Miksi 20+ miehet haluavat vanhempaa naista vakkariksi? Mikä ikäerossa kiihottaa?
En ymmärrä. Miksi nuoret miehet haluaa ihan aikuisen naisen vakkariksi? Jotkut sanovat, että "ikäero kiihottaa, varmaan suakin". Ei. Ei todellakaan kiihota.
Ainoa ilo nuoremmasta miehestä olisi, että he todennäköisesti haluaa usein, pystyvät monta kertaa perätysten ja heillä seisoo herkästi. (Nuoremmalla tarkoitan tässä jotain 35 v ja ylöspäin.)
Jotkut kaksikymppiset ovat kuitenkin silmissäni melkein lapsia silkinpehmeine ihoineen. Sehän olisi ällöä touhua. Tuntuisi sairaalta.
Onko siinä joku halu tulla alistetuksi? Käyttäisin vanhempana valtaa? Mitä?
En ymmärrä eikä kiehdo yhtään joku 23 v.
En myöskään tajua, että 20-vuotias tahtoisi, että vien hänen poikuutensa. Eihän 50-vuotiaan kroppakaan voi millään olla muuta kuin pettymys nuorelle pojalle.
Muutamalle kun olen sanonut, että mitä ihmettä, niin on käynyt ilmi, että niillä on ennenkin ollut vanhempi vakkari.
Olen seksin suhteen muuten hyvin kokeilunhaluinen ja estoton, mutta tätä en oikeasti käsitä.
Onko tämä joku alistumisjuttu, ja onko miesten (poikien!) halu alistua yleistynyt kovasti?
Kertokaa jos on tietoa.
Olenko oikeassa kun ajattelen, että joku 50 v mies innostuisi kyllä, kun 20-vuotias nuori nainen haluaisi häntä, mutta minun ikäiseni naiset taas eivät ole kiinnostuneita nuorista pojista?
Kommentit (9)
Höpö höpö... Olen 26v seksi suhteessa 53v naisen kanssa ja molemmat nauttii täysillä eikä siinä todellakaan ole mitään alistukseen liittyvää... Niin kuin edellinen kommentoi vanhempi nainen on todella Nainen isolla N:llä 😄 mun ikäiset tai nuoremmat on kylmiä ja pinnallisia lumppuja jotka vaan pettää heti kun tilanne tulee.... No ehkä ei mut mulla vaikutti suuresti se että minua on aina kiusattu ja mun ikäiset naiset on olleet tosi paskamaisia mua kohtaan en luota heihin tippaakaan.... Lähes kaikki mun ystävät on mua vanhempia
1. Erilaisuus on kiinnostavaa/kiihottavaa 2. Kypsä persoonallisuus luo turvallisuuden tunnetta 3.Kokemattomampi nauttii opastuksesta. Tällaisia näkökohtia tuli mieleen. Nämä eivät ole yleispäteviä vaan henkilökohtaisia arvioita.
Vanhan kanssa saanti on helppo ja varma, ilman nuorempien prinsessojen piirittämisen vaivaa, vaikeilua ja romantiikkaleikkejä. Pelin henki on selvä heti alusta molemmin puolin.
Joskus nuorempana tuotakin tuli kokeiltua.
Ap taitaa pojimmiltaan hävetä itseään. Ei vaan voi olla seksin suhteen kokeilunhaluinen ja estoton, jos ei nuori sileä liha kiinnosta. Tai sitten sinulla on jonkinlainen vanhuus fetissi. Parikymppinen miehenalku on niin oppivainen, että kokeneellekin naiselle on tiedossa aivan mahtavat seksihetket, kun vaan vähän viitsii opastaa. Joku 5-kymppinen "kaiken kokenut äijän köriläs" on niin mennyttä maailmaa viagroineen ettei ole tosikaan. Kukin tavallaan, eihän siinä mitään! Puuma55
Kai jotain kiihottaa ikäerokin. Onhan niitä fetissejä kaikenlaisia.
Väittäisin kuitenkin, että useimpia vanhemmassa naisessa kiihottaa se itsevarmuus ja kokemus. Hyväksytään oma kroppa, tiedetään mitä halutaan ja ymmärretään jo miehenkin fysiologiaa sekä ennen kaikkea uskalletaan nauttia elämästä.
Ei se nautinto ole miehellekään seksissä itsestään selvyys. Jos nuori hehkeä ja kaunis nainen häpeilee omaa kroppaansa koska ei aivan täysin vastaa photoshopattua supermallia, niin kyllä miehellekin tulee mieleen mitä kaikkia virheitä nainen mahtaa hänen kropastaan loytää. Eikä paineita yhtään helpota se ajatuksenlukuvelvollisuus mikä syntyy kun nuori nainen ei itsekään tiedä mitä haluaa tai ei kerro vaikka tietäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa pojimmiltaan hävetä itseään. Ei vaan voi olla seksin suhteen kokeilunhaluinen ja estoton, jos ei nuori sileä liha kiinnosta. Tai sitten sinulla on jonkinlainen vanhuus fetissi. Parikymppinen miehenalku on niin oppivainen, että kokeneellekin naiselle on tiedossa aivan mahtavat seksihetket, kun vaan vähän viitsii opastaa. Joku 5-kymppinen "kaiken kokenut äijän köriläs" on niin mennyttä maailmaa viagroineen ettei ole tosikaan. Kukin tavallaan, eihän siinä mitään! Puuma55
Ei todellakaan ole kyse häpeästä. :D En ole mikään "peiton alla ja pimeässä" - tyyppi. Olen kroppani kanssa sinut.
Haluan paljon seksiä ja olen valmis kokeilemaan seksissä mitä tahansa, no okei, ei kovaa kipua eikä eriteleikkejä, mutta muuten. Olen estoton ja itsevarma, huvittavaa kyllä paljon itsevarmempi ja vapautuneempi kuin nuorena, ja tiedän olevani tiukka ja hyvä sängyssä.
Totta, tiedän, mitä haluan ja uskallan pyytää sitä. Haluan myös tuottaa miehelle valtavaa nautintoa. Kaikkea voi ja pitää kokeilla, mikä voi jommalle kummalle tuottaa nautintoa. Saattaa löytyä uusia lemppareitakin!
Mutta jos nyt oletetaan, että seksisuhteessa jotain juteltaisiinkin ja vietettäisiin aikaa yhdessä, niin tuommoinen 20 v ei varmaankaan paljoa henkisellä tasolla pystyisi tarjoamaan. Eri asia, jos se on pano ja moikka.
Onhan tuossa naisen kannalta toki se hyvä puoli, että voisi opettaa nuoren miehen seksissä juuri sellaiseksi, mitä itse tarvitsee.
En vain keksi, mikä ikäerossa sinänsä kiihottaisi. Tuntuu olevan hyvinkin yleistä tuo puuma vakipanoksi-toive. Itse tosiaan keksin nuoremmissa miehissä vain nuo käytännön edut, jaksamisen ja kyvyn.
Ei ole mitään ikään, nuoreen tai vanhaan, liittyvää fetissiä.
Onhan minulla siis nuorempia ollut, muttei noin nuoria.
Onko siis yleistäkin nykyään tuollainen 30 v ikäero?
Hämmästyttää ja pohdituttaa.
Olen tuo 26v mies ja me kyllä keskustellaan kaikki asiat aina läpi syvällisimmätkin... Me matkustellaan yhdessä ja pidetään hauskaa ja välitetään toisistamme käytännössä me tehdään kaikkea samaa kuin ihmiset parisuhteessa... Mutta ei en ajatellut viedä häntä kotiin näytille kun oma äiti on vain 5 vuotta vanhempi 😂 minulle ikä on vain numeroita
Vanhempi nainen on NAINEN !