Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö naiset deittimarkkinoilla, että miehellä on vasektomia tehtynä? Miten ilmaistaan?

Vierailija
14.06.2019 |

Mietin että voisi käydä pätkäisemässä poikki ja tämä voisi tuoda vähän ekstramotivaatiota.

Lisäkysymyksenä että mikä olis leikkisä tapa sanoa Tinder-profiilissa, että vasektomia on tehtynä?

Kiitos paljon vastauksista!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ne 38v. "Haluan lapsia nopeasti"-naiset tykkää kovasti.Näiden deitti-ilmoituksia on hauska lukea.

Et ole ehkä lukenut miesten ilmoituksia. Epätoivoisen paljon on 45+ miehiä, jotka haluaisivat isiksi. Niitäkin on hupaisa lukea.

Vierailija
62/66 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuonut niin profiilissa kuin jutuissa esiin, että lapsiluku täynnä. Jonkun mielestä hyvä juttu, toisen mielestä showstopper. Riippuu vastapuolen toiveista tulevaisuuden osalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tuonut omaa vasektomiaani millään tavalla esiin. Se on oma yksityinen vakuutukseni. Lasten hankinnasta puhuminen ei kuulu tuoreeseen suhteeseen enkä noin intiimiä asiaa paljasta, ennen kuin tunnetaan kunnolla.

Vierailija
64/66 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se naisellekin mukavampi, että voi paljaalla vedellä. Tautitsekkaukset toki ensin pois alta.

Vierailija
65/66 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kondomeista yhtään joten mulle olis erittäin hyvä.

Vierailija
66/66 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastapuoli haluaa lapsia, se on ongelma. Mutta siitä ei tulisi suhdetta muutenkaan. Joten säästää kaikkien aikaa kun kertoo esim epäsuorasti: "Ei ole enkä halua lapsia, toivottavasti sama sinulla". Ne jotka jatkaa tästä eteenpäin tapaamiselle, saavat sitten kuulla operaatiosta.