Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Ohisalon mies on öljykauppias

Vierailija
12.06.2019 |

Iltalehdessä juttua, en jaksa laittaa linkkiä. Vihreät on aivan vitsi!

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko osalla palstalaisista luentunymmärtämisessä ongelmia? Se, että Ohisalo on köyhästä perheestä, tarkoittaa hänen lapsuuttaan/sukujuuriaan, ei nykyhetkeä. Hän on lapsuudestaan ponnistanut nyt ministeriksi saakka ja tehnyt töitä kouluttautumalla korkealle. Ihmisten uravalinnat eivät myöskään poissulje rakkaustarinoiden kehittymistä ja henkisen yhteenkuuluvuuden löytymistä, vaikka pariskunnan osapuolilla olisi poliittisia näkemyseroja. Mulle olisi ihan sama vaikka Ohisalon mies olisi öljysheikki, ei se poista/vähennä Ohisalon asiantuntemusta ja sitoutuneisuutta hänen ajamiaan asioita kohtaan.

Häikäilemätön se on ainakin.

Millä tapaa hän on häikäilemätön? Puolustaessaan ja tutkiessaan köyhyyttä? Olemalla Vihreiden kansanedustaja ja ministeri? Rakastaessaan puolisoaan?

Puolustaessaan köyhyyttä? Nyt tais tulla freudilainen lipsahdus...

Vierailija
102/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oma öljy yhtiö eikä johtoasemassa mutta tienaa ku ministeri.

Hmmm...

Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko osalla palstalaisista luentunymmärtämisessä ongelmia? Se, että Ohisalo on köyhästä perheestä, tarkoittaa hänen lapsuuttaan/sukujuuriaan, ei nykyhetkeä. Hän on lapsuudestaan ponnistanut nyt ministeriksi saakka ja tehnyt töitä kouluttautumalla korkealle. Ihmisten uravalinnat eivät myöskään poissulje rakkaustarinoiden kehittymistä ja henkisen yhteenkuuluvuuden löytymistä, vaikka pariskunnan osapuolilla olisi poliittisia näkemyseroja. Mulle olisi ihan sama vaikka Ohisalon mies olisi öljysheikki, ei se poista/vähennä Ohisalon asiantuntemusta ja sitoutuneisuutta hänen ajamiaan asioita kohtaan.

Häikäilemätön se on ainakin.

Millä tapaa hän on häikäilemätön? Puolustaessaan ja tutkiessaan köyhyyttä? Olemalla Vihreiden kansanedustaja ja ministeri? Rakastaessaan puolisoaan?

Puolustaessaan köyhyyttä? Nyt tais tulla freudilainen lipsahdus...

Kyllähän se köyhyyttä puolustaa, jos estää ihmisiä käymästä töissä HKL:n ulkopuolella.

Vierailija
104/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat yhdessä myydä öljyä, bensaa ja vihreää aatetta.

Vierailija
105/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
106/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun tätä ketjua ei saa millään nostettua...

Vierailija
107/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ennen en edes tiennyt, että Ohisalo on naimisissa. Hyvin on piilossa pidetty.

Vierailija
108/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, totta. Ja asuivat vielä jokin aika sitten Krunikassa!!! Että se Ohisalon "köyhyystuntemuksista". Naurettava pissis. :I(

Pitääkö itse olla köyhä, että voi tutkia köyhyyttä sosiologiassa? En itse Vihreitä äänestä enkä ole Ohisalon poliittisista mielipiteistä suureksi osaksi samaa mieltä ollenkaan, mutta ainakin hän vaikuttaa hyvin pätevältä ihmisiltä työhönsä.

Vierailija
109/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei rikas saisi olla hyvällä asialla?

Pitäisikö kaikkien lääkäreidenkin olla sairaita, jotta voisivat hoitaa teitä?

Tai kaikkien eläintenhoitajien eläimiä tai lastenhoitajien lapsia?

Ei. Vihervasemmistolaisen ei tarvitse itse olla käyhä eikä edes kovin vihreä.

Älkää tehkö, niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon. Se on viisautta.

Politiikassa on kyse siitä, miten hallitaan suuria massoja ja heidän elämäänsä. Jonkun yhden rikkaan elämä ja päästöt ovat kuin pieru saharassa. Ei mitään merkitystä, toisin kuin maailman köyhien teoilla ja elämällä.

Mitäs jos kansa haluaa että heitä johdetaan edestä ja omalla esimerkillä?

Kansanedustajat edustavat hyväosaista kansaa. Johtoajatuksena on ideologia eikä oma esimerkki.

Vierailija
110/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo ei ole hyväosainen, hän on tehnyt luokkanousunsa itse. Ja se on todella kova juttu. Suomessakin vain hyvin harva duunariperheen lapsi väittelee tohtoriksi.

Ja tosi kova juttu on löytää mies jolla vihreä arvomaailma ja halu pelastaa maailma...ei vain oma p....se.

Vierailija
111/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo ei anna aatteen häiritä.

Vierailija
112/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovun autosta heti kun vihreät luopuu öljykaupasta... ;)))

Vierailija
113/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautotkin tarttee sähköä...

Vierailija
114/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että nämä punavihertävät humanistinaiset ovat heikkona tuollaisiin alfamiehiin. Suut vaahdossa puhutaan tasa-arvosta ja sukupuolittuneisuudesta, mutta makkarin puolella halutaan alistua varakkaalle alfamiehelle. Harvoin tällaiset naiset on humanistimiesten kanssa, vaan valitsevat ekonomeja, juristeja, jääkiekkoilijoita (Li Andersson), jne.

Vierailija
115/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, totta. Ja asuivat vielä jokin aika sitten Krunikassa!!! Että se Ohisalon "köyhyystuntemuksista". Naurettava pissis. :I(

On köyhästä perheestä. Ei kai hän ole koskaan väittänyt elävänsä köyhässä parisuhteessa?

!!!!

Sulle hohottaja yhteiskunta tarjonnut vähintään samat edellytykset kuin Marille. Hän on tekemässä yliopistossa jatkotutkimusta, vakaassa parisuhteessa ja valittu eduskuntaan.

Sinä hillut netissä hohottamassa.

Voit varmasti päätellä, kumpi näistä normaaliälyisille aikuisille näyttäytyy naurettavana.

Vierailija
116/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että nämä punavihertävät humanistinaiset ovat heikkona tuollaisiin alfamiehiin. Suut vaahdossa puhutaan tasa-arvosta ja sukupuolittuneisuudesta, mutta makkarin puolella halutaan alistua varakkaalle alfamiehelle. Harvoin tällaiset naiset on humanistimiesten kanssa, vaan valitsevat ekonomeja, juristeja, jääkiekkoilijoita (Li Andersson), jne.

Uli uli taas purkamassa katkeruuttaan. Yhteiskunta tarjosi sinulle samat alfan edellytykset, mutta mokasit ne. Se tuskin TEKIJÖIDEN vika, että luuseri ei ymmärrä edellytyksiä hyödyntää.

Vierailija
117/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi lastentekoa todennäköisesti harjoitellaan mutta valmista ei näytä tulevan.

Ohisalo näyttää nelikymppiseltä mutta on vain noin kolmikybänen. Yhtä rupsuja kolmikymppusiä ovat Li ja Kulmuni.

Lapsettomia ikäänsä nähden silmäpussisia kakaroita - jotka ovat kymmenen vuoden päästä tanakoituneita tätejä ja silloinkin vasta noin 40

Laitapa linkki kuviisi niin päästään arvioimaan ikäsi?

Vierailija
118/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöspäin ennen kuin poistuu 😁

Vierailija
119/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovun autosta heti kun vihreät luopuu öljykaupasta... ;)))

Onko biokaasu ja biodiesel vieraita asioita?

Vai onko nyt vaan niin että raha ei riitä vähän uudempaan autoon.

Vierailija
120/138 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli taas purkamassa katkeruuttaan. Yhteiskunta tarjosi sinulle samat alfan edellytykset, mutta mokasit ne. Se tuskin TEKIJÖIDEN vika, että luuseri ei ymmärrä edellytyksiä hyödyntää.

Arvaa, monta humanistinaista olen pannut? Olen siis ekonomi itse. Ja sinä et tajunnut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi