Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tt tuki hylätty ja muut myös

Vierailija
13.06.2019 |

En saa toimeentulo tukea enkä työttömyyskorvausta enkä täydentävää toimeentuloa. Kohta menee kännykkä kiinni koska en saa apua mistään olen todella ihmeissäni miksi ne tekee näin ku en oo mitää rikollista tehny

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kummaa, minua ihan neuvoivat puoli vuotta aiemmin kuin oli tarve, miten toimia kun sairausloma oikeus loppuu, enkä vielä ole työkykyinen.

Rahat tulivat ajallaan kun itse toimitin kaikki tarvittavat ajoissa. Toki myönnän että lippua ja lappua sai lähettää ja kysellä onko tässä kaikki.

Onneksi vaiva oli minullakin jalassa eikä päässä ja puhelinkin toimi.

Vierailija
22/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään EN SAA JUMALAUTA MITÄÄN NOISTA OON OLLU PITKÄÄN SAIRASLOMALLA JA KAIKKI ON HAETTU MITÄ PITÄÄ KELA KIUSAA IHMISIÄ

Jos sinulla on lääkärintodistus sairaudesta, sinun itse pitää hakea sairauspäivärahaa Kelalta, jos ei, niin ilmottaudu työnhakijaksi työkkäriin, jolloin saat työttömyyskorvausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kännykkä kai sentään mene kiinni vai onko kyse siitä, että se on maksettu osamaksulla ja jätetty maksamatta ja suljetaan etänä? Prepaid-liittymäkortti maksaa muutamia euroja ja sitä ei voi sulkea, paitsi jos ei lataa sitä vuoteen.

Vierailija
24/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tuhlannut perinnön, jolla piti elää kolme kuukautta?

Vierailija
25/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunta, soita heti.

Vierailija
26/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari miljardia meni kulttuuriin. Revittyä farkkua ja geeliä ja monen monta rikottua elämää.

Juuri tämän takia emme tarvitse YHTÄÄN tukiasiakasta omistamme. Ei meillä ole heihin yksinkertaisesti varaa.

Vierailija
27/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ihmeissäni olen kyllä minäkin! Sekä muut lukijat.

Miten voi olla mahdollista?

Miksi sinulle ei ole mitään perusteluja annettu, miksi TY-tuki ja harkinnanvaraisen kielletty? Ihan laiton touhua. Perustelut pitää olla. Mikä paikkakunta on kyseessä? Turku?

Mistäs keksitkin! Täällä Turkkusessa on tosiaan vähäosaisten rahahanat tiukalla. Eivät aukea Kelatädin hennoilla hyppysillä.

Vierailija
28/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin vaikeaa? Jos kelaan toimittaa hakemuksen oikein täytettynä ja kaikki liitteet ym. on mukana niin homma toimii aukottomasti. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia, olen sitten ollut sairaspäivärahalla tms. Tällä hetkellä olen työttömänä (valitettavasti), eli saan Kelasta asumistuen, työmarkkinatuen ja hieman toimeentulotukea kuukausittain, rahat ovat tulleet aina silloin kun on pitänytkin. En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän