Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä nuo yleisurheilija(naiset) pukeutuu noin pieniin asuihin?

Vierailija
11.06.2019 |

Luulisi että olisi itsellensäkkin mukavampi olla sellaisissa housuissa esim jotka ei ole pikkarien kokoiset ja joita ei tarvitse kaivella peppuvaosta..

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on päättäneet asuista aikojen alusta saakka joten eiköhän syy ole siinä. Pojille shortseja ja löysiä paitoja, mutta tytöille jumppapukutyyliä. Siitä on tullut vallitseva käytäntö.

Vierailija
62/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt naiset herran wuonna 2019 jo saavat nauttia seksikkyydestään kuten haluavat.

Siinä onkin nautintoa kerrakseen kun juoksee hiekkakasaan pimpero täynnä hiekkaa ja kaivelee sitten pöksyjä persvaosta. Ai että miten sexyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on päättäneet asuista aikojen alusta saakka joten eiköhän syy ole siinä. Pojille shortseja ja löysiä paitoja, mutta tytöille jumppapukutyyliä. Siitä on tullut vallitseva käytäntö.

Ihan hirveästi en ole kilpakentillä miehillä nähnyt löysiä paitoja ja shortseja. Kyllä useimmilla on ihan tiukat trikooasut. 

Vierailija
64/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt naiset herran wuonna 2019 jo saavat nauttia seksikkyydestään kuten haluavat.

Siinä onkin nautintoa kerrakseen kun juoksee hiekkakasaan pimpero täynnä hiekkaa ja kaivelee sitten pöksyjä persvaosta. Ai että miten sexyä!

Oletko itse yleisurheilija?

Mistä tiedät, mitä muut yleisurheilijat itse ajattelevat?

Jään odottamaan vastaustasi.

Vierailija
65/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni yleisurheilija nainen on asiaa kommentoinutkin. He haluavat itse olla noissa asuissa, koska silloin ilmanvastus on mahdollisimman pieni."

Joo, niin varmaan, ja miehetkö eivät kärsi ilmanvastuksesta, kun heillä voi olla niin pitkät shortsit?

Vierailija
66/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse yleisurheilija?

Mistä tiedät, mitä muut yleisurheilijat itse ajattelevat?

Jään odottamaan vastaustasi.

En ole yleisurheilija, mutta minulla on tervettä järkeä ja pimpero ihan omasta takaa. Niiden ansiosta osaan hahmottaa, mikä voi olla nautinnollista ja seksikästä ja mikä ei. 

En tietenkään tiedä, mitä yleisurheilijat ajattelevat, mutta olen 100% varma ettei maailmassa ole montaakaan naista, joka nauttisi siitä, kun pimpsassa on hiekkaa. Ei yleisurheilijoissa eikä muissakaan naisissa. 

Vierailija
67/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mielellään urheilijanaiset esittelee treenattua kroppaansa ja miksipä ei kun timmissä kunnossa 👍

Vierailija
68/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri kuitenkin käyttää seksikkyyttään uralla etenemiseen, vai arvostatko myös pomon säärtä pitkin kiipeäviä suuresti?

Vierailija
69/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töissä pitäisi pukeutua asiallisesti eikä hillua alusvaatteisillaan. Nuo ovat tuolla kilpakentillä töissä siinä missä muutkin. Minusta vain erotiikka-alalla on asiallista olla työpaikalla puolipukeissa. 

Vierailija
70/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että uimareilla pitkät lahkeet vähentävät vastusta ja yleisurheilijoilla ne lisäävät sitä 🙄.

Vierailija
71/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että uimareilla pitkät lahkeet vähentävät vastusta ja yleisurheilijoilla ne lisäävät sitä 🙄.

Ihan fysiikan lakien mukaankin vedellä on erilainen vastus kuin ilmalla ja vedessä toimii eri asiat kuin kuivalla maalla. Mutta minkään lakien mukaan nuo yleisurheilijoiden asut eivät perustu ilmanvastuksen minimoimiseen. Kyllä niillä on ihan muut tarkoitusperät. 

Vierailija
72/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri kuitenkin käyttää seksikkyyttään uralla etenemiseen, vai arvostatko myös pomon säärtä pitkin kiipeäviä suuresti?

Aivan sama minulle. En arvostele muita.

Vierailija
73/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset naiset kivoissa vaatteissa, mitä tuossa ihmeellistä?

No olisin minäkin kateellinen jos illat mässyttäisin sipsejä telkun ääressä ja ähkisin että pääsee kyykkyyn ja ylös.

Vierailija
74/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset naiset kivoissa vaatteissa, mitä tuossa ihmeellistä?

No olisin minäkin kateellinen jos illat mässyttäisin sipsejä telkun ääressä ja ähkisin että pääsee kyykkyyn ja ylös.

Rintsikat ja pikkarit julkisella paikalla=kivat vaatteet. Meillä on näköjään hyvin erilainen käsitys kivasta vaatetuksesta. Minulle kiva vaate on esim. mekko, farkut, t-paita tms. Alusvaatteitakin toki käytän, mutta vain muiden vaatteiden alla. Enkä muuten syö sipsejä ja pääsen kyykkyyn ihan helposti. Minusta vain ei ole normaalia liikkua alusvaatteisillaan julkisilla paikoilla. Ei vaikka olisi yleisurheilija.

Vierailija
75/75 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän näköisiä persevaatteissaan. Yököttää suorastaa katsoa hikisen urheilijan persvakoa, mitä näkyy helposti. Paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan