Suositelkaas hyvä leffa netflixistä, mulla on tylsää eikä vielä nukuta
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
A Haunted House jos kaipaat idioottimaista huumoria
Noissa parodiakauhujutuissakin on usein niitä säikytyskohtauksia joita inhoan, joten passaan. Ap
Tätähän et kysynyt, mutta suosittelen Areenasta sarjoja (Mrs. Wilson, Patrick Melrose, West of Liberty, Koomikon kuolema, Särkynyt enkeli, Invisible Heroes, Petos, M/S Romantic). Ainoa elokuva, jonka olen viime aikoina katsonut, on Mommy. Suosittelen sitäkin lämpimästi.
Baby Driver. Aivan sairaan hyvä leffa, vaikka siinä rikostellaankin. En itsekään tykkää rikosleffoista, mutta tässä on kriminaalitouhujen ja väkivallan lisäksi ihanaa musiikkia, leffa on suorastaan musikaali. Lisäksi juoni on yksinkertainen, soljuva, ennustettava, mutta hauska, jännittävä ja romanttinen. Leffa on kuvattu hienolla esteettisellä tavalla, erityisesti tykkäsin kohtauksista, joissa päähenkilö kulki suorastaan tanssien kaupungilla musa korvissa soiden. Suosittelen, vaikkei ihan lempigenreen osuisi, Netflixin parhaimmistoa tällä hetkellä.
The Butler on tosi hyvä! Sitten tietty "Eat, Pray, Love", Mamma Mia, yms.
Just eilen katoin ton Anne Hathawayn Instealler, oli jännä avaruusaiheinen elokuva ja Gravity(Sandra Bullock yms), oli kans tosi hyvä, vaikken yleensä tän tyyppisistä elokuvista tykkää. ! Jotenkin niin maagisesti tuo avaruus näissä kuvattu! Jänniä elokuvia :)
The Ballad of Buster Scruggs on mainio. Tarinoita villistä lännestä Joel ja Ethan Coenin tapaan - eli hauska, oivaltava ja persoonallinen leffa.
Hyvän mielen elokuva Mies joka rakasti järjestystä (A man called Ove), ja lisäksi olisin kyllä suositellut Gone Girl, vaikka siinä nyt sit onkin vähän rikoshommaa. Oli tosi hyvä.
Kiitoskiitos kaikille kommentoijille. Eilen päädyin sellaiseen leffaan kuin Wildling, https://fi.flixable.com/title/80244532/, ihan ok fantasialeffa. Ei mitään elokuvataidetta mutta mukavaa ajantappoa. Ja siinä oli Liv Tyler, mun nuoruuden idoli! Nyt taas ajattelin jonkun leffan katsoa, joten tutustun suosituksiinne. Lisää saa toki laittaa :)
Ap
Up