pyykkikori vessassa oli liian houkutteleva joten tilaisuutta ei voinut jättää käyttämättä. Nenääni ei kutkutellut mikään hienostunut eleganttinen tuoksahdus vaan kokemus katkesi kuin rekan yliajamana. Monilta fantasioilta katkesivat siivet sillä hetkellä.

Vierailija
15/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mikä niissä kiihottaa? Kun eihän se "tuoksu" mikään ihana ole, enemmänkin tyyliä hikiset sukat, siis tuollainen paha haju eikä mikään miellyttävä kukkaistuoksu. Parhaimmillaan vielä törkeät valkovuotojarrujäljet niissä pöksyissä, siis hyi. 

Se on se p i llun tuoksu, joka jää niihin ja kiihottaa. Lisäksi on ihanaa ajatella samalla vaimoa ne päällä, pitsiset ovat seksikkäimmät. Milloinkohan olen taas seuraavan kerran yksin kotona...

Vierailija
16/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se p i llun tuoksu, joka jää niihin ja kiihottaa. Lisäksi on ihanaa ajatella samalla vaimoa ne päällä, pitsiset ovat seksikkäimmät. Milloinkohan olen taas seuraavan kerran yksin kotona...

Noh, vaimosi on ilmeisesti onnekas tuoksuvine värkkeineen. Bi-naisena voin sanoa, että suurimman osan värkit ei kyllä todellakaan tuoksu, ei ehkä haise jos ennen seksiä on putsattu, mutta voi veikkoset ei kyllä todellakaan tuoksu. 

Vierailija
17/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ovat kiimaisia elukoita. Tarkoitin hyvällä tuon elukan.

Vierailija
18/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun pikkareita ei tarvisi nuuskia edes salaa. Ihanaa olisi.

Kyllä kiimaiset pikkarit tuoksuu ihanalta niin kuin kiimainen, terve p*llukin. Itse sekä haistelen pikkareitani nautinnolla että maistelen omaa p*lluani. Etenkin orkun jälkeen niin taivas miten herkullinen se on!

Vaikea käsittää, miten joku voi verrata pikkarien ihania aromeja hikisiin sukkiin? Eihän niissä ole mitään yhteistä!

Ei kai kukaan haluaisi nuolla, jos elämys olisi tuollainen?

Vierailija
19/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

No mun pikkareita ei tarvisi nuuskia edes salaa. Ihanaa olisi.

Kyllä kiimaiset pikkarit tuoksuu ihanalta niin kuin kiimainen, terve p*llukin. Itse sekä haistelen pikkareitani nautinnolla että maistelen omaa p*lluani. Etenkin orkun jälkeen niin taivas miten herkullinen se on!

Vaikea käsittää, miten joku voi verrata pikkarien ihania aromeja hikisiin sukkiin? Eihän niissä ole mitään yhteistä!

Ei kai kukaan haluaisi nuolla, jos elämys olisi tuollainen?

Pelkkä viestisi sai jo k u llin sykkimään... ;) Saisinko joskus lainata sun kiimaisia pikkareita?

Vierailija
20/23 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko haistella niin miksi ette haistele niitä silloin kun ne on vaimojenne jalassa? Nuolkaa vaikka niin saattaisi vaimonne jopa tykätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi