Miksi vetoan passiivisiin ja alistuviin, perinteisiin naisiin?
Moikka!
Haluaisin kysyä naisilta josko teillä olisi antaa neuvoja? Suoraan asiaan:
Naiset jotka ovat kiinnostuneet minusta? Ikäluokkaa 26-29v, haluaisivat perheen ja perinteisen mallin jossa he ovat pehmeitä kodin hengettäriä. Halatessa tykkäävät olla "kainalossa", pieniä ja turvattuja. Sosiaalisissa tilanteissa haluaisivat seurata, katsellen ihaillen ylöspäin kun mies puhuu ja hoitaa asioita. Ajatukset sukupuolirooleista lopulta melko konservatiivisia, vaikka päällepäin voisi kuvitella toisin.
Mikä ongelma? No aluksi olen keski-ikäinen papparainen, vela ja ikisinkku. En ole taitava miesten töissä, en välitä koneista ja korjaamisesta. En halua olla turvaaja enkä suojelija, enkä saa kiksejä ihailun kohteena olemisesta. Ulkonäöstäkään ei pitäisi olla kiinni - en ole pitkä enkä raamikas, vaan lyhyt ja hoikka. Itse kiinnostun älykkäistä ja itsenäisistä naisista jotka ajattelevat itse ja uskaltavat rikkoa normeja tarvittaessa.
Jostain syystä minusta haluttaisiin muokata dad bod-vartalon omaava jämpti suomalainen mies joka fixaa ruohonleikkurin ja saa kiitokseksi hyvää ruokaa. Minä haluaisin mieluummin kumppanin joka kertoo että nyt laitetaan reput selkään ja lähdetään katsomaan onko siellä hylätyssä rakennuksessa niitä kummituksia ;)
Vai onko niin että todellisuudessa mies on vain pesänrakentamista varten? Seikkailukaveriksi mieluummin tyttökaveri, tai kultainen noutaja...
Kiitos!
Kommentit (37)
plussaa persoonallisesta, hyvin muotoillusta ja ketään loukkaamattomasta kysymyksestä, harvoin näitä täällä enää näkee.
Ajattelitko viettää koko illan täällä meidän mammojen kanssa valittamassa siitä, kuinka hoikat miehet eivät kelpaa?
oletko lähestynyt ”itsenäisempiä” naisia? ehkä heidän kanssaan on vaikeampi murtaa jää?
Minulla sama ongelma. Minua kiinnostaa kinky seksi, seikkaileminen, erillissuhde ja epätyypillinen elämä. En halua lapsia enkä sellaisia voi enää saadakaan. En etsi arjen jakajaa vaan rakastajaa. Vedän kuitenkin puoleeni eniten pesänrakentajanaisia, joilla on vauvakuume.
Luulen, että tämä johtuu ainakin osittain habituksestani ja ensivaikutelmasta, jonka annan. Olen turvallisen, skarpin ja ystävällisen oloinen, vähän nallekarhumainen tyyppi. Minun kanssani on helppo jutella ja tunneälyä löytyy. Useampi kuin yksi treffikumppani on sanonut kohteliaisuutena, että muistutan heidän veljeään.
Kokeilin jopa ottaa "seksikkäämpiä" kuvia Tinderiä varten, mutta niistä tuli naurettavia, eikä niitä tule koskaan näkemään yksikään toinen elävä sielu.
Voi Porvoo. Tottakai ne 26-29 v naiset, jotka ylipäänsä ovat kiinnostuneet keski-ikäisestä miehestä, haluavat tulevalle perheelleen suojelijan ja elättäjän. Provoksi tämä paljastuu, koska puhut näistä naisista kohdallasi monikossa. Vaiko onko niitä ollut peräti 2 kpl?
Jämäkkyys, voimakkuus, pätevyys ja itsevarmuus ovat melkein universaalisti pidettyjä piirteitä miehissä. Ne eivät liity mihinkään perisuomalaiseen kulttuuriin tai tapaan olla mies. Vaikka nainen olisi hyvinkin epäsovinnainen, hän todennäköisemmin haluaa, että sinä olet se, joka käskee laittaa repun selkään kaupunkilöytöretkeilyä varten.
