Mitä mieltä nimestä Antto?
Kommentit (43)
Tulee mieleen ontto puupökkelö, joten jos virhettä ei vielä ole tapahtunut niin äläpä anna lapsellesi tälläistä elinikäistä taakkaa.
Minusta kiva nimi. Harkitsin tätä itseasiassa kuopukselle, mutta tulikin tyttö. Antto ja Asla olivat pojannimivaihtoehdot. Nimi on selk r ä, helposti lausuttava ja sopii suomalaiseen suuhun. Laita vain, ei ole turhan yleinen! Täällä esitetty kritiikkikin on ollut onnetonta tasoa.
Harkittiin tuotakin mutta vaihtui kuitenkin anttoniin. Jotenkin töksähtää nimenä..
Mielestäni kiva nimi. Myös Anto ja Anton ok.
Kiitos kivasta kommentista. Samaa mieltä olen kanssasi, ihan tavallisen kuuloinen kalenteristakin löytyvä nimi, joka kuitenkin aika harvinainen. En haluaisi kaikkein suosituinta nimeä antaa, vaikka monesta niistäkin tykkään. Mitään erikoisuuttakaan en tavoittele.
Ap
Kiva nimi. Meilläkin yksi lapsista Anttoni.
Epäniimi. Samanlainen kuin Eemil.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa epäniimi?
Antto on kyllä huono!
Jään miettimään, että missä on virhe ja mikä on oikea nimi. Voisiko olla Antton vai
Antti. En antaisi omalle lapselleni, koska nimi saisi olla selkeä, jota ihmisten ei tarvitse varmistaa. Jos tuo virolainen nimi ja olette paljon virolisten kanssa tekemisissä, niin silloin se on ok.
Täällä pohjantähden alla ja Laurilan Anttoo tulee mieleen.
Virolainen rattijuoppo ja mökkivaras jolla on maahantulokielto mutta tulee silti jatkuvasti Suomeen rötöstelemään. Näin kävi meillä Antto -nimisen ihmisroskan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Virolainen rattijuoppo ja mökkivaras jolla on maahantulokielto mutta tulee silti jatkuvasti Suomeen rötöstelemään. Näin kävi meillä Antto -nimisen ihmisroskan kanssa.
Nyt puhutaan nimestä, ei sinun kaltaisistasi.
Vierailija kirjoitti:
Jopas sulla pompsahti.
Mä oon Antto ja mä oon iloinen tästä nimestä.
Näitä ei tuu joka kulmassa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa epäniimi?
Antto on kyllä huono!
Jotain josta näkee ettei ole osattu päättää. Että onko Antti, Anton, Anttoni vai mikä. Kuten Eemil ei ole oikea ruotsinkielisten Emil eikä rehellinen Eemeli, vaan jokin kummallinen hianompi versio muttei ihan osu maaliin.
Anttoko se? Ei anttanu.
Sori, tää tuli ekana mieleen.
Antto ei mielestäni ole nimi. Anton, Anttoni, Antton ja Antti mielestäni ovat nimiä.