Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit ruma, lihava, syrjäytynyt, kouluja käymätön keski-ikäinen nainen

Vierailija
13.06.2019 |

Jatkaisitko miehen kanssa kaveriliittossa vai eroaisitko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma siis se, että mies ei hoida aviollisia velvollisuuksiaan?

Kaipa se on seksuaalisista tarpeista kiinni. Toisaalta keski-ikäisenä voi olla vaikea saada miesseuraa, joten tuskin ero parantaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä miehestäkin kyllä. Vai meinaatko että tuommonen vähän reppanampi nainen jäisi tyhjän päälle jos eroaisi ja vahvemmat eväät elämässä saanut voisi kepeämmin erota?

Vierailija
4/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi siitä miehestäkin kyllä. Vai meinaatko että tuommonen vähän reppanampi nainen jäisi tyhjän päälle jos eroaisi ja vahvemmat eväät elämässä saanut voisi kepeämmin erota?

Joo, tätä mietin. Mietin myös saanko keneltäkään ikinä seksiä?

Vierailija
5/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaunis, hoikka, hyvässä ammatissa oleva keski-ikäinen nainen. Olen suht hyvin toimeentulevakin, mutta uskollista miestä en ole löytänyt. Joten ulkonäöllä ei välttämättä ole mitään vaikutusta parisuhteeseen tai sen kestoon, valitettavasti.

Vierailija
6/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaunis, hoikka, hyvässä ammatissa oleva keski-ikäinen nainen. Olen suht hyvin toimeentulevakin, mutta uskollista miestä en ole löytänyt. Joten ulkonäöllä ei välttämättä ole mitään vaikutusta parisuhteeseen tai sen kestoon, valitettavasti.

Niin, vaikea juttu.

Vierailija
7/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172cm strategiset mitat 103 x 92 x110 cm ja painoa 89kg. Kasvoiltani suht ok, luonne avoin ja huumorintajuinen. Toistaiseksi miehet + ja - ikäni ovat tykänneet.

Vierailija
8/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vaikea juttu.

On todella vaikeaa missä iässä vaan. Olen viimein onnistunut löytämään sellainen ja pidän kiinni.

Vierailija
9/9 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs lihava, syrjäytynyt mutta kouluja käynyt nainen? Onko eroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi