Ostin tänään meikinpohjustusvoiteen ja kun pumppasin sitä, niin tuli ensiksi pitkään vain kirkasta nestettä
pumppasin varmaan 5 kertaa ennen kuin siitä alkoi tulla sitä oikeaa tavaraa. Onko tuo merkki että tuote on pilaantunut?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Olisit ravistanut pulloa ensin.
Joo, niin mä itse asiassa teinkin, mutta vasta kun olin pumpannut sen 5 kertaa :D ei siis ilmeisesti ollutkaan pilaantunut? olen lukenut joskus, että veden ja öljyn erottuminen olisi merkki pilaantumisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin mä itse asiassa teinkin, mutta vasta kun olin pumpannut sen 5 kertaa :D ei siis ilmeisesti ollutkaan pilaantunut? olen lukenut joskus, että veden ja öljyn erottuminen olisi merkki pilaantumisesta.
ap
https://foreveryoung.perriconemd.com/the-truth-about-makeup-separation…
Tiivistetysti: tuotteen erottuminen pullossa on merkki siitä, että tuote ei emulgoidu täydellisesti. Jokin ainesosa tuotteessa häiritsee sen pysymistä emulsiona. Kyseinen ainesosa saattaa kuitenkin esimerkiksi parantaa tuotteen toimivuutta, joten valmistaja on katsonut, että sen läsnäolo tuotteessa on tärkeämpää kuin se, että tuote muodostaa myös hyllyllä käyttöä odottaessaan tasaisen emulsion. Se ei siis ole merkki vanhenemisesta, vaan valmistajan prioriteeteista.
Toki siinä paketissa pitää lukea että ravista ennen käyttöä. Oliko näin?
Sieltä tuli vaan touhutipat ensin.
Aika yleistä mielestäni primereissa.
Pumppa pumppadepullo kirjoitti:
Sieltä tuli vaan touhutipat ensin.
Ihanaa kun joku saa nauramaan näin paljon!
Ap
Mihin sitä oikein tarvitaan oikeasti? Olen meikannut yli 30 vuotta ja kertaakaan en ole moista käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä oikein tarvitaan oikeasti? Olen meikannut yli 30 vuotta ja kertaakaan en ole moista käyttänyt.
Mulla on epätasainen iho ja yksi tuttuni suositteli kokeilemaan pohjustusvoidetta, kun sillä kuulemma saa ihon tasaisemmaksi. En vielä tiedä toimiiko, kun en vielä ole kokeillut kasvojen iholle.
Ap