Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä aine sammuttaa porukkaa

Vierailija
14.06.2019 |

Liikun työn ja harrastuksen paljon kävellen ja pyörällä ja olen nyt hiljattain huomannut useita sammuneita ihmisiä. Näille yhteistä on ollut, että nämä eivät heti herää, mutta herättyään ovat kuitenkin aika asiallisia, mutta tokkuraisia. Selvinpäin eivät ole siis olleet, mutta eivät ole viinalle haisseet.

Mikä päihde aiheuttaa tätä? Mitä näistä tapauksista pitäisi tietää? Jokaisella on velvollisuus kuitenkin tarkistaa maassa makaavan tilanne ja mua on nyt vähän jurppinut soittaa häkeen ja kuitenkin hetken päästä todeta, että tapaus onkin jotakuinkin kävelykuntoinen, vaikkakin sekava. Herääminen tapahtuu siis jonkinlaisella viiveellä, siksi olen häkeen ehtinyt soittaa. Ja ero viinasta sammuneisiin on se, että nämä heränneet ovat yllättävän toimintakuntoisia verraten siihen, jos olisi viinalla itsensä saaneet sammumiskuntoon. Agressiivisia onneksi eivät ole olleet, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin.

Paikkana iso kaupunki. Omaa asuinaluetta en viitsi leimata, mutta uskoisin, että tämä alue ei ole ainoa laatuaan. Ihmiset ja aineet ovat kovin liikkuvaisia nykyään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla