Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 38-vuotiaan vaimon jättää yksin kotiin kolmeksi päiväksi?

Vierailija
11.06.2019 |

Kaveri kutsui lapinreissuun enkä saa mistään vaimovahtia tuolle ajalle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Siellä on naapurin Raine heti ”vahdissa”.

Vierailija
2/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaat viisi pulloa skumppaa ja 22-senttisen dildon, niin luulen, että pärjää yksikseen. Kannattaa tehdä kuitenkin tarkistussoittoja välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä sanoa noin pitkästä ajasta kerrallaan. voi käydä vähän mitä vaan tyypistä riippuen. Mulla on itellä 28vuotias ja sen oon jättäny yönyli nyt muutaman kerran viidessä vuodessa. Mutta toi mun on kyllä aika helppohoitoinen ja muutenkin rauhallinen tapaus.

Vierailija
4/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei voi, pyydä naapurin 23- vuotias komea yliopistossa opiskeleva poika kesätöihin vaimovahdiksi. Voit olla huoleti koko kesän omilla reissuillasi eikä tarvitse tehdä tarkistussoittoja, opiskelijat ovat todella motivoituneita ja päteviä kesätöissään.

Vierailija
5/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jälkikasvu haittaa.

Vierailija
6/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ainakin kaikki purkit sille valmiiksi ja tankkaa auto.

Vierailija
7/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä kuppii ja nappuloita. Riistakamera huoneen nurkassa on myös oiva apuväline.

Vierailija
8/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, ota rahat ja juokse !

Vierailija
9/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappiin viilentymään useampi Fresita-pullo. Nappuloita lautaselle: useamman päivän huoneenlämmön kestäviä tapaksia vadille. Vaihdat kaukosäätimeen paristot ja Real Houswives of Beverly Hills eri kaudet pyörimään skriinille. Piilotat valmistiramisupurkkeja eri puolille asuntoa, niin vaimon aktiivisuustaso nousee satunnaisista notkahduksista ylös. Leikkaa kynnet ennen reissuun lähtöä, niin ei tule ikäviä raapimisjälkiä oviin. Tai muuallekaan.

Vierailija
10/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suunniteltu, puoliksi tehty kirjoitti:

Jääkaappiin viilentymään useampi Fresita-pullo. Nappuloita lautaselle: useamman päivän huoneenlämmön kestäviä tapaksia vadille. Vaihdat kaukosäätimeen paristot ja Real Houswives of Beverly Hills eri kaudet pyörimään skriinille. Piilotat valmistiramisupurkkeja eri puolille asuntoa, niin vaimon aktiivisuustaso nousee satunnaisista notkahduksista ylös. Leikkaa kynnet ennen reissuun lähtöä, niin ei tule ikäviä raapimisjälkiä oviin. Tai muuallekaan.

Tässä on jo pro ote.

Vierailija
11/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa ettei naapurit tee ilmoitusta eläimen heitteillejätöstä. Noin vanhan voi kyllä jo viedä piikille,moni eläinlääkärikin suosittelee. Hankit nuoremman yksilön reissun jälkeen.

Vierailija
12/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo pro ote.

😂😂 tyyppi kuvaili mun helvetin: fresitaa, tiramisut ja Real housewives.... tapakset menis, yhden päivän ajan.

Vierailija
13/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuorokauden lapinreissu on pelkkää matkustamita! 

Jätä vaimollesi pari tonnia käyttörahaa ja ole siellä lapissa ainakin pari viikkoa.

Kun palaat vaimosi suorastaan säteilee ja huono omatunto pakottaa vaimorukan palvelemaan sinua kaikin tavoin koko loppuvuoden. Koska joillekin naisille "vieraan" saaminen on isokin juttu.

Vierailija
14/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista ja kiihkeää naista pitää aina vahtia.

Vierailija
15/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on sosiaalinen eläin, eikä viihdy noin pitkiä aikoja yksin. Laittakaa vaikka vaimot yhdessä johonkin kivaan kylpylään reissunne ajaksi, niissä on kokenut henkilökunta joka osaa hoitaa vaativampiakin vaimoja.

Vierailija
16/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä sanota, että erossa voi olla ensisijaisesta huoltajastaan päivä per ikävuosi. Tämän perusteella voisit jättää vaimon kotiin reippaaksi kuukaudeksi. 

Vierailija
17/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän vaimo kysymässä naapurin Pekalta?

Vierailija
18/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se ruveta raapimaan huonekaluja tai ripuloimaan?

Vierailija
19/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo pro ote.

😂😂 tyyppi kuvaili mun helvetin: fresitaa, tiramisut ja Real housewives.... tapakset menis, yhden päivän ajan.

Mun taivaan ☀️, saisikin olla joskus kolme päivää yksin noilla setelillä.

Vierailija
20/25 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti minua yksin usein ja lähti matkoille. Kerran kokosin omat tavarani ja lähdin. Hän soitteli palattuaan perääni ja kyseli, mitä hän on tehnyt. Vastasin hänelle, että ei ole siitä kyse mitä hän on tehnyt, vaan siitä mitä hän on jättänyt tekemättä. Olin muuttanut. Kaikkeen ei pidä suostua. Mies ei välittänyt minusta pätkääkään, mutta rahani kyllä kelpasivat hänelle, vaikka hänellä oli itselläkin hyvät tulot.