Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti kylmä, mistä kertoo?

Vierailija
12.06.2019 |

Helteilläkin palelen. Nyt olen taas paksut vaatteet päällä peiton alla ja yllätys vain, käteni ovat aivan jääkylmät ja iho on kananlihalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesästä.

Vierailija
2/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono verenkierto. Liian vähän liikuntaa ts. ei lihakisa? Juot liian vähän? Kilpirauhashäikkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono verenkierto. Liian vähän liikuntaa ts. ei lihakisa? Juot liian vähän? Kilpirauhashäikkää?

Treenaan paljon, lihaksia on, rasvaa vähän... verenkierto on huono. Juon ainakin 3 litraa vettä päivässä.

Vierailija
4/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhasta tutkittu?

Vierailija
5/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kilpirauhasta tutkittu?

Arvot oli rajalla mutta ei diagnosoitu vajaatoimintaa enkä saanut siis lääkitystäkään. Anemia on kans. Ferritiini vaan 20 ja hemoglobiini 90-100 luokkaa... mut en saanut siihenkään apua.

Ap

Vierailija
6/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko vettä riittävästi, käytätkö kasvirasvoja, onko kilpirauhasesi tutkittu, käytätkö jotain lääkettä joka voisi ks. oireet aiheuttaa ? Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
7/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainainen palelu ja kankeankylmät jalat johtuvat mitä luultavimmin siitä, että en syö tarpeeksi. Elän lähinnä kahvilla ja välipaloilla, oikeita ruoka-annoksia syön jossain kylässä tai ravintoloissa. Keho keskittää vähät energiat tärkeimpiin kohteisiin, eikä lämpöä riitä koko kroppaan.

Vierailija
8/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainainen palelu ja kankeankylmät jalat johtuvat mitä luultavimmin siitä, että en syö tarpeeksi. Elän lähinnä kahvilla ja välipaloilla, oikeita ruoka-annoksia syön jossain kylässä tai ravintoloissa. Keho keskittää vähät energiat tärkeimpiin kohteisiin, eikä lämpöä riitä koko kroppaan.

Mulla on tavallaan sama mut mä syön yleensä kaks lämmintä ateriaa päivässä ja kalorit jää johonkin 1200 päivittäin. Ihmettelen vaan et miks tää on nyt alkanut tää vilukissailu.

Ap

Vierailija
9/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans tuollainen palelija.

Mut yksi juttu, mitä teet väärin on selvästi noin paksut vaatteet. Paksut vaatteet eristävät sun ruumiinosia toisistaan niin, että ne ei lämmitä toisiaan. Heitä ne huitsin nevadaan, heti. Paras ja lämpimin on nukkua ilkosillaan kunnollisen peiton alla, mahdollisesti jalassa voi olla villasukat (jalkaterät lämpenee hitaasti ja kaipaa lisäeristettä oman lämpönsä säilyttäiseen kun ovat niin kaukana muusta lämmittävästä ruumiista). Jos hyvää peittoa ei ole tarjolla, sellaiseen ei ole varaa, tai on taipumusta joutua yöllä loikkimaan veskiin tms missä on kiva olla vaatteita päällä, pitää olla ohun villasilkkikerrasto. Saa esim täältä https://www.tamsilk.fi/ tai täältä https://webshop.ruskovilla.fi/maincategory/3

Vierailija
10/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se johtuu tietenkin sun anemiasta. Se laittaa myös kilpirauhasen joillakin toimimaan hitaasti.

Eli menet nyt apteekkiin ja alat vetämään sitä rautaa, sillä korjaantuu anemia, kilpirauhanen ja palelu.

Vierailija
11/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaat paljon ja syöt 1200 kcal päivässä!? Siinähän se selitys tulikin, eli nälkiintyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi