Arvostelkaa tämän miehen ylävartalo ja arvatkaa kuka julkisuuden henkilö on kyseessä? (Kuva)
Kommentit (66)
Ei tatskoja, mahtavaa! Eli ainakaan ei mikään julkkis kokki eikä räppäri.
Vierailija kirjoitti:
Elastinen?
Elastisella on erilaiset rintalihakset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku räppäri, joka kämmenselkien perusteella myös bodaa.
Kämmenselkien?
Taas joku, jolle ei lapsena ole luettu edes sarjakuvia. Sanavarasto jää perin suppeaksi.
Kämmenselkä on ihan tavallinen sana, joka tarkoittaa.... googlaa, niin muistat sen sitten.
Ja naisethan eivät ole pinnallisia, eihän? Muuten - miehen ei kuulu olla katseen objekti, se tehtävä on perinteisesti ollut naisilla, mikä meitä vaivaa? Liian "feministinyt" yhteiskunta?
Vierailija kirjoitti:
Poika, ei mies
Liian rimpula mun makuun
Sä ootkin läski, ei se silti tee hoikista miehistä poikia. Kaikilla saa olla omat mieltymykset, mutta ei se oikeuta vähättelemään niitä jotka ei ole omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika, ei mies
Liian rimpula mun makuunSä ootkin läski, ei se silti tee hoikista miehistä poikia. Kaikilla saa olla omat mieltymykset, mutta ei se oikeuta vähättelemään niitä jotka ei ole omaan makuun.
Miksi itse vähättelet haukkumalla?
Joku Jokunen, menikö oikein? Voitinko omakotitalon tai jotain?
Tuoko nyt sitten on naisten mielestä hyvässä kunnossa? :D Huutonaurua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämmenselkien?
Taas joku, jolle ei lapsena ole luettu edes sarjakuvia. Sanavarasto jää perin suppeaksi.
Kämmenselkä on ihan tavallinen sana, joka tarkoittaa.... googlaa, niin muistat sen sitten.
Ajattelin juuri samaa. Ja Aku-Ankattomuudesta onkin sitten suoraan siirrytty kännykän käyttöön, eli kehitystä ei ole päässyt tapahtumaan. Käyttää varmaan myös "tahalteen" -tyyppisiä virheellisiä väännöksiä.
Olisko Turnerin Tiinu tai Triumppi.
Ap! Kerro nyt, kuka hän on?...mun pitää kohta aloittaa työvuoro..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika, ei mies
Liian rimpula mun makuunSä ootkin läski, ei se silti tee hoikista miehistä poikia. Kaikilla saa olla omat mieltymykset, mutta ei se oikeuta vähättelemään niitä jotka ei ole omaan makuun.
Miksi itse vähättelet haukkumalla?
Eihän läskiksi sanominen ole vähättelyä, pikemminkin päinvastoin. Minä en vähätellyt, totesin vaan niin kuin asia todennäköisesti on. Kuvan henkilö taas on ihan selvästi mies, vaikkei kyseinen kommentoija hänestä lämpenisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämmenselkien?
Ajattelin juuri samaa. Ja Aku-Ankattomuudesta onkin sitten suoraan siirrytty kännykän käyttöön, eli kehitystä ei ole päässyt tapahtumaan. Käyttää varmaan myös "tahalteen" -tyyppisiä virheellisiä väännöksiä.
Tässä kämmenselät -kysyjä päivää.
Tarkoitin vaan että verisuonetko kämmenselissä tekee bodariksi ;)
Kimi