Miehen käytös ennen kuin lähden ulos
Onko muiden miehillä vaataavia tapoja ennen kuin vaimo lähtee ulos viihteelle? Meillä mies haluaa panna minua oikein kunnolla enen kuin lähden ulos. En muista ainuttakaan kertaa ettei näin olisi tapahtunut. Tänään olen lähdössä pitkästä aikaa ja taas on pitkin aamupäivää satanut ihania seksi viestejä siitä mitä ihanaa on luvassa kun pääsen kotiin. Jotenkin ihana tapa mutta välillä miettinyt mistä tämä tapa tulee?
N37
Kommentit (17)
Miehet välittävät tällä lailla bondausviestejä toisilleen. Kun se yhden yön juttu lipoessaan maistaa miehesi mällin, heidän välilleen syntyy sellainen vain miesten ymmärtämä jakamisen kokemus ja yhteisymmärrys, mikä on liimannut ihmisheimoja yhteen jo aikojen alusta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa panna sun paikat kipeiksi, ettet menisi vieraisiin.
No sitä pelkoa ei ole ja mieskin tämän tietää. Mutta olen onnellinen tästä tavasta.
Olen mies ja tunnistan kyllä tuon. En osaa sanoa tarkemmin et mikä siinä on.
Usein alkaa vaan panettaa kun vaimo laittautuu, meikkaa ja yrittää päättää mitä laittaa päälle. Tietysti siinä sit yrittää päästä panemaan kun toinen keikistelee korkkareissa huulet punattuna peilin edessä.
Meillä mies taas panee minua kuin viimeistä päivää, kun tulen baarista takaisin kotiin. Hänestä on hirveän kiihottavaa, kun olen käynyt "olemassa tuhma" (vaikka en siis olisi tehnyt mitään) :D
Kiihottaa valtavasti kun vaimo tulee pikku pähnässä kotiin yöllä kosteana.
Sänkyyn päästyä alkaa eläimellinen sekstailu
Itse saan suikkarin joka kerta, ennen kuin vaimo lähtee tyttöjen iltaan. Menköön vaan :-)
Ihanaa kun muillakin näitä tapoja. Jotenkin kiihottavaa omastaan huolehtimista.
Ap
Noh, meillä vaimo haluaa ottaa ainakin kerran suihin (useimmiten kaksi-, jopa kolme kertaa) ennenkuin minä lähden ulos. Pikkujouluihin mennessä aina tuo kolme. Haluaa varmistaa ettei tule kiusausta, mutta onpa tullut silti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet välittävät tällä lailla bondausviestejä toisilleen. Kun se yhden yön juttu lipoessaan maistaa miehesi mällin, heidän välilleen syntyy sellainen vain miesten ymmärtämä jakamisen kokemus ja yhteisymmärrys, mikä on liimannut ihmisheimoja yhteen jo aikojen alusta saakka.
Täähän se olis. Monesti näiden miesten välille kehittyy kunnon bromance, jota ulkopuolisten on vaikea ymmärtää.
Killwe kirjoitti:
Olen mies ja tunnistan kyllä tuon. En osaa sanoa tarkemmin et mikä siinä on.
Usein alkaa vaan panettaa kun vaimo laittautuu, meikkaa ja yrittää päättää mitä laittaa päälle. Tietysti siinä sit yrittää päästä panemaan kun toinen keikistelee korkkareissa huulet punattuna peilin edessä.
Se on juuri näin. Usein onnistaakin.
Itse kiihotun kun rouva laittautuu ennen baaria ja vielä enemmän kun on siellä baarissa tai bileissä. Suurin kiihotus on kun tulee kotiin pienessä humalassa, silloin heti hyökkään kimppuun 😊
Meillä miestä kiihottaa kun lähden ulos ja se kannustaa mua olemaan "tuhma". Laitan sit viestejä miehelle miten mulla menee. Saan tanssia hitaita ja suudella vieraiden kanssa. Muusta sit sovitaan erikseen. Kiihottaahan tää toki muakin. Kotona sitten onkin aika villiä menoa baarin jälkeen.
Haluaa olla varma ettet lähde tyytymättömänä ulos. Ja merkkaa reviiriään.