Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnitetäänkö neuvolassa huomiota miehen ylipainoon?

Vierailija
10.06.2019 |

Jos siellä puhutaan esim koko perheen suuterveydestä niin puuttuvatko ne myös miehen ylipainoon? Toivoisin että mieheni kokisi herätyksen..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne yleensä keskustelee koko perheen ruokailutottumuksista, mutta ei taida neuvolalle varsinaisesti kuulua puuttua aikuisten ihmisten painoon, voisitko itse ottaa asian puheeksi neuvolassa jos olet huolissasi? :) 

Vierailija
2/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isimahakontrolli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verovaroilla tuollaista kustanneta. Hommqq sille peili.

Vierailija
4/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne yleensä keskustelee koko perheen ruokailutottumuksista, mutta ei taida neuvolalle varsinaisesti kuulua puuttua aikuisten ihmisten painoon, voisitko itse ottaa asian puheeksi neuvolassa jos olet huolissasi? :) 

Kyllä se kuuluu neuvolalle puuttua ainakin yhden aikuisen ihmisen painoon, eikö.

Vierailija
5/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nolata miestäni neuvolassa muiden edessä joten en siellä kyllä viitsi asiasta puhua oma-aloitteisesti.. ajan saatossa olen kyllä puhunut miehelle, hyvällä ja pahalla. Välillä on saanut buusteja että laihduttaa kymmeniä kiloja, mutta toistaiseksi on sitten lihonnut ne korkojen kanssa takaisin.

Vierailija
6/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne punnitaan joka kerta, eikä saa yli puolta kiloa viikossa tulla?

Vierailija
7/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja kaikkialla pitäisi puuttua ihmisten ylipainoon. Pullukat syöttävät muksunsakin samanlaisiksi.

Vierailija
8/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos se painaa alle 100 kg.

Nimittäin alle 100kg punnitaan neuvolassa.

AAAAHAHAHA