Tt tuki hylätty ja muut myös
En saa toimeentulo tukea enkä työttömyyskorvausta enkä täydentävää toimeentuloa. Kohta menee kännykkä kiinni koska en saa apua mistään olen todella ihmeissäni miksi ne tekee näin ku en oo mitää rikollista tehny
Kommentit (28)
Toivottavasti joku läheinen pystyy auttamaan sinua!
Toisaalta, jos suurin murheesi on, että kohta menee kännykkä kiinni, niin suhteellisen hyvin sun asiat vielä on.
Oletko harkinnut töihin menemistä?
Menkää ite töihin halvaantuneella jalalla
Vierailija kirjoitti:
No miten ne perusteli ettet saa mistään rahaa?
Jos olet työkykyinen, ensisijainen tukimuoto on työttömyyskorvaus.
Jos olet sairas, saat sairauspv.rahaa jne
Tt-tukea saa kun muut tukimuodot on sitä ennen käytetty ja se on se vihonviimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Silloin Kela maksaa sairauspv.rahaa tai työkyvyttömyyseläkettä.
Edelleenkään EN SAA JUMALAUTA MITÄÄN NOISTA OON OLLU PITKÄÄN SAIRASLOMALLA JA KAIKKI ON HAETTU MITÄ PITÄÄ KELA KIUSAA IHMISIÄ
Minäkin tahdon Kelalta rahaa. Heti! Nyt! Tänne! Miks aina mun pitää maksaa omat asumiseni ja ruokani? Tahdon rahaa seinästä!
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään EN SAA JUMALAUTA MITÄÄN NOISTA OON OLLU PITKÄÄN SAIRASLOMALLA JA KAIKKI ON HAETTU MITÄ PITÄÄ KELA KIUSAA IHMISIÄ
Miksi et jumalauta saa mitään noista? Kyllä siellä syy on sanottu.
Nyt pitää jättää ne pikavipit maksamatta, antaa luottotietojen mennä ja ottaa opikseen. Ei Kela voi maksaa vippilaskuja.
Kannattaa lukea se tt-päätös, siinä taitaa ihan olla ne perustelut miksi sitä ei ole myönnetty.
Pari miljardia meni kulttuuriin. Revittyä farkkua ja geeliä ja monen monta rikottua elämää.
Vierailija kirjoitti:
Menikö sulla tuo 300 sairauspäivärahapäivät täyteen?
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyntityössä ei tarvitse kävellä.
Mä ihmettelen kyllä suuresti sitä, miksi noissa ei kysytä heti kaikkia liitteitä, vaan lypsävät aina uutta tietoa kun olet "kaikki" tarvittavat jo lähettänyt" niin voivat taas pitkittää käsittelyä. Eikä koske vain tt-tukea. Mulla jo 2 kk kestänyt asumistukikäsittely. Soitettukin on ja ehkä joskus sitten... huoh.
On kysytty jo monta kertaa, mutta edelleen: ne perustelut? Jos mitään selittävää syytä miksi tukia ei myönnetä löydy, ole suoraan yhteydessä kelaan ja jos selviää ettei olekaan perusteita jättää maksamatta vaadit pikaista oikaisua. Jos tulisi ilmi että virhe on kelan, saat toimeentulotukea nopeutetusti kyllä. Mutta oletko jättänyt jonkun pyydetyn liitteen toimittamatta määräaikaan mennessä ja siksi päätös on kielteinen? Silloin se on vaan voi voi, ja jatkossa aktiivisemmin hoidat oman osuutesi kuntoon ajallaan.
Yhtä ihmeissäni olen kyllä minäkin! Sekä muut lukijat.
Miten voi olla mahdollista?
Miksi sinulle ei ole mitään perusteluja annettu, miksi TY-tuki ja harkinnanvaraisen kielletty? Ihan laiton touhua. Perustelut pitää olla. Mikä paikkakunta on kyseessä? Turku?