Tiesittekö, että vihreiden kansanedustaja Pirkka-Pekka Petelius ajelee kesällä isolla moottoripyörällä ja lentelee vapaa-aikanaan moottorilentokoneella?
Kommentit (22)
Rouva on hyvä vaan ja tekee niinkuin minä sanon eikä niinkuin minä teen, nam.
Eli hän ei siis ole se luonnonystävä, jota hän esittää olevansa. Tämä selittääkin hänen liittymisensä vihreisiin, joille luonto ei merkkaa mitään.
Miksei Jussi Halla-ahosta tullut sisäministeriä, vaikka hän selväsanaisesti ilmoitti olevansa käytettävissä tehtävään?
Äänestin häntä siinä toivossa, että lentämisestä tulisi kaikkien kukkarolle sopiva harrastus.
Apuva, apuva aaaapuuuva, herra on hyvä vaan, nam
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen vihreä :D
Onko niitä muunkin laisia?
Haluaako PP, että Malmin lentokenttä säilyy lentokäytössä?
Jos, niin annan paljon anteeksi.
Vihreiden jalat eivät ole koskaan maassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Jussi Halla-ahosta tullut sisäministeriä, vaikka hän selväsanaisesti ilmoitti olevansa käytettävissä tehtävään?
Miten liittyy PP.hen?
Persut eivät ole hallituksessa, siksi.
Perusvihreä siis. Ilmastonmuutokselle pitää tehdä jotain mutta ei hänen tietenkään! Eikä kavereidenkaan!
Kun näitä vihreitä yritetään tavoitella esim. median toimesta, niin yleensä he ovat jossain maapallon toisella puolen lomailemassa. Ja luonto kiittää
Jo pelkästään sen lintubongausreissut keväällä on ympäristölle pahempi asia kuin minun työmatkani maalta kaupunkiin (28 km suuntaansa) koko vuodessa.
Petelius viihtyy yllättävän hyvin lentolupakirjan omistavien kokoomuskaisten kanssa.
Meniköhön Petelius vihreisiin vain siksi että tiesi pääsevänsä helpommin läpi? Kokoomuksen riveissä ei olisi päässyt
Lintubongareilla on tosiaan kovat hiilijalanjäljet. Maastoautoja, kemikaaleilla kyllästettyjä vaatteita, hotellielämää yms..
Vierailija kirjoitti:
Äänestin häntä siinä toivossa, että lentämisestä tulisi kaikkien kukkarolle sopiva harrastus.
Myös moottoripyöräily on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Koska sitten ps kannatus olisi valunut viemäristä alas kun Halla-aho olisi ministerinä huomannut ettei voi lakkauttaa turvapaikanhkijoiden tukia ja laittaa rajaa kiinni.
Että tällainen vihreä :D