Luulin että eräs mies oli ihastunut minuun mutta tulkitsin häntä aivan väärin. Tuntuu tosi pahalta.
Minulla oli mielestäni silmäpeliä erään miehen kanssa n.4kk ajan ja nyt yks kaks tuntuu, että olen kuin ilmaa hänelle. Ei katso enää pitkään ja eilen kun ohi mennen näin häntä niin selvästi puhui kaverinsa kanssa minusta, mutta ei ottanut mitään kontaktia vaikka oli mahdollisuus..kaverinsa sen sijaan tuijotti ja virnuili.
Tulin siihen tulokseen, että olen päässäni kuvitellu että hän on kiinnostunut mutta onkin varmaan vain huomannut että itse olen kiinnostunut ja naureskeli nyt sitä kaverinsa kanssa. Miksi en ikinä osaa tulkita miehiä oikein:(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Muita on vaikea tulkita, joten ilmeet, eleet ja muut apinamaailman jutut on yliarvostettuja, ja puheessa on totuus.
Nimenomaan sanoihin ei voi luottaa. Ilmeet, eleet ja teot kertovat totuuden.
Miehillä voi olla monta verkkoa vedessä yhtä aikaa, he testailevat... siirry sinäkin uusille apajille.
Mutta ei toisten miehille niin kun tää Lielahdessa oleva muitsu yritti viedä kahden lapsen isän. Jonkun aikaa sitten. Oli töissä Lielahdessa. Prisma pikku myymälöissä.