Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierrätyskeskyksessa ylihinnoiteltua tavaraa myynnissä!!

Vierailija
14.06.2019 |

Esim ala-asteikäiselle pojalle etsin vaatteita. Huppari 8e, housut 5e, joku t-paitakin 5e!!! Samalla hinnalla saan alennusmyynnistä uutta! Samoin vauvan uikkarit oli 6e.... Ostaako joku tällaisilla hinnoilla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää käydä kirpparilla ostoksilla. Huh teitä.

Kukaan ei kaipaa sääliäsi. Kirpparit on mukavia ja niistä löytää sellaisia juttuja, joita ei enää kaupoista saa. Kierrätys on ympäristön kannalta erityisen tärkeä asia. Kannattaa katsoa YLE areenasta sarja Minne jätteet menevät. Siellä on vaatteista oma jaksonsa. Hyvä, että yhä useampi suosii kirppiksiä nykyään.

Vierailija
22/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löyhkä estää menemisen. Henki salpautuu.

En löyhkästä tiedä, mutta joskus olen miettinyt voiko saada luteita....

Niiden pelosa en uskalla ostaa käytettyä sohvaa tai sänkyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fidassa (lähetystori, myös jeesuskirppiksenä tunnettu) myydään kolhuista ja naarmuista Ikeaa kalliimpaan hintaan kuin ko. tuotteet maksavat Ikeassa uutena. 🙄

Vierailija
24/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää moneen vuoteen uskaltanut ostaa kirppareilta tai kierrätyskeskuksesta mitään luteitten pelossa. Ovat lisääntyneet nykyisin aivan valtavasti.

Vierailija
25/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan hyvin, ei ole velkaa ja voin ostaa melkein mitä haluan. Silti ihmettelen käytettyjen vaatteiden hintoja.

Vierailija
26/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen ja kulahtanut pitäisi antaa ilmaiseksi. Hyvä jos joku vielä uuden elämän tällaiselle keksii! Siististä, uudenveroisesta merkkivaatteesta voi toki pyytää enemmän.

Vierailija
27/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihtisillan kierrätyskeskuksessa myydään ainakin ihan kulahtanutta skeidaa poskettomilla hinnoilla. 

Olen bongannut sieltä jatkuvasti esim. Ikean tavaraa kalliimmalla kuin uutena, viimeisempänä Ikea likainen ja kulahtanut sohva 25% kalliimmalla kuin uusi.

Vierailija
28/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n kontissa on mielestäni siistiä tavaraa, ja hinnat ok.

Vierailija
29/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin siis Nihtisillassa ja siellä oli Stokken babyset myynnissä hintaan 55e. Siis sellainen vanhanmallinen. Eka luulin et lapussa luki 5,50e, ja olin et ihan mahtavaa, että löydän tällaisen juuri kun on tarvetta..Mutta eipä sentään! Mikä niiden oikea hinta on? Musta tuntuu et noita vanhoja syöttötuoleja ihmiset melkein antaa pois, tai myy vähemmällä kuin 50e. Niin tämä oli pelkkä ”babyset”.. T. Ap

Vierailija
30/31 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävin siis Nihtisillassa ja siellä oli Stokken babyset myynnissä hintaan 55e. Siis sellainen vanhanmallinen. Eka luulin et lapussa luki 5,50e, ja olin et ihan mahtavaa, että löydän tällaisen juuri kun on tarvetta..Mutta eipä sentään! Mikä niiden oikea hinta on? Musta tuntuu et noita vanhoja syöttötuoleja ihmiset melkein antaa pois, tai myy vähemmällä kuin 50e. Niin tämä oli pelkkä ”babyset”.. T. Ap

Piti googlata ja ensimmäisessä nettikaupassa myytiin hintaan 49e 😂. T. Ap

Vierailija
31/31 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyksen pomot painostaa orjia koko ajan nostamaan hintoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan