Naiset kysymys. Voisitko seurustella bi-miehen kanssa.
Jos saisit olla mukana hommissa. Ja mies kertoisi heti suhteen alussa rehellisesti pitävänsä myös miehistä.
Kommentit (12)
En halua panna miestä. Ainoastaan imeä ja runkata,hyväillä palleja.ap
käyhän ne toisten naistenkin takapuolissa ne vehkeet ja silti naiset ottaa ne suuhunsa
En ole kiinnostunut kolmen kimpasta (ainakaan parisuhteessa ollessani), joten ei kiitos jos mies ehdottaisi sellaista. Muta bi-mies olisi siis täysin ok kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
käyhän ne toisten naistenkin takapuolissa ne vehkeet ja silti naiset ottaa ne suuhunsa
Sitä on hyvä miettiä kun seuravan kerran alkaa miestänsä imeskelemään.. Oliko tosiaan töissä ja kuntosalilla vai sittenkin kakkaamassa penistään. Yöks!
Eri asia on olla bi- mies puolisona, ja tuo kolmen kimppa tai joku muu suhdesoppa taas ihan oma juttunsa.
Eihän bi-seksuaalisuus sulje pois ihan normaalia rakkautta, avioliittoa ja yksisvioisuutta.
Kokemusta on!
Olen seurustellut bi-miehen kanssa eikä seksuaalisuutemme eronnut mitenkään siitä, millaista se on heteromiehen kanssa. En minä heteromiehenkään kanssa halua suhdetta, jossa pannaan muita.
Kaikki tuntemani bi-miehet ovat osoittautuneet lopulta 100% pesunkestäviksi homppeleiksi. Terv Homomies
Voisin seurustella yksiavioisen uskollisen bi-miehen kanssa. Ryhmäseksi ja avoimet suhteet eivät kiinnosta minua. Olen itsekin bi. Ihan normaaleja ihmisiä me ollaan.
En. En halua kimppakivaa enkä tapella naisten lisäksi miesten kanssa samasta miehestä. Pitäkööt tunkkinsa.
Miksen voisi. Kunhan saisin olla mukana. Edes katselijana.