Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden mielestä lentohäpeä on mahtava juttu?

Vierailija
10.06.2019 |

Pidän nykyään jatkuvasti lentäviä ihmisiä ja varsinkin lentoalalla työskenteleviä itsekkäinä. Tunnustan että olen joutunut itsekin lentämään ainakin 40 kertaa (suurin osa matkoista lapsena 20-25 vuotta sitten) ja asia hävettää ja painaa mieltäni suunnattomasti. Lapsena se vuosittainen Kanarian reissu MD-11:n kyydissä oli elämän kohokohtia, samaten parikymppisenä tehty Tokion-matka oli mahtava elämys. Mutta nyt viimeisen 5 vuoden aikana asenteeni ovat muuttuneet. Tajusin kuinka typerää hedonismia lentäminen, ja yleensä kaikki fossiilisilla polttoaineilla kulkeminen on.

Aion myydä autonikin pois vaikka se tulee vaikeuttamaan elämääni. En aio kulkea edes busseilla, vaan pyöräillen ja junalla. Muita jotka ovat muuttuneet näin radikaaleiksi? N29

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Itse en ole enää 4 vuoteen matkustanut lentokoneella. Työkaverit lentelee jokaisella lomalla tai pidennetyllä viikonlopulla jonnekin.

Hauskinta on, että he taitavat sääliä minua kun en jatkuvasti matkustele. :D

Vierailija
2/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi on mainio esimerkki siitä, miten ilmastoöyhötys on kuin uskonto. Mennää ääripäästä toiseen ja ryhdytään matkasaarnaajiksi. Sitten ihmetellään ihmisten nuivaa suhtautumista.

Vierailija
4/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lentää tuon 40 kertaa tai enemmän vuodessa, varsinkin urheilijat. Olen aina ihmetellyt, miksi aikuisten pitää päästä leikkimään joka viikko aina eri puolelle palloa. 

Vierailija
5/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuttunut. Rakastan matkustamista ja jatkan samaan tyyliin kuin aiemmin: reissussa olen kerrallaan 2-6 viikkoa ja jos lennän esim. Aasiaan tai Karibialle, käyn useissa kohteissa samalla kertaa eli kiertomatkailen. Euroopan sisällä suosin junaa, silloin kun se on järkevää, maiden väliseen liikkumiseen.

N32

Vierailija
6/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ees aivopesty

Vierailija
7/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo lentohäpeää ihmiset matkustaa työnsä puolesta paljon. eli jos ei yhtenä viikkona vuodesta ole koneessa kun muu perhe lomailee niin on sankari :D

Vierailija
8/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on mahtavaa, että lentäjän ammatti ei ole enää arvostettujen listalla. 

Vierailija
9/9 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida nyt ymmärtää ihan isoa kuvaa, mutta jokainen tavallaan. Ja älyllään.