Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka lihava pitää olla, ettei jakseta kantaa hautaan?

Vierailija
13.06.2019 |

Mitä sitten tehdään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkataan.

Vierailija
2/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siihenkin koneet löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkataan.

Poltetaanko minut sitten omaan kotiini?

Vierailija
4/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantajia voi olla jopa 8, jolloin on vaikea ihmisen painaa niin paljon ettei arkkua voisi kantaa. On olemassa myös kärryjä joilla arkkuja voidaan liikutella.

sensijaan huomattava sairaalloinen ylipaino voi estää tuhkauksen, jos arkku ei yksinkertaisesti mahdu krematorion luukusta sisään.

Vierailija
5/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaustoimisto kysyy kyllä vainajan kokoa .

Vierailija
6/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurottaja auttaa.

Vierailija
7/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei esimerkiksi 150kg painavan ihmisen kantamisessa ole mitään ongelmaa kuudella kantajalla kun kantajat on normaalikuntoisia. Tästä on kokemusta. Keskimmäisen parin liinoja on syytä viedä vähän taakse päin jos vainaja on painavampi koska pääpuoli painaa eniten.

Vierailija
8/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnat käyttävät Bobcatin näköistä laitetta, jossa lava ketjuilla kauhassa kiinni.

Vierailija
9/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kantajia voi olla jopa 8, jolloin on vaikea ihmisen painaa niin paljon ettei arkkua voisi kantaa. On olemassa myös kärryjä joilla arkkuja voidaan liikutella.

sensijaan huomattava sairaalloinen ylipaino voi estää tuhkauksen, jos arkku ei yksinkertaisesti mahdu krematorion luukusta sisään.

Olen lihava. Kantaminen ei onnistu, vaikka olisi kuinka monta ihmistä. Sillä olen lihava.

Vierailija
10/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava. Kantaminen ei onnistu, vaikka olisi kuinka monta ihmistä. Sillä olen lihava.

Sinun ei kannata siitä murehtia. Ne, jotka kuoltuasi jäävät vielä maan päälle miettivät sitten ratkaisun.

Vierailija
11/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikka painaisit 200 kiloa + arkun paino päälle se on kahdeksalle jaettaessa vain noin 30 kiloa.

Vierailija
12/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei kannata siitä murehtia. Ne, jotka kuoltuasi jäävät vielä maan päälle miettivät sitten ratkaisun.

En halua, että ihmiset haukkvat minua.

Vierailija
13/13 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikka painaisit 200 kiloa + arkun paino päälle se on kahdeksalle jaettaessa vain noin 30 kiloa.

Painan ainakin 1000 kiloa.