Jenni Vartiainen on raskaana! Ihanaa!
Voi, miten olen onnellinen hänen puolestaan!
Ja nyt kaikki Jennin haukkujat saavat pitkän nenän.
Kommentit (35)
Hienoa, että nyt oman ikäiseni sukupolvi, eli +35v on alkanut lisääntymään. Janna, Rita, Anna-Maija Tuokko ja nyt Jenni. Olikohan muitakin. 🤔
Itsekin olen 37v ja vauvan pitäs syntyä lähipäivinä. 🥰
Oho, palstahullu olikin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ihanaa? Ihan siis nyt asiallisesti kysyn. Raskaus on tavallinen ja luonnollinen asia jos niitä muksuja haluaa, mä en koskaan oo ymmärtänyt tätä hehkutusta, outoa.
Ja varsinkin jos ei edes henkilökohtaisesti tunne kyseistä ihmistä. Ja oletan ettei kovin moni täällä palstalla ole Vartiaisen henkilökohtainen ystävä.
Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Aww😊😊täällähän joku oli kytänny jo sen asian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kyllä hymy huulille kun näin otsikon 😊 Suoraan av:lle kirjoittamaan onnittelut. Ja jotkut kysyvät mikä tässä on ihanaa, niin Jenni ei ole enää ihan nuori ja ollut epäonnea rakkaudessa, niin tietysti tulee onnellinen olo toisen puolesta, kun nyt kaikki näyttäisi olevan tosi hyvin 😊
Aijaa, tuosta saa nyt sen käsityksen että raskaus on ihanaa kun ei oo enää kovin nuori ja kaikki ei ole mennyt aina putkeen. Eli jos on sopivan ikäinen ja mitään suurempaa epäonnea ei oo ollut niin ei se sitte oo ihanaa.
On sitä sitten kuka tahansa, minkä ikäinen tahansa ja elämässä mitä tahansa sattunut niin muksun odottaminen on silti tavis asia. Sekin on jännää kun hehkutetaan raskautta, pientä vauvaa, pientä tenavaa mutta se hehkuttaminen ja ihanuuden toitottaminen loppuu kun muksu kasvaa, tulee murrosikään ja siitä kasvaa aikuinen. Ihan kuin se ihmisen ihanuus loppuisi yhtäkkiä, ei olekkaan enää hihkumisen arvoinen.
Kylläpä saitkin erikoisen käsityksen johtopäätöksineen, lainaamasi kirjoittajan kommentista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kyllä hymy huulille kun näin otsikon 😊 Suoraan av:lle kirjoittamaan onnittelut. Ja jotkut kysyvät mikä tässä on ihanaa, niin Jenni ei ole enää ihan nuori ja ollut epäonnea rakkaudessa, niin tietysti tulee onnellinen olo toisen puolesta, kun nyt kaikki näyttäisi olevan tosi hyvin 😊
Aijaa, tuosta saa nyt sen käsityksen että raskaus on ihanaa kun ei oo enää kovin nuori ja kaikki ei ole mennyt aina putkeen. Eli jos on sopivan ikäinen ja mitään suurempaa epäonnea ei oo ollut niin ei se sitte oo ihanaa.
On sitä sitten kuka tahansa, minkä ikäinen tahansa ja elämässä mitä tahansa sattunut niin muksun odottaminen on silti tavis asia. Sekin on jännää kun hehkutetaan raskautta, pientä vauvaa, pientä tenavaa mutta se hehkuttaminen ja ihanuuden toitottaminen loppuu kun muksu kasvaa, tulee murrosikään ja siitä kasvaa aikuinen. Ihan kuin se ihmisen ihanuus loppuisi yhtäkkiä, ei olekkaan enää hihkumisen arvoinen.
Jenni itse vaikuttaa olevan asiasta onnellinen, niin useilla ihmisillä on sellainen kuin empatia, ja toisen onnellisuus tekee myös oman olon hyväksi. Se voisi olla myös jotakin muuta kuin lapsi, mutta tässä tapauksessa se oli lapsi, ja siihen on vielä helppo samastua kun tietää itsekin miten onnelliseksi se tekee. Ja tottakai vastoinkäymisten jälkeen hyvät asiat tuntuvat aina paremmilta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa?
Kaikkia niitä, jotka klikkasivat otsikon ja vastaavat siihen 😁
Mau ei kyllä oikeasti kiinnosta yhtään, mutta uteliaisuudesta tulin katsomaan, että miksi se olis jotenkin erityisen ihanaa.
Aivan sama, mutta minä saman ikäisenä velana ainakin koen olevani jo liian vanha saamaan lapsen, mitä en kyllä koskaan ole halunnutkaan.
Hieno uutinen tosiaan. Ja isäkin on selvillä, toisin kuin eräillä. Ovat olleet pitkään yhdessä.
Arvasin niistä videoista mitkä tänne linkitettiin, että raskaana on.
Vierailija kirjoitti:
Ja on muuten paljon ihanampi julkitulokuva kuin eräällä toisella Jllä alkavalla..
Juuri niin. Normaali, aito, nöyrä kuva. Eikä epäselvyyttä isästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa?
Kaikkia niitä, jotka klikkasivat otsikon ja vastaavat siihen 😁
Mau ei kyllä oikeasti kiinnosta yhtään, mutta uteliaisuudesta tulin katsomaan, että miksi se olis jotenkin erityisen ihanaa.
Uskotko itsekään :D
Aivan ihania kuvia <3 en ole jennin fani koska musiikkimakuni on aivan jotain muuta. Olenkin arvioinut hänessä aina lähinnä ulkonäköä... Eka kertaa näin Jennin ilman överimeikkiä ja hänhän on itseasiassa kaunis :D onnea heille!
Minä!