Vähääkään alistuvilla tai passiivisilla miehillä ei oikein ole kysyntää, vaikka käytännössä he sopisivat monelle tomeralle naiselle oikein hyvin.
Lähes kaikki nuoret naiset jotka kiinnostuvat vanhemmista miehistä tosissaan hakevat elättäjää ja huolenpitäjää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma. Minua kiinnostaa kinky seksi, seikkaileminen, erillissuhde ja epätyypillinen elämä. En halua lapsia enkä sellaisia voi enää saadakaan. En etsi arjen jakajaa vaan rakastajaa. Vedän kuitenkin puoleeni eniten pesänrakentajanaisia, joilla on vauvakuume.
Luulen, että tämä johtuu ainakin osittain habituksestani ja ensivaikutelmasta, jonka annan. Olen turvallisen, skarpin ja ystävällisen oloinen, vähän nallekarhumainen tyyppi. Minun kanssani on helppo jutella ja tunneälyä löytyy. Useampi kuin yksi treffikumppani on sanonut kohteliaisuutena, että muistutan heidän veljeään.
Kokeilin jopa ottaa "seksikkäämpiä" kuvia Tinderiä varten, mutta niistä tuli naurettavia, eikä niitä tule koskaan näkemään yksikään toinen elävä sielu.
Ha ha ha, "Muistutat veljeäni". Onko seksikkäämpää kohteliaisuutta keksitty. Varmasti vilpittömästi sanottu, mutta haluaako tuon nyt kuulla...
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki nuoret naiset jotka kiinnostuvat vanhemmista miehistä tosissaan hakevat elättäjää ja huolenpitäjää.
Juuri kukaan nuori nainen, joka on kiinnostunut vanhemmista miehistä, ei etsi elättäjää. He etsivät yksinkertaisesti sellaista miestä, jota pitävät viehättävänä. Ihan niin kuin monelle miehelle nuoruus on seksikästä, monelle naiselle sitä on iän tuoma karisma.
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri.
Miksi ap ei lähesty ikäisiään naisia, joilla on tasa-arvoisemmat lähtökohdat?
Provohan tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri.
Miksi ap ei lähesty ikäisiään naisia, joilla on tasa-arvoisemmat lähtökohdat?
Provohan tuo.
Lopeta spämmääminen. Sait asiasi sanottua jo ensimmäisessä viestissä. Turha kirjoitella samaa asiaa monta kertaa ikään kuin eri käyttäjinä.
Osui ja upposi ainakin minuun, jos itsenäinen ja omatoiminen, mutta varsin konservatiininen (mitä seurustelusuhteisiin tulee, yhteenmuuttoa en tarvitse) yh kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita profiilissasi, että et halua tulevaisuudessa lapsia. Tuosta kinkyseksistäkin kannattaa varmaan aika nopeasti kepeästi jutella, täytyyhän siihenkin löytää kumppani, jonka kanssa mieltymykset kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita profiilissasi, että et halua tulevaisuudessa lapsia. Tuosta kinkyseksistäkin kannattaa varmaan aika nopeasti kepeästi jutella, täytyyhän siihenkin löytää kumppani, jonka kanssa mieltymykset kohtaa.
Tuollainen tieto ei kuulu Tinder-bioon, ja perinteisiä deittisaitteja en ole koskaan käyttänyt.
Asia joka palstalla kielletään on että suurin osa parisuhteista perustuu naisen puolelta tarpeeseen. Tarvitaan mies.
Yleensä tarve on perheen perustaminen, pesänrakentaminen, pesän parantelu, pesän korjaaminen, tms. Tai sitten se että nainen on lapanen, ja tarvitsee miehen joka vie.
Jos ei ole tarvetta miehelle, aika moni nainen ei halua miestä. Tai jos haluaa, rima on todella korkealla eikä miestä etsitä. Suurin piirtein täydellisen miehen olisi ilmestyttävä taivaista sen sekunnon murto-osan aikana kun nainen ottaa arskat & kuulokkeet pois päästä Lapin erämaassa.
Tunnen ehkä yhden tuollaisen parin jossa ovat samanaikaisesti rakastavaisia ja kavereita. Onpahan vielä semmoinen pariskunta ettn osaa sanoa kumpi pitelee ohjaksia enemmän kuin toinen, yleensä nainen toivoo miehen olevan assertiivisempi osapuoli. Eli on se mahdolista...mutta harvinaista.
Koska annat itsestäsi sellaisen kuvan. Ja sellaista miestä nyt varmaan suurin osa meistä naisista hakee... sellaista sopivasti itsenäistä, itsevarmaa ja hieman dominoivaa. Turvallista. Elämää kokenutta. Koska mikään ei ole niin kamalaa kuin sellainen perässä vedettävä pojankloppi... ja kun hakee hieman itseä vanhempaa miestä, niin nämä kriteerit täyttyy todennäköisemmin kuin nuoremman kanssa.
Mutta ehkä voisit kirjoittaa profiiliisi jotain tyyliin: "mulle saa vittuilla" tai "tykkään olla tossunalla" - tyyppisiä lausahduksia. Tuollaisiin olen joskus miesten profiileissa törmännyt ja sivuuttanut ne sitten heti suoraan. Mutta varmaan sellainen hieman räväkämpi Justiina, jota ilmeisesti etsit, kiinnostuisi. Mainitse vielä selvästi olevasi vela ja että tykkäät kummituksista. Eiköhän ne vähän persoonallisemmat leidit ryömi sit myös koloistaan esille.
N30v kirjoitti:
Koska annat itsestäsi sellaisen kuvan. Ja sellaista miestä nyt varmaan suurin osa meistä naisista hakee... sellaista sopivasti itsenäistä, itsevarmaa ja hieman dominoivaa. Turvallista. Elämää kokenutta. Koska mikään ei ole niin kamalaa kuin sellainen perässä vedettävä pojankloppi... ja kun hakee hieman itseä vanhempaa miestä, niin nämä kriteerit täyttyy todennäköisemmin kuin nuoremman kanssa.
Loistava kiteytys. Nämä ovat tosi yleisesti pidettyjä piirteitä miehessä, ja niiden perässähän monet deittailevat vanhempia miehiä.
N30v kirjoitti:
Mutta ehkä voisit kirjoittaa profiiliisi jotain tyyliin: "mulle saa vittuilla" tai "tykkään olla tossunalla" - tyyppisiä lausahduksia. Tuollaisiin olen joskus miesten profiileissa törmännyt ja sivuuttanut ne sitten heti suoraan. Mutta varmaan sellainen hieman räväkämpi Justiina, jota ilmeisesti etsit, kiinnostuisi. Mainitse vielä selvästi olevasi vela ja että tykkäät kummituksista. Eiköhän ne vähän persoonallisemmat leidit ryömi sit myös koloistaan esille.
Justiinat ovat alistuvia naisia jotka eivät löytäneet dominoivaa miestä. Turhutumista puretaan siihen tossuun.
Ap:lle sopisi nainen joka aidosti haluaa tasa-arvoa. Niitä vaan on vähän.
Vierailija kirjoitti:
plussaa persoonallisesta, hyvin muotoillusta ja ketään loukkaamattomasta kysymyksestä, harvoin näitä täällä enää näkee.
Vielä harvemmin näkee ketjuja joissa vastaukset pysyy samalla linjalla.
Siis ei koskaan.
Miten pitkistä kontakteista olet saanut tällaista käytöstä? Ajattelen vain että olen itse aika omatoiminen ja itsenäinen enkä tykkää autettavan roolista. Silti joskus on kiva olla se kuka on kainalossa ja kaipaa turvaa. Mutta niin on miehestänikin joskus :)
Samoilla ihmisillä on ajassa erilaisia tarpeita - ei kannata liian lyhyen tuntemisen jälkeen luokitella.