Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyköhän mun työkkärivirkailija ihan täysillä, kun yrittää toistuvasti suostutella minua töihin yms. vaikka olen tehnyt selväksi, etten ole kiinnostunut muusta kuin oloneuvoksena olosta

Vierailija
11.06.2019 |

Ei meinaa mennä jakeluun vaikka sanon asiat suoraan. Ihme eukko. Olen sellainen, jota ei saa millään keinolla työelämään, mutta jota ei pysty myöskään rankaisemaan, sillä minulla on nippu kikkakolmosia systeemin varalle hihassani.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi. Taas on jollain tylsä päivä tehtailla huonoja provoja.

Vierailija
2/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet siellä työkkärissä. Sehän on niitä ihmisiä varten, jotka hakevat töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan se mun vakioasiakas. Eipä hätiä mitiä.

Saadaan sut sossun huoleksi aika pian. Sossut tietenkään ei suin surminkaan sua sinne ottais mutta minkäs teet.

Sitten sopivasti sossujen kans yhteispeliä, niin olet pian miinus 40% tuella.

Ja se jatkuu.

Vierailija
4/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan se mun vakioasiakas. Eipä hätiä mitiä.

Saadaan sut sossun huoleksi aika pian. Sossut tietenkään ei suin surminkaan sua sinne ottais mutta minkäs teet.

Sitten sopivasti sossujen kans yhteispeliä, niin olet pian miinus 40% tuella.

Ja se jatkuu.

Äläpäs hosu, sinä senkin epätaktikko.

Olen masennus-saikulla ennen kuin saat sanottua sosiaalitoimiston loppuun asti. Ja saikun jälkeen olen taas asiakkaanasi. Ja sitten taas joskus saikulla ja sitten taas... Ap

Vierailija
5/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kikkakolmosesi pienen kittarin perustaminen?

Vierailija
6/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun kaltaiseni elämäntapatyötön tekee avauksen, niin se on muka provo. Onko se niin vaikeaa uskoa, että minunlaisiakin on olemassa? Ap

Vierailija
7/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teet siellä työkkärissä. Sehän on niitä ihmisiä varten, jotka hakevat töitä.

Joudun käymään työkkärissä silloin tällöin koska olen työtön työnhakija, tosin ilman aietta ottaa osaa mihinkään ehdotettuun. Piruuttani kikkailen työkkärin ja saikutuksen välillä. Sosiaalitoimen kanssa en ole ollut koskaan tekemisissä. Ap

Vierailija
8/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus mietin, onko sinulla lainkaan elämää. Matkusteletko, onko sinulla kotia, teetkö koskaan mitään kivaa? Työkkärin ja saikutusten välillä kikkailu kun on työttömyysturvalain perusteella vähän siinä ja siinä, voiko sitä oikein elämäksi kutsua. Masennusdiagnoosin vuoksi et saa matkavakuutusta, tulottomuuden vuoksi asuntosi on mikä on. Saikulla ollessa saat minimitulot ja jos et ole koskaan tekemisissä sosiaalitoimen kanssa, niin taloutesi ei taida olla oikein päivänvalon kestävää.

Onko elämässäsi mitään merkityksellistä vai annatko sen valua hukkaan?

Vierailija
9/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joskus mietin, onko sinulla lainkaan elämää. Matkusteletko, onko sinulla kotia, teetkö koskaan mitään kivaa? Työkkärin ja saikutusten välillä kikkailu kun on työttömyysturvalain perusteella vähän siinä ja siinä, voiko sitä oikein elämäksi kutsua. Masennusdiagnoosin vuoksi et saa matkavakuutusta, tulottomuuden vuoksi asuntosi on mikä on. Saikulla ollessa saat minimitulot ja jos et ole koskaan tekemisissä sosiaalitoimen kanssa, niin taloutesi ei taida olla oikein päivänvalon kestävää.

Onko elämässäsi mitään merkityksellistä vai annatko sen valua hukkaan?

Tuollaisia miettii ihminen, jolle matkustelu on tärkeää. Minä en matkustele.

Ne minun tuloni ovat aikalailla samat työttömänä työnhakijana ja saikuttaessa, ei merkittäviä eroja.

Koko elo täällä on mielestäni järjetöntä, mutta saan merkitystä elämääni harrastelemalla monia mukavia harrastuksia, joihin varani riittävät mainiosti.

Mieluummin olen mukavien harrastusten parissa, kuin tuhlaamassa aikaani ylimääräisen rahan perässä juoksemiseen. Jotkut hullut tuhlaavat koko elämänsä työntekoon ja omaisuuden kerryttämiseen. Minulle sellainen elämä kuulostaa vastenmieliseltä.

Ap

Vierailija
10/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sinua Ap.

Vierailija
11/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkäri on niitä varten jotka hakevat työttömyysetuutta. Töitä voi saada ilman työkkäriäkin mutta työttömyysetuutta ei.

Vierailija
12/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae eläkkeelle? Itse sain eläkepaperit masennuksen takia. Koko homma kesti kolme vuotta ja pysyvät paperit. Pahin ehkä oli kun piti olla 3 viikkoa hullujenhuoneella niitten keskellä! :(

Vierailija
13/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun kaltaiseni elämäntapatyötön tekee avauksen, niin se on muka provo. Onko se niin vaikeaa uskoa, että minunlaisiakin on olemassa? Ap

Ei todellakaan ole yhtään vaikeaa uskoa. Paljonhan sinunlaisiasi on.

Vierailija
14/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa aktiivimallin purku koska se toimi! Tilastot paranivat heti no onneksi on tulossa päivitetty aktiivimalla 2.0 joka ottaa tiukan otteen lusmuilijoista!

Vierailija
15/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa aktiivimallin purku koska se toimi! Tilastot paranivat heti no onneksi on tulossa päivitetty aktiivimalla 2.0 joka ottaa tiukan otteen lusmuilijoista!

Ei se aktiivimalli meihin lusmuihin toiminut mitenkään, kuten ei toimi mitkään muutkaan vaatimus-/uhkailumallit, sillä aina voi viime kädessä saikuttaa.

Normaaleihin ja varsinkin tunnollisiin työttömiin tuo aktiivikiusaaminen kohdistui.

Meille ammattilusmuille ei mahdeta mitään.

Ap

Vierailija
16/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae eläkkeelle? Itse sain eläkepaperit masennuksen takia. Koko homma kesti kolme vuotta ja pysyvät paperit. Pahin ehkä oli kun piti olla 3 viikkoa hullujenhuoneella niitten keskellä! :(

Luultavasti jossain vaiheessa haenkin. Ap

Vierailija
17/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä vaikuttanut mihinkään mitenkään, puuttuvan rahan saa toimeentulotuesta. :D

Vierailija
18/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä vaikuttanut mihinkään mitenkään, puuttuvan rahan saa toimeentulotuesta. :D

Mieluiten minä otan käteeni takuueläkkeen verran kuin -40 prosenttia toimeentulotukea.

:D :D  

Vierailija
19/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten minä otan käteeni takuueläkkeen verran kuin -40 prosenttia toimeentulotukea.

:D :D  

Työmarkkinatuki, toimeentulotuki ja asumistuki, hyvin pärjää. :D

Vierailija
20/36 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas sellaiset voimikset siellä. Ei muuta kuin karenssilappua sitten taas seuraavaksi hakemaan!

Vai vielä saikulla... hahahahaaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän