Missä se Ritan vauva viipyy?
Kommentit (67)
Hiukan taisivat mennä liian aikaisin sairaalaan, kun oli aikaa ottaa poseeraus valokuvia yms. Eikös tossa vaiheessa lähetetä takas kotiin ellei ole satoja kilometrejä matkaa.
Ja en sano pahalla, ihmettelen vaan. Pidän heistä
Miksei nuokin voi pitää asioita ihan omana tietonaan.
Järkyttävän kauan kyllä nyt kestää.Toivon heille koko sydämestäni pelkkää hyvää ja että kaikki menisi hyvin synnytyksessä.
Todella julmia kommentteja täällä.
Mun kuopuksen synnytys kesti 40,5h. Synnärille pe-la yönä ja vauva maailmassa ma-iltana. Että kyllä siinä voi kestää...
Vierailija kirjoitti:
Ketkä synnyttää toista vuorokautta? Ekani kesti 6 h, toka 3,5 h ja kolmas 6,5 h.
Eka 36h, toka 17 ja kolmas 32h...
Kaverini syntyi vasta 48 tunnin kuluttua synnytyksen alkamisesta, ja siitä syystä hän jäi myös ainoaksi lapseksi. Äitinsä ei olisi halunnut uudestaan kokea vastaavaa, jäi "pikkuiset" traumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä synnyttää toista vuorokautta? Ekani kesti 6 h, toka 3,5 h ja kolmas 6,5 h.
Eka 36h, toka 17 ja kolmas 32h...
Ketkä synnyttää monta tuntia? Eka 1h 45min
Jos synnytys kestää monta tuntia, on vaan menty sairaalaan liian aikaisin. Piste.
Isänsä sylissä on vauva, aikaa en tiedä milloin on syntynyt.
Kaikki on hyvin.
Sitten odotetaan että tuleeko someen yhtä yksityiskohtaista raporttia synnytyksenjälkeisistä vaivoista.
Eikö mikään ole enää yksityistä.
Kas kun ei petikammari kuvia
Ei Rita päässyt sairaalasta kotiin kun lapsivedet oli mennyt.
Illapäivällä meni ja kohdunsuu oli 2 cm auki.
Syntynyt aamu- iltapäivä, jossain siinä välissä.
Aamuyöstä Aki kävi ostamassa Ritalle jotain.
Ei se niin helppo ole mennä aina niin oikeeseen aikaan.
Akilla 3 tunnin matka sairaalaan kun oli niissä kuvauksissa.
Saapi nähdä mitä mieltä Putin on?
Vierailija kirjoitti:
Jos synnytys kestää monta tuntia, on vaan menty sairaalaan liian aikaisin. Piste.
Mulla meni vedet klo 8 aamulla, pyydettiin sairaalaan. Vauva syntyi vasta kolmen aikaan yöllä. Oli koko aika oltava sairaalassa seurannassa, myös antibioottitippa oli aloitettava pitkittymisen takia.
Mun mielestä ne raskauskuvat mauttomia.. Rita tissit paljaana ja Akilla kädet peittona...
Kaikkea ei tarvitse julkaista