Missä se Ritan vauva viipyy?
Kommentit (67)
Viimeisimmissä kuvissa Aki näyttää ihan Henry saarelta
Minä herkistyin ja mun nuorin vauva on jo 15 vuotta.
Mä taisin mennä sairaalaan takki auki ja tukka pystyssä.
Aikookohan Aki imettää kun vauva lepäilee hänen paljaalla rinnallaan. Onko tämä joku uusi käytäntö, että isät heittää paidan pois kun vauva syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten odotetaan että tuleeko someen yhtä yksityiskohtaista raporttia synnytyksenjälkeisistä vaivoista.[/
Ei Rita valita, ei ole ollenkaan sellainen.
Vaikka ei valittaisikaan niin kai nämäkin silti kuvataan ja kuvat someen niin kuin kaikki muukin elämästä.
Mun mielestä Aki näyttää ihan just aiemmin mainitun Henry Saaren ja Pasi Viherahon sekoitukselta
Vierailija kirjoitti:
Aikookohan Aki imettää kun vauva lepäilee hänen paljaalla rinnallaan. Onko tämä joku uusi käytäntö, että isät heittää paidan pois kun vauva syntyy?
Kyllähän paljasta ihokontaktia vauvan ja isän välillä on suositeltu jo vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Eihän olisi jouduttu tekemään Ritalle sektio kun synnytys venyi noin pitkäksi, ja vauva olisi sitten ihokontaktissa isän kanssa kun äiti on heräämössä? Ihan arvailua vain, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
On nykyään käytäntönä. Vauva otetaan rinnalle, paljaalle iholle. Myös isälle.
Koska tulee eka paskavaippa-/paskapersekuva?
Kyllä ritalla oli instassa kuva vauva tissi suussa että kyllä on äidin rinnalle imetykseen päässyt eikä ensiksi akin rinnalle.
Ei voi kyllä ymmärtää miksi kaikki tällainen pitää jakaa koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka semmoisia edes laittaa?
Rinsessa tuli. Nyt odottolemme Jannan ja Jennin vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka semmoisia edes laittaa?
No just tälläset tyrkyt julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Mietin jos sattunut jotain,kun some niin hiljainen.. Ei heille tyypillistä..
Eiköhän tuo tyrkkyki oo keskittyny siihen synnyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sillä tihkuikin vain pissa
Se tihkuu korvista ku alkaa olla yläpää jo täynnä.
Vaikuttavat sydämellisiltä, lasta hartaasti odottaneilta hyviltä ihmisiltä ja vanhemmilta. Kunnioitan myös heidän urheilun saralla saavuttamiaan taitoja ja tuloksia.
Mutta vaikka kuinka korostan mielessäni näitä juttuja niin ei voi mitään, tämä pariskunta niin wt henkeen ja vereen.