Oonko ainoa nainen maailmassa jolla avokassukkaongelma?
Avokassukka kuulostaa hienolta ajatukselta, mutta en ole löytänyt vielä yhtään joka pysyisi mun jalassa eikä joko rullautuisi jalan alle jostain kautta tai sitten näkyisi joka puolelta kengän reunan alta. Pikku matkan kävely kyseinen sukka jalassa on ihan mahdotonta, oli sitten vaikka minkä merkin sukat. Justiin sukkalaatikkoa siivotessani taas heitin pois hirmu määrän toivottomaksi todettuja avokassukkia. Onko mun jalka tai jalan rullaus jotenkin vallan erilainen kuin muiden maailman ihmisten? Olenko ehkä anatominen tai fysiologinen harvinaisuus? Tunnistaako kukaan muu tällaisen ongelman?
Kommentit (27)
Minulla rullautuu ihan tavallinen nilkkasukkakin välillä. Jotenkin kapea lättäjalkani rohmuaa sukan kävellessä alaspäin ja jalan alle.
Elämä on vaikeaa kun pelkkä kävelykin pännii sukkaongelmien takia.
Avokassukkia ostan aina joskus toiveikkaassa "ehkä juuri tämä hankinta muuttaa kaiken" -mielentilassa vain muistaakseni etteivät ne toimi. Yhden parin täytin kissanmintulla, harsin umpeen ja annoin kissalle.
Kokeile välillä umpi-kassukkaa jos avo-kassukka tuntuu huonolta. Mulla toimii hyvin kauppareissuilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla rullautuu ihan tavallinen nilkkasukkakin välillä. Jotenkin kapea lättäjalkani rohmuaa sukan kävellessä alaspäin ja jalan alle.
Elämä on vaikeaa kun pelkkä kävelykin pännii sukkaongelmien takia.
Avokassukkia ostan aina joskus toiveikkaassa "ehkä juuri tämä hankinta muuttaa kaiken" -mielentilassa vain muistaakseni etteivät ne toimi. Yhden parin täytin kissanmintulla, harsin umpeen ja annoin kissalle.
Itse en voi käyttää avokassukkia, mutta en myöskään matalanilkkaisia sukkia, juurikin koska sukka rullautuu.
Minulla ei ole lättäjälkaa, mutta kantaluuni ei ole ehkä niin ulkoneva kuin jollain muulla, tai akillesjänteeni on suorempi, miten sen nyt sanoisi. Jalkaterä on melko kapea.
En käytä sitten kesällä sukkia avokkaissa, lenkkareissa käytän kunnon nilkkasukkaa jossa taitettava varsi.
En tiedä mistä ostatte, mutta Prisman kassukat pysyvät hyvin jalassa, siis ne halpisversiot. Kai se jalan malli ratkaiseen. Lindex ym. kassukat eivät pysy minullakaan.
En tajunnut tota sanaa, vaan tuli mieleen joku papin avo-kasukka :D Ajattelin, että aika harvalla on niitä ongelmia täällä.
Mulla on oikein ongelma jalat. En osannut hoitaa niitä nuorena oikein eikä kukaan neuvonut niin kynsisaksilla leikkasin kovettumia. Sama kun lapsena tuli sormiin syyliä eikä kotona saanut mitään valittaa eikä lääkäriin viety niin leikkasin saksilla sen kraaterin reunat sileäksi ja kipu oli aivan järkyttävä. Syyliä tuli jalkapohjiinkin lapsuuden kotona asuessa mutta kun muutin pois niin koko syylä ongelma hävisi niin kuin itsestään. En vaan tajua mistä johtuu mutta henkisesti oli kamalan raskasta asua lapsuuden kodissa niin että johtuivatko ne psyykkeestä. Äitini oli yh ja mielenterveysongelmia ja hän heräsi viikonloppuisinkin viideltä aamulla ja kukaan muukaan ei saanut nukkua enään sen jälkeen. Järkyttävä tyranni ja kiusaaja ja piti ulospäin näytellä ihan jotain muuta. Lapsena oli minulla ihan kamalia parsittuja villasukkia liian isoissa halvoissa muovikengissä joissa kovilla pakkasilla jalat jäätyivät.
Onko miesten sukissa myös pienempiä kokoja? Mulla on 37 eikä se taida olla normaali miesten koko.