Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet tulkitsee iloisuuden ja ystävällisyyden kiinnostukseksi?

Vierailija
13.06.2019 |

Ehdottelee treffejä myös varatuille?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tiettyjen naisten psykoottisia harhoja siitä, että miehet heitä jahtaavat joka paikassa 24h. Naiset tulkitsee miehen ystävällisyyden usein kiinnostuneisuudeksi parittelumielessä. Melkein silmät kiinni pitää kulkea, ettei joku nainen luule tätä katsottavan. 55v vatsamakkara vetää kesämekon päälle helteillä ja kuvittelee, että 30v miehet katsoo, no ei todellakaan katso, se on vain psykoottinen harha.

Vierailija
42/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tulkitse iloisuutta ja ystävällisyyttä kiinnostukseksi, mutta ne ovat kiinnostavia piirteitä naisessa joten sellaisiin naisiin sitä myös pyrkii tutustumaan.  Jotenkin hupaisalla tavalla nurinkurinen ajatus tuo - "nyt se pyysi mua ulos, se varmaan luulee että olen kiinnostunut",  no ei luule vaan on itse kiinnostunut.

Miten usein sinä pyydät ulos naisia, joista jo päälle päin näkee ettet kiinnosta.

Se vähän riippuu tilanteesta ja siitä mitä tarkalleen tarkoitat sillä että näkee päälle päin etten kiinnosta. Mutta tietysti jos olen varma että vastaus on ei niin turhaahan se on pyytää, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lienee enimmäkseen vain harhaluulo joka naisille syntyy siitä että miehet enimmäkseen tekevät aloitteet. Nainenhan siksi yleensä aina tietää että mies on kiinnostunut (kun kerran teki aloitteen), joten voi olla vähän vaikea käsittää että mies yleensä tietää ainoastaan että on itse kiinnostunut ja haluaa ottaa selvää olisiko nainenkin.

Vierailija
44/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lienee enimmäkseen vain harhaluulo joka naisille syntyy siitä että miehet enimmäkseen tekevät aloitteet. Nainenhan siksi yleensä aina tietää että mies on kiinnostunut (kun kerran teki aloitteen), joten voi olla vähän vaikea käsittää että mies yleensä tietää ainoastaan että on itse kiinnostunut ja haluaa ottaa selvää olisiko nainenkin.

No kerroppa miksi sitten miehet kiinnostuvat ja tunkevat tekemään aloitteita kun olen iloisen ja ystävällisen näköinen eikä silloin kun olen tyly ja veetuutuneen näköinen? Kummassakin tapauksessa olen yhtä vähän kiinnostunut.

Vierailija
45/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kilttimiehenä on hymyilty usein kassalla ja olen aina jäänyt seuraamaan hymyileekö kassa seuraavallekin miehelle samalla tavalla. Jos ei, niin olen ymmärtänyt asian niin, että nainen on minustakiinnostunut ja olenkin sitten etsinyt naisen facebookista. Mutta koskaan eivät ole vastanneet lähettämiini viesteihin mitään. Ehkä pitäisi lähestyä kasvotusten kaupassa.

Höh, kylläpäs tuli taas alapeukkuja naisilta. Ensin valitetaan että miehen pitää tehdä aloite ja sitten kun sen tekee, niin sekään ei kelpaa. Vai onko syynä se, että en ole jän-nä-mies - varmaankin.

Vierailija
46/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun naiset kuvittelevat ystävällisyyden ja kohteliaisuuden tarkoittavan sitä, että mies haluaa pöksyihin

Ai se pantaisko tai saisko mahdollises pillua, vaimo ei ole kotona jos illalla kaipaat seuraa, minä seurustelen mutta se ei ole mikään este jos.. ei tarkoitakkaan pöksyihin haluamista?

Vierailija
47/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun naiset kuvittelevat ystävällisyyden ja kohteliaisuuden tarkoittavan sitä, että mies haluaa pöksyihin

Ai se pantaisko tai saisko mahdollises pillua, vaimo ei ole kotona jos illalla kaipaat seuraa, minä seurustelen mutta se ei ole mikään este jos.. ei tarkoitakkaan pöksyihin haluamista?

Kyllä täytyy liikkua epämääräisissä porukoissa jos tuollaista säännöllisesti kohtaa TAI olla itse todellakin tyrkyllä.

-nainen

Vierailija
48/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin p* perässä että pienikin signaali on merkki kiinnostuksesta, vaikka ei olisikaan.Ja tunneäly ja sosiaalinen lukutaito hyyyyyvin vajavaisia.Sitten kun tähän vielä lisätään hyvin korkeat luulot itsestä, niin ...

Vierailija
49/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Koitan olla onnettoman näköinen ja tyly, valitettavasti ei aina jaksa ja siitähän se lähentely alkaa. Miehelle ei ikinä pidä olla ystävällinen ja hymyillä. Avarilla heti vaan päin taulua ja sylkäisee kasvoille, että ei ala heti luulla suhteen alkaneen. Tosin onhan noita kosijoita ollut rankankin tylytyksen jälkeen.

Ei toimi. Mua sanottiin nuorena jääkuningattareksi, ja kolmekymppisenä olin jo toista kertaa naimisissakin. Hyvä suoritus tyypille, joka ei pidä ihmisistä. Miehiä ei ole koskaan häirinnyt.

Johtunee siitä että olet pitkä, hoikka ja kaunis, vai kuinka? Silloin voi luonne olla ihan millainen vain.

Pituus ei ole plussaa naiselle, pikemminkin päinvastoin, jos menee oikein pitkäksi.

Vierailija
50/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kummallinen käsitys ystävällisyydestä ja kohteliaisuudesta.

Vierailija
51/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerroppa miksi sitten miehet kiinnostuvat ja tunkevat tekemään aloitteita kun olen iloisen ja ystävällisen näköinen eikä silloin kun olen tyly ja veetuutuneen näköinen? Kummassakin tapauksessa olen yhtä vähän kiinnostunut.

Ihan oikeastiko sinulle täytyy selittää miksi ystävällisen ja iloisen näköiseen ihmiseen otetaan mieluummin kontaktia kuin  tylyn ja veetuuntuneen näköiseen? 

Vierailija
52/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kilttimiehenä on hymyilty usein kassalla ja olen aina jäänyt seuraamaan hymyileekö kassa seuraavallekin miehelle samalla tavalla. Jos ei, niin olen ymmärtänyt asian niin, että nainen on minustakiinnostunut ja olenkin sitten etsinyt naisen facebookista. Mutta koskaan eivät ole vastanneet lähettämiini viesteihin mitään. Ehkä pitäisi lähestyä kasvotusten kaupassa.

Höh, kylläpäs tuli taas alapeukkuja naisilta. Ensin valitetaan että miehen pitää tehdä aloite ja sitten kun sen tekee, niin sekään ei kelpaa. Vai onko syynä se, että en ole jän-nä-mies - varmaankin.

Kuten varsin hyvin tiedät se johtuu siitä että olet creepy stalkkeri ja trolli.

Vierailija
53/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko sinulle täytyy selittää miksi ystävällisen ja iloisen näköiseen ihmiseen otetaan mieluummin kontaktia kuin  tylyn ja veetuuntuneen näköiseen? 

Olen sama ihminen ystävällisen ja veetuutuneen näköisenä. Yhtä vähän kiinnostunut aloitteen tekijästä, joten kerroppa tosiaan miksi?

Vierailija
54/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sama ihminen ystävällisen ja veetuutuneen näköisenä. Yhtä vähän kiinnostunut aloitteen tekijästä, joten kerroppa tosiaan miksi?

Kysymättä ei selviä kiinnostuksen taso, veetuutuneen näköiseltä ei viitsi kysyä.

AIka tyhmä saa olla jos tällaisia asioita pitää selittää.

Vierailija
55/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä saanut rakkautta ja välittämistä elämässäsi?

Minä en ole. Totta kai silloin yrittää saada sitä, kun se vain tuntuu mahdolliselta. Täytyy muistaa myös, että enhän minä tiedä, miltä rakkaus näyttää, kun en ole sellaista kokenut. Silloin pitää vain kokeilla.

Vierailija
56/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuollaista kutsuisi ystävällisyydeksi enkä kohteliaisuudeksi, mutte teillä on ehkä toisin.

Mikä minä olen tuomitsemaan seuraasi.

Vierailija
57/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella iloinen ja ystävällinen persoona. Kohtuullisen viehättäväkin ja no, minulla on todella paljon miespuolisia ystäviä. Monet heistä hakeutuu seuraani itsenäisesti "porukan ulkopuolelle" ja uskon, ettei se nyt ainakaan ihan aina ole viatonta ollut :) Mutta ei se haittaa mitään, kyllä me voidaan silti kavereita olla. Joihinkin olen ollut itsekin välillä hetken ihastunut. Kukaan ei kyllä treffeille onneksi pyydä, kun on aviomies ja pari lasta :D

Joskus nuorempana sain treffipyyntöjä asiakkailta, kahvilatyöntekijänä ja myöhemmin sairaanhoitajana.. se oli vähän kiusallisempaa!

Vierailija
58/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen vaan ystävällinen, puhelias, ja varattu.

Miehet ihan oikeasti kysyy treffeille, eikä ymmärrä etten lähde jos olen avoliitossa.

Mun mielestä se on vähän vastenmielistä.

Vierailija
59/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei se haittaa, jos mies kysyy treffeille, jos mies uskoo, kun sanoo EI.

Mulla on yksi miespuolinen tuttava, joka on kysynyt about 5x että "pannaanko me joskus" ja joka kerta sanon, että ei, sinä et kiinnosta minua siinä mielessä.

Yhdessä ollessa ko. tyyppi ahdistelee, siis käy ihan fyysisesti käsiksi ja lähettelee viestejä, joissa kertoo, että halutessani saan panna hänen kanssaan. YÖK!

Vituttaa, että ko. henkilö on ihminen, jonka joskus väkisinkin tapaa.

Vierailija
60/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hummustypy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen iloinen ja hymyilevä kaikille eikä kukaan ole uskaltanut pyytää treffeille. Olen siis naimisissa. Tosin mieheni on tosi suosittu ja käynyt työpaikallani tietenkin ja työkaverini ovat tainneet ihastua häneen... :D Tai ehkä työkavereilleni on niin selviö, että olen onnellinen mieheni kanssa kun ovat hänet näheet. Voisihan se periaatteessa olla erilailla jos olisin joka toinen aamu huonolla tuulella. Voisivat olettaa, että kotona menee huonommin ja olisi mahkuja. TAI eivät vaan lähesty rengastettua naista.

Eipä työpaikallani olekaan kuin neljä ikäistäni miestä, varastossa enemmän. Asiakkailtakaan en ole saanut treffipyyntöjä, harva mies on niin rohkea, että kysyisi ulos omalla tai toisen työpaikalla varsinkaan jos naisella on sormus sormessa. Se on totta, että esim. harrastusporukoissa joillekin hymyilemisestä seuraa vaivaantunut tunnelma. Ei kuitenkaan ole toistaiseksi tarvinnut hätistellä kilpakosijoita.

Mikähän mussa on kun en miehille kelpaa vaikka olen nuori, kaunis ja työelämässä? Mitä teen oikein?

Ehkä yksi tai useampi näistä listaamistasi ominaisuuksista eivät pidä paikkaansa? Kaksi ensimmäistä ehkä?

Sehän onkin täysin mahdotonta, että nuori ja kaunis (26 v, 165/52, aina luokan kaunein tai toiseksi kaunein. Täyttyykö kriteerit? Ei? :/...) saa olla miehiltä rauhassa....

Yksi vaihtoehtohan on, että a) osaan pitää miehet loitolla poikkeuksellisen hyvin tai b) olen niin tyytyväinen suhteessani, etten ehdi syväanalysoimaan työkavereiden suhtautumista ilmeisiini ja muodosta läheisyydenkaipuussani niistä "ongelmaa".

Ongelmaa, että "olen jumalan lahja miehille voi kun saisin olla rauhassa miehiltä." Paras ratkaisu tähän: lopeta vieraiden miesten ajattelun, et kiinnitä ylimääräistä huomiota ja ongelmasi on poissa.

Eikun humble bragging on ainoa iloni koska mieheni ei koskaan kehu minua? :(

Tuliko sulle ongelma nyt siitä, ettei kukaan yritä sinua iskeä? Vai mitä oikein selität?