Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies perustelee sen, ettei nainen saa käyttää leluja?

Vierailija
13.06.2019 |

Näitä täällä silloin tällöin tulee vastaan

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääh? XD Jaa että joku KIELTÄÄ aikuiselta naiselta seksilelujen käytön? No saako edes runkata?

No toisaalta kontrolloihan jotkut naisten pukeutumistakin, pikkujouluihin ym joutuu pyytämään LUVAN ym...

mutta nyt mä oon kyllä kaiken kuullut.

Vierailija
2/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä keksi mitään syytä miksi kieltäisin. Toki.... Jos nainen tyydyttäisi itseään vain leluilla seksin kustannuksella, se olisi keskustelun paikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, mä kuvittelin että yhteisessä seksissä ei sais olla leluja. Joo no toki jos jokin syrjäyttäis seksin eikä haluais enää toisen kanssa niin se olis ongelma.

Mut eipä miehetkään lupaa kysele kun tumputtaa...

Vierailija
4/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.. mikään ei ole kiihottavampaa kuin leluilla itseään tyydyttävä nainen. Kunhan saisin katsella naista ja tietty masturboida itse ja tulla välillä leikkimään naisen kanssa niin se riittäisi minulle.

Vierailija
5/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä, ei kai niin tyhmää miestä olekaan. Yleensä kysellään naiselta, että mitä kaikkea haluaisi ostaa ja yhdessä kokeilla. Viimeksikin sain vaimon tilaaman itselleen omaa kivaa varten. Niin kauan kuin vaimot haluaa seksiä ja tyydyttää itseään miehetkin voi olla varmoja seksin saannista.  Pahin skenaario on vaimo, jolta häviää kaikki halut.

Vierailija
6/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies perustelee sen sillä että hänen pitää riittää (vaikkei riitäkään). Tavallaan ymmärrän sen siinä mielessä että kyllä joku nainenkin saattaisi kokea vähemmyyden tunnetta jos mies ensin panisi (ja vaikka tyydyttäsikin naisen panemalla) niin panon loppumetreillä sanoisi että nyt minä laukeankin mieluiten tähän tekopimppaan kun se on kireämpi ja tuntuu paremmalta kuin sinun pimppasi tai suusi. Sehän olisi vähän vastaava tilanne toisin päin. Jos ajatellaan että nainen vaikka miehen sisäänsä laukeamisen jälkeen tyydyttää itsensä isommalla dildolla koska se tuntuu paremmalta kuin miehen muna, nuoleminen tai sormet. Ehkä mies pelkää jotain tällaista.

Vierailija
7/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus miehellä on kieltää? Pöh ja pah sanon minä.

Vierailija
8/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeus miehellä on kieltää? Pöh ja pah sanon minä.

Väitän vaan että moni nainenkin kieltäisi jos mies haluaisi hankkia seksinuken. Ei kaikki naiset mutta moni. Lelu kuin lelu, sama tarkoitus.

Vierailija
9/21 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole tärkeintä, että molemmat saa. Jos mies ei saa naista itse laukeamaan niin tietysti käytetään kaikkea mikä auttaa orkun saamiseen. Toisekseen mitä väliä sillä om millä nainen saa kunhan saa. Itsekin ostellut vaimolleni erilaisia dildoja ja mielelläni tuottanut niillä orkkuja. Toimineet monesti suuseksin kanssa paremmin kuin iso kaluni. Sitä on ollut sitten kiva työntää saaneeseen yhä kiimaiseen pilluun.

Vierailija
10/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla saa olla niin monta lelua kun tarve on,ja runkata niillä pipariaan niin kun haluaa.

Ei oo multa pois ja välillä käytetään dildoa myös minun pyllyyn.

Vierailija
11/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies perustelee sen sillä että hänen pitää riittää (vaikkei riitäkään). Tavallaan ymmärrän sen siinä mielessä että kyllä joku nainenkin saattaisi kokea vähemmyyden tunnetta jos mies ensin panisi (ja vaikka tyydyttäsikin naisen panemalla) niin panon loppumetreillä sanoisi että nyt minä laukeankin mieluiten tähän tekopimppaan kun se on kireämpi ja tuntuu paremmalta kuin sinun pimppasi tai suusi. Sehän olisi vähän vastaava tilanne toisin päin. Jos ajatellaan että nainen vaikka miehen sisäänsä laukeamisen jälkeen tyydyttää itsensä isommalla dildolla koska se tuntuu paremmalta kuin miehen muna, nuoleminen tai sormet. Ehkä mies pelkää jotain tällaista.

Naisella vaihtoehdot on usein, että laukeaa lelulla tai ei lainkaan. Jos mies ei laukea lainkaan naisen kanssa, niin toki sitten keksitään muu keino.

Vierailija
12/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin naisetkin, jotka ovat kieltämässä miehiltä lelut. Siinä vaan tiedetään paremmin mitä toinen oikeasti tarvitsee ja mitä ei tarvitse tyydytykseen. Tai ajatellaan että omat loukatut tunteet ovat tärkeämmät kuin toisen oikeus nautintoon.

Vierailija
13/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran muna kelpaa niin ei tarvi lelujakaan piste. M48

Vierailija
14/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotenkin pää nyrjähtää kun yritän ajatella, että miten minulla voisi olla minkäänlainen oikeutus kieltää, sallia tai pakottaa vaimolleni leluja tai mitään muutakaan omaan seksuaalisuuteen liittyvää. Hän ei välitä leluista, asuista tai edes itsetyydytyksestä, ja vaikka minä kuinka mielelläni haluaisinkin sallia näitä hänelle, niin hän saa toteuttaa itseään ihan kuten itse haluaa. Tietenkin. Niin saan minäkin.

Vierailija
15/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kerran muna kelpaa niin ei tarvi lelujakaan piste. M48

Oletko trolli?

Mikä idea?

Entä jos muna kelpaa erittäin hyvin, mutta haluaa myös orkun?

En jaksa uskoa, että kirjoittaja on tosissaan.

Vierailija
16/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis. Jos ei mies pystyisi laukeamaan naisen pimppaan tai suuhun, niin ilmanko pitäisi jäädä?

Sama naisilla. Jos ei saisi muulla, niin eikö lelu silloin ole loistoidea?

Moni mies tykkää katsella, kun nainen leikkii leluilla, tai haluaa leikkiä itsekin. Esim. dildoa voi käyttää molempiin. Leluilla voi tosiaan pitää hauskaa ja leikkiä yhdessä.

Hyvässä suhteessa ajattelisin, että tärkeintä on, että molemmat nauttii maksimaalisesti ja laukeaa. Mitä se sitten vaatiikaan.

Vierailija
17/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Mulla jotenkin pää nyrjähtää kun yritän ajatella, että miten minulla voisi olla minkäänlainen oikeutus kieltää, sallia tai pakottaa vaimolleni leluja tai mitään muutakaan omaan seksuaalisuuteen liittyvää. Hän ei välitä leluista, asuista tai edes itsetyydytyksestä, ja vaikka minä kuinka mielelläni haluaisinkin sallia näitä hänelle, niin hän saa toteuttaa itseään ihan kuten itse haluaa. Tietenkin. Niin saan minäkin.

Ja omaa tekstiäni vielä jatkaen: toki yritän häntä silloin tällöin ihan positiivisella asenteella rohkaista johonkin minun haluamaani ja hänen ei-haluamaansa (toistaiseksi kuitenkin turhaan). Samalla tavalla kieltämisenkin sijaan voisi kokeilla positiivista kaavaa, jos itselle nyt jostain (kumman) syystä vaikka nuo kumppanin lelut olisivat sietämättömiä: ”Hei kulta, haluaisitko näyttää minulle, miten minä voisin tehdä sinulle yhtä hyvää kuin nuo lelut? Jos ei kerta kaikkiaan minulle ole mahdollista tehdä niin hyvää, niin voisitko kuitenkin kertoa, mikä minun tekemäni juttu tuntuu parhaalta, niin haluaisin tehdä sitä sulle enemmän? Voisin myös samalla näyttää että minulle parhaalta tuntuu kun teet mulle näin ja noin ja tuosta kohti...”

Ehkä olen vähän naiivi vielä tähän(kin) ikään, mutta noin minä haluaisin että seksikommunikaatio suhteessa toimisi.

Vierailija
18/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitte uskomatta. Minkä minä sille voin.

Vierailija
19/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös naiselta lelut ja videot kielletty. Haluan, että silloin viikonloppuna kun harvoin on aikaa panna, että nainen keskittyy täysin voimin muhun.

Vierailija
20/21 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokke58 kirjoitti:

Meillä on myös naiselta lelut ja videot kielletty. Haluan, että silloin viikonloppuna kun harvoin on aikaa panna, että nainen keskittyy täysin voimin muhun.

Keskitytkös sinä naiseen, vai keskitytkö sinäkin täysin voimin suhun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän