Miehelle riittää seksi 2-3 kertaa kuukaudessa
Itse haluaisin joka, päivä. Puhuminen ei auta. Eroko?
Kommentit (22)
NäinMeillä kirjoitti:
Joo
OK. Varmaan se on paras vaihtoehto. Kyllä lapsikin tottuu.
Vierailija kirjoitti:
NäinMeillä kirjoitti:
Joo
OK. Varmaan se on paras vaihtoehto. Kyllä lapsikin tottuu.
kyllä.
Ap, sinun käskisi eivät puhumalla pois lähde, eli laihduta. Jätä louskuttaminen vähemmälle ja käytä aikasi vaikka lenkillä.
Sentään yli 0 kertaa kuussa. Mulla ollut suhteissa väli 5-8 viikkoa. Itsellä oli haluja joka päivälle. Nykyajan miehiä ei vaan paneta ikinä. Jos tarjoat että saisko edes suihin ottaa niin jo on marinat siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies se tollanen on?
Tuollainen se on ollut vuosikausia ja minulle tuo ei riitä.
Jos olisin tuossa tilanteessa, ero olisi ainut vaihtoehto. En suoraan sanottuna tee mitään suhteella, jossa harrastetaan seksiä vain pari kertaa kuussa. Ollaan mieluummin reilusti vain ystäviä, niin kumpikin voi etsiä kumppanin, jonka kanssa perusasiat luonnistuvat oman maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sentään yli 0 kertaa kuussa. Mulla ollut suhteissa väli 5-8 viikkoa. Itsellä oli haluja joka päivälle. Nykyajan miehiä ei vaan paneta ikinä. Jos tarjoat että saisko edes suihin ottaa niin jo on marinat siitäkin.
Joo, todella tuttu juttu. Ei minunkaan mies halua edes hellyyttä, ei yhtään mitään ja ani harvoin seksiä. On meilläkin ollut tosi pitkiä taukoja. Tuo 2-3 kertaa kuukaudessa on keskiarvo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hanki rakastaja!
Hommaisin jos jostain löytäisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinun käskisi eivät puhumalla pois lähde, eli laihduta. Jätä louskuttaminen vähemmälle ja käytä aikasi vaikka lenkillä.
Sunkaan älysi ei räyhäämällä parane eli suu kiinni. Jätä öyhöttäminen vähemmälle ja käytä aikasi vaikka ottamalla se pää pois p****stä.
En tiedä, miksi mies tykkää että vaimo on koko ajan hermo kireällä.
Vierailija kirjoitti:
Taas yks poketumputtaja
Jep, nämä on niin nähty. Oikeasti yllätyn aina jos joku nainen sanoo että heillä on miehensä kanssa aktiivinen seksielämä, se on niin harvinaista nykyään.
Miknulle riittäisi jokseenkin tuo määrä mutta vaimolle riittää juhlapyhinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, todella tuttu juttu. Ei minunkaan mies halua edes hellyyttä, ei yhtään mitään ja ani harvoin seksiä. On meilläkin ollut tosi pitkiä taukoja. Tuo 2-3 kertaa kuukaudessa on keskiarvo. Ap
No hitto, mulla on samantahtinen vaimo.
Erotkaa nyt, hyvät ihmiset! Vaihtamalla todellakin paranee.
Joo