Nettideittipalvelut ja sukupuolielinkuvien lähettely, HOT or NOT?
Mitä mieltä olette, onko kiva saada pippeli- tai pimperokuvia viestiboksiin?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Luvan kanssa saa lähettää. Mulla simahti vanha tietokone enkä kehtaa viedä sitä korjattavaksi, koska desktopilla on niin monta peniskuvaa.
Miksi keräilet peniskuvia koneellesi?
Vierailija kirjoitti:
Luvan kanssa saa lähettää. Mulla simahti vanha tietokone enkä kehtaa viedä sitä korjattavaksi, koska desktopilla on niin monta peniskuvaa.
Miksi keräilet kikkelikuvia koneellesi?
Miten voi jollekin tulla tällainen edes mieleen? En vaan voi ymmärtää
Mä olen antanut ja saanut kuvia.
N
en oikeasti ymmärrä miksi kukaan haluaisi lähettää kuvaa mulkustaan.
Eikö sitä voisi laittaa feikkitilillä (saa bannit) miehen sivulle ja tagaa kaikki miehen sukulaiset siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keräilet peniskuvia koneellesi?
Miksi ei?
-eri
Joo, meillä töissä homo-kundit tykkäs näitä katsella, kun niiitä mulle läheteltiin.
Heillä oli aina pientä kivaa maanantai-aamuisin. Osa niistä on jostain syystä fakkiutuneempia tuohon elimeen.
Joskus annoin vanhan profiilini heille ja saivat vongattua naisena lisää kuvia😂
Ja kyllä mäkin niitä keräilin, juuri siksi, että sain esiteltyä töissä....jotkut näistä aina luuli "hävittävänsä" kuvan ihan kun eivät koskaan olisi lähettäneetkään. Yllättäin iso osa oli suomi-miehiä.
Vastasin Hot sen perusteella, että jos on kuumat keskustelut, niin on tervetullut. Yllättäen tuntemattomalta, ei kiitos, olisi hyvin ällöttävää.
Onhan noita tosiaan tullut vaihdeltua molemminpuoliksesi iloksi. Jos haen uutta kumppania niin toki vaihdetaan kuvia ja ehkä videoitakin eka.
Ja jos olen ihastunut / rakastunut niin sitten ne vasta kuumentaakin!
Ja juuri tajusin, että tietokoneeni on huollossa ja IT-tuella voi olla hauskaa. :D
Tosin koneen huoltaja on mies, joten tuskin häntä ne k*llien kuvat paljoa kiinnostaa. Toteaa vain että kas kas.
Yhtäkään toivottua kuvaa en tietenkään ole hävittänyt. :)
Niitä elinkuviakin voi lähettää leikkisällä tavalla. Muistan erään deittisivustolla tapaamani hurmaavan miehen, jonka kanssa viesteily oli alusta lähtien varsin eroottista luonteeltaan. Eipä aikaakaan, kun aloimme lähettää toisillemme kuva-arvoituksia, jotka kävivät viesti viestiltä rohkeammiksi: paljasta rintaa, jykevää vartta jne. Se oli hauskaa!
En halua sojottavien siittimien kuvia,mutta jos sellainen tulee laitan sen joillekin kavereille jakoon. Jos ei muuta iloa ole, niin saapahan kavereiden kanssa taivastella jonkun "Kalervon" kikkeliä.
En tiedä kuinka moni tajuaa, että esim. Tinderissä on helppo jakaa tietoa samasta tyypistä. Ainakin minun kaveriporukoissa varoitellaan ja juorutaan ja jos on tavattu irl millaisesta on kyse. Siksi kannattaisi miettiä millaista mainetta haluaa itsestään.