Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin kissani kuolleena??!!

Vierailija
13.06.2019 |

Tulin eilen illalla kotiin ja löysin kissani kuolleena makuuhuoneen sängyn alta!! Olen shokissa koska kissani oli ollut edellisen päivän ihan terve ja pirteä, söi ja joi ja eläinlääkärin tarkatuksessakin kävi puoli vuotta sitten, Kaikki OK. Mikä mahtoi kissalleni tulla? :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänkohtaus tai auvoveren vuoto. Eläimillä samat sairaudet kun ihmisillä. Ystäväni kissa sai sydänkohtauksen ja halvaantui takapää. Piti lopettaa. Yksi oma kissani myös, meni tajuttomaksi ja kuoli 2 tunnin päästä . Otan osaa suruusi

Vierailija
2/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jokin sairauskohtaus. Jos haluat varmuuden, lähetä ruumiinavaukseen. Osanottoni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänkohtaus tai auvoveren vuoto. Eläimillä samat sairaudet kun ihmisillä. Ystäväni kissa sai sydänkohtauksen ja halvaantui takapää. Piti lopettaa. Yksi oma kissani myös, meni tajuttomaksi ja kuoli 2 tunnin päästä . Otan osaa suruusi

Tuleeko eläimilläkin nuo sairaudet helpommin jos on ylipainoa?

Osanotto ap:lle. Onneksi kissasi sai kuolla kotiin.

4/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, surullinen juttu :( Se menehtyi varmaan sairauskohtaukseen, eli todennäköisesti onneksi nopeasti.

Vierailija
5/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et tiedä löysitkö vai et?

Vierailija
6/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan anopin kissa kuoli niin, että oli normaalisti sylissä ja alkoi sitten yhtäkkiä raapia ja sitten kuoli.

Vierailija
7/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Näkkäläjärvi pyörinyt lähistöllä?

Vierailija
8/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasi eli hyvän elämän, kun vaikutti vielä edellisenä päivänä olevan ihan kunnossa.

Itse en edes pysty hankkimaan isoa lemmikkiä, koska jonakin päivänä käy noin tai vielä ikävämmin, jos lemmikki joutuu kärsimään esim. sairauden takia ensin.

9/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Surullinen juttu. :( Kissallekin voi tulla jokin sairaskohtaus.

Minulla kävi 19-vuotiaalle kissalle samalla tavalla. Olin juuri edellisenä iltana miettinyt, että kissa on ikäisekseen aika nuorekkaan oloinen. Sitten vain yhtäkkiä sille tuli joku kohtaus. Se oli järkyttävää. Oli myös syyllinen olo, että jäikö joku oire huomaamatta tai olisiko jotain voinut tehdä toisin, mutta olihan kissani jo iäkäs. 

Kissasi sai elää varmasti hyvän elämän. Otan osaa suruusi. Voimia! <3