Te, jotka haukutte Jaana Pelkosta tyhjäpääksi
Moniko teistä mahtaisi itse päästä yliopistoon viestintää lukemaan (ja vielä valmistuisi maisteriksi)? Ihan tiedoksi vain, se on yksi vaikeimmista laitoksista päästä sisään. Ihan tyhmänä ja epäkelpona en häntä pitäisi.
Kommentit (10)
Höpö höpö. Yliopistossa opiskelu ei vaadi ylivertaista älykkyyttä.
kateellisten höpinöitä nuo muut...
vain joitain prosentteja halukkaista, joten kilpailu on äärettömän kovaa ja sisään päästäkseen täytyy hallita sekä pääsykoekirja että analyysitaitoja aineistokokeessa.
Ja ei kai tässä kukaan Pelkosta ylivertaisen älykkääksi väittänyt? Huomautettiin vain, että hän tuskin on " tyhjäpää" .
eikä ole tyhmä tyttö missään nimessä! Ihan tavallinen, mukava ja sanavalmis, tosin erittäin kunnianhimoinen ja tiukasti päämääriinsä pyrkivä. Ja aikuistunut paljon siitä mitä oli nuorempana.
Enkä tyhjäpääksi häntä menisi haukkumaan vaikken häntä tunnekaan. Itse en vain pidä hänen äänestään. Se vaan jotenkin särähtää pahasti korvaan. =/
Hih... varsinkin toi vikalause on aika, noh... en sano mitään.. Niinhän sitä aikuistuu kun aikuistuu...:
eikä ole tyhmä tyttö missään nimessä! Ihan tavallinen, mukava ja sanavalmis, tosin erittäin kunnianhimoinen ja tiukasti päämääriinsä pyrkivä. Ja aikuistunut paljon siitä mitä oli nuorempana.
[/quote]
Nätti ja pirtsakka, muttei sellainen kana. Oma itsensä osaa olla. Ja ihan fiksulta vaikuttaa... (verratkaapas esim. Susanna Penttilään ym. hirvityksiin. Mun mielestä Viivikin on pahempi kuin Jaana.)