Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ystävättäriä, työtovereita, äitiryhmää tai muuta naisporukkaa, joka tapaa säännöllisesti kaupungilla?

Vierailija
12.06.2019 |

Millainen porukka teillä on ja missä tapaatte, mitä teette ym?

Meidän “teekerho” on kokoontunut jo 20 vuoden ajan kerran kuussa näin keskiviikkoisin. Aluksi kävimme lähinnä vain teellä, maistelimme erilaisia teelaatuja, miksei myös kahveja, ja leivonnaisia sekä tietenkin myös cocktaileja. Nykyisin käymne usein myös lounaalla, koska pääkaupungin teehuoneet on aika nopeasti käyty läpi.

Olemme kaikki muotientusiasteja, osa on töissäkin muodin parissa. Näin ollen tapaamisiin laittaudutaan huolella ja pukeudutaan ihan viimeisen päälle. Usein keskustelunaiheet liittyvätkin muotiin, taiteisiin ja kulttuuriin.

Muuten emme tapaa säännöllisesti. Kaksi ryhmän leidiä perheineen ovat minun ja mieheni tuttavia ja käymme visiiteillä ym. Muuta porukkaa näen teehetkiemme ohella lähinnä vain erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa, kuten avajaisissa tai cocktailkutsuilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta varmasti on mukavaa touhua. Mulla ei ole ollut oikein ikinä sellaista tyttö- tai naisporukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei ole oukein koskaan ollut lapsuuteni jälkeen ketään ystävää saati ystäväporukkaa. Olen kyllä kiinnostuneena katsellut tyttöporukoita, heillä näytyää olevan hauskaa. Mutta eihän sellaiseen nyt pääse mukaan kun pitäis olla ystäviä ensin.

Vierailija
4/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei ole ikinä ollut. Facebookin yms perusteella kuitenkin useimmilla näyttää tuollainen olevan. Mistä lie ovat löytäneet.

Vierailija
5/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisintä ystävääni tapasin ennen noin kerran viikossa kaupungilla töiden jälkeen, mutta sen jälkeen kun itse muutin asuinpaikkaa ja hän työpaikkaa, tapaamiset ovat harvenneet merkittävästi.

Vierailija
6/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti mitään säännöllisesti kokoontuvaa. Mutta sekalainen porukka kavereita, joiden kanssa tykätään käydä ulkona syömässä noin kerran kuussa. Seurataan kaupungin ravintolajuttuja, ja jos tulee jotain uutta, käydään aina porukalla kokeilemassa. Tai kokoonnutaan johonkin vanhaan suosikkiraflaan istumaan päivällinen pitemmällä kaavalla.

Vierailija
7/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole koskaan ollut mikään porukkaihminen. Viihdyn mieluummin kahden kesken, koska ei tarvitse neuvotella monen ihmisen aikatauluja ja keksiä kaikkia kiinnostavia asioita. Mulla on kyllä ystäviä ja kavereita, joita tapaan pari kertaa kuukaudessa ja joihin pidän muuten yhteyttä viikottain. 

8/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta olen aina haaveillut tuollaisesta tyttöporukasta, jossa olisi samanhenkisiä ystäviä ja tekisimme yhdessä jotain kivaa. 

Minulla ei ole ollut kaveriporukkaa kouluaikojen jälkeen eikä oikein muutenkaan enää ketään täällä kotipaikkakunnallani. 

Vierailija
9/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan tuollaista. Oli ennen useinkin tapana opiskelukavereideni kanssa, lisäksi teimme jotain tyttöjen reissuja. Minä ensimmäisenä porukasta menin naimisiin ja sain lapsen, viimeinen yhteinen juttu taisi kunnolla olla babyshowerit, sen jälkeen joitain väkinäisiä näkemisiä.

Työkaverit kaikki miehiä, äitiystävien kanssa treffaillaan lasten kanssa, joten aikuinen, mukava naisporukka olisi ihana vielä löytää. Olen 32 v.

Vierailija
10/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eräs entinen opiskeluporukka taitaa yhä tavata, mutta siitä lensin ulos jo opintojen alussa.

Vierailija
11/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli äitiryhmä. Se oli kauheaa, aina piti lähteä jonnekin. Mitä ne lapsetkaan toisistaan piittasivat joskus vuoden vanhana? Todella teennäistä muodostaa ryhmä vain samanikäisten lasten mukaan! Äitien koulutushan voi erota toisistaan todella paljon ja muutenkin on täysin absurdi ajatus, että satunnaisotannalla osuisi samanhenkisiä ihmisiä yhteen.

Vierailija
12/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olen introvertti ja tapaan ihmisiä mieluummin yksi kerrallaan, silloinkin jommankumman kotona tai niin että mennään yhdessä jonnekin, sienestämään, kirpparille, museoon, konserttiin tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